Camping te Knotwilg. Net sanitair en prachtig om vanuit daar te gaan fietsen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PreHungaro schreef:Voor mensen die de Biesbosch leuk vinden.
Camping te Knotwilg. Net sanitair en prachtig om vanuit daar te gaan fietsen.
[ Afbeelding ]
Wiwabalia schreef:Leuk! Bij ons kriebelt het ook weer. Afgelopen week nog het één en ander gehaald bij Obelink.
ikke schreef:Wiwabalia schreef:Leuk! Bij ons kriebelt het ook weer. Afgelopen week nog het één en ander gehaald bij Obelink.
Is Schijndel niet dichterbij?
https://www.dewitschijndel.nl/
Ik kreeg bij Obelink altijd zo'n veel-van-weinig-gevoel.
ikke schreef:Wiwabalia schreef:Leuk! Bij ons kriebelt het ook weer. Afgelopen week nog het één en ander gehaald bij Obelink.
Is Schijndel niet dichterbij?
https://www.dewitschijndel.nl/
Ik kreeg bij Obelink altijd zo'n veel-van-weinig-gevoel.
wendy1987 schreef:Hier gaat t ook weer kriebelen. Hopelijk met Pinksteren op pad, we zijn aan t kijken naar een daktent op de bagagewagen. Hebben we de auto gewoon altijd vrij, plus extra ruimte om spul mee te nemen in aanhanger.
wendy1987 schreef:Ja, we hebben t bijna compleet idd nu. Zal foto posten als t daadwerkelijk klaar is haha!
Fijner dan met caravan rijden, en wel lekker snel verder
EedihcrO schreef:Hoi, ik heb een vraagje. Wij hebben onze caravan ingeruild voor een vouwwagen, vanwege het gewicht en de meer tent ervaring. Maar dat betekent ook dat we onze koelkast kwijt zijn natuurlijk. Nu zijn er compressor koelboxen te koop die evt ook kunnen vriezen (ivm een glutenallergie neem ik graag zelf brood mee). Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, gaat dat goed? Maken ze veel herrie? En waar moet je dan op letten? Hopelijk is er hier iemand met wat ervaring.
EedihcrO schreef:Hoi, ik heb een vraagje. Wij hebben onze caravan ingeruild voor een vouwwagen, vanwege het gewicht en de meer tent ervaring. Maar dat betekent ook dat we onze koelkast kwijt zijn natuurlijk. Nu zijn er compressor koelboxen te koop die evt ook kunnen vriezen (ivm een glutenallergie neem ik graag zelf brood mee). Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, gaat dat goed? Maken ze veel herrie? En waar moet je dan op letten? Hopelijk is er hier iemand met wat ervaring.