Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Cayenne schreef:Misschien een stomme vraag, maar ik las idd dat een abonnement op sommige dagen niet geldig is.
Waarom is dat eigenlijk?
Ilse_123 schreef:Oudste hier wordt ook dit jaar 4. Ik sluit voor haar wel een abbo af, maar dat is ook omdat we zo dichtbij wonen dus snel eventjes kunnen gaan, dat is met een uurtje reistijd toch alweer een ander verhaal. Aan de andere kant heb je het met een paar keer in het weekend of op een studie/vakantiedag het er ook alweer uit.
Wij gaan vrijwel nooit in het weekend dus ook geen last van de blokdagen, ik vind het meestal in het weekend toch al snel te druk. Dan gaan we wel naar de Beekse Bergen (kinderen worden vreselijk verwend met alle opties hier in de buurt).
Ilse_123 schreef:Wij gaan vrijwel nooit in het weekend dus ook geen last van de blokdagen, ik vind het meestal in het weekend toch al snel te druk. Dan gaan we wel naar de Beekse Bergen (kinderen worden vreselijk verwend met alle opties hier in de buurt).
Cayenne schreef:Misschien een stomme vraag, maar ik las idd dat een abonnement op sommige dagen niet geldig is.
Waarom is dat eigenlijk?