Huh blijkbaar hebben volgtopics nu een symbooltje ervoor staan lijkt het...?
Kaitlyn
Geplaatst: 07-12-23 10:07
pmarena schreef:
Huh blijkbaar hebben volgtopics nu een symbooltje ervoor staan lijkt het...?
Ja heel irritant vind ik het.
Jet
Geplaatst: 07-12-23 11:52
Kijk maar even hier: [FZ] [Dienstmededeling] Fototopic icoontjes . Het hangt af van het aantal foto's in het eerste bericht of dat icoontje ervoor komt... Het is mede bedoeld om alle foto subforums eruit te gaan halen als ik het goed lees.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-23 19:25
Met bokt 4 ziet het er hetzelfde uit. Het is ook niet bepaald een foto topic alleen. Stomme keuze. Even overgeschakeld naar bokt 5 maar wat een gruwel
Verder moe heel erg moe. Camper morgen half klaar en op te halen, volgend jaar verder. Geen idee wat de planning gaat worden, eerst de vermoeidheid onder controle krijgeb
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-23 09:38
Pff ik kan het nu pas melden. We zijn stuk, leeg en ellendig en het is akelig stil.
Oude dame hebben we moeten laten inslapen na een oncomfortabele nacht van dinsdag op woensdag. Na een fijn weekend met wandelen en lekkere hapjes. Maandag wilde ze bijna niks meer eten, dinsdag wel maar s avonds heel misselijk.
Woensdag om 1700 is ze na een fijne laatste wandeling op de posbank met een mooie zonsondergang heel rustig in onze armen in de auto in slaap gevallen en overleden.
We kunnen haar vanmiddag ophalen waar ze nu samen met met mijn witte harige woef in de urn staat te wachten.
Wat is het akelig leeg en stil in huis nu. We kunnen beiden gewoon de draai niet vinden. Afschuwelijk gewoon.
Uiteindelijk een stomme darminfectie die haar er onder krijgt.
Wel bijzonder dat jullie nog een fijne wandeling hadden, en meteen daarna dan in de auto overleden...? Dat klinkt zo wel als zo'n beetje de beste laatste adem die je maar kan hebben....?
Heel veel sterkte met het verlies en gemis
Albertina71
Geplaatst: 08-12-23 10:28
Wat een gemis na 17 mooie jaren! Heel veel sterkte
Prairy
Geplaatst: 08-12-23 10:30
Ah Karuna, wat verdrietig
Het klinkt wel als een heel mooi einde eerlijk gezegd, zo een als uit een sprookje.
Heel veel sterkte!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-23 10:36
Nee nog een wandelingetje gemaakt op weg naar de dierenarts. Mooie zonsondergang, waar ze lang heeft staan kijken naar de natuur en de zon, terwijl er opvallend veel vogeltjes aan het fluiten waren
onderweg nog wat verwend met een sinterklaas kikker tot ze niet meer hoefde (die mierzoete dingen die ze ondanks haar misselijkheid nog steeds lekker vond). Helaas wel zelf de vreselijke beslissing moeten maken .
Gelukkig kon ze samen met ons op schoot in de auto blijven. Ze was na de wandeling en de lekkertjes al in slaap gevallen in haar mandje bij mijn voeten terwijl ik haar aan het kriebelen was onderweg en werd eigenlijk al niet meer wakker toen we haar op schoot namen voor de dierenarts er was. het was echt haar tijd
Maar wat is het toch een wrede beslissing, je speelt voor god en bepaald dat een leven klaar is. Na overleg eerder besloten met de dierenarts dat comfortabel houden tot het einde het streven was en dat we haar de tijd wilden geven tot ze ongemak zou krijgen omdat er geen sprake was van lijden maar een langzaam wegglijdend oud besje. Tot dus dinsdag nacht. Gelukkig was dat ook in de vroege ochtend weer over maar duidelijk was dat haar tijd daar was. Heel best mogelijk dat ze zelf vrij snel was overleden maar daar durfden we niet op te wachten om haar elk ongemak te onthouden.
Hoewel het dus niet volledig natuurlijk was was het dat ook weer wel omdat ze al diep sliep toen we aankwamen bij de dierenarts. Het was ok zoals het ging maar wat is het ontzettend ..... prut zo leeg. Het waren twee heel intensieve weken met verdriet, twijfel, zorgen, blijdschap dankbaarheid en enorm veel liefde en kusjes en likjes en mooie wandelingen iedere dag op andere plekjes. Deels lekker zelf wandelen, soms stukjes in de veilige armen van gv waardoor ze ook goed onze neuzen kon likken deels in mijn rolstoel op een warm dekentje. Schandalig verwend met lekkere hapjes
Laatst bijgewerkt door karuna op 08-12-23 10:48, in het totaal 2 keer bewerkt
Ja het is zó klöte als het moment daar is...maar wat een fijn einde heeft het mutsje zo gehad...ik ben jaloers wat dat betreft, hier mijn 2 katten van 13 een heel naar einde met paniek en ademnood.... koester maar wat je je trouwe viervoeter hebt kunnen geven, zó waardevol