Maar, nu dit topic weer oppopt, ik ga nog even rondneuzen op Funda.

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95
thequeensmum schreef:Dat snap ik. Maar tussen Putten en Apeldoorn kan je echt niet spreken van kronkelweggetjes.
Die hebben we inderdaad wel en dan pas ik zelf ook mijn snelheid aan. Maar op gewone doorgaande wegen? Alsjeblieft rijd door of rijd niet, je bent een gevaar op de weg
Steppe schreef:Ik rij regelmatig op de N302 met trailer en dat is een 80 km weg maar moet op die weg afslaan naar stal dus moet echt wel afremmen om af te slaan. Vrachtwagens rijden daar minimaal 80 en ik rem echt zeer ruim op tijd al af zodat verkeer achter mij ook rustig moet rijden en nog heb ik wel eens het idee dat er zo een Vrachtwagen in de trailer rijdt. Eigenlijk is het onverantwoord om op de wegen dwars door bos of langs de hei zo hard te mogen ook ivm overstekende fietsers, ruiters en dieren. Zelf een keer gehad dat er een grote reebok over rende gelukkig reed ik niet hard en kon op tijd remmen en dit was gewoon op de dag.
prompter schreef:Kun je ook niet gewoon alleen overdag gaan Goof?
Goof schreef:Ik hoop binnen enkele jaren te verhuizen die kant op of op zijn minst een winterhard chalet te hebben.
Gebruikers op dit forum: Bytespider en 4 bezoekers