Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Tof Lukka!
Ik zit vaak voor m'n lol video's te kijken van (vooral kleine) campers, caravans of vouwwagens met een speciaal "iets". Ik kwam nu toch een gave tent-trailer tegen! Echt, wat een top ding. Vaak hebben ze in de USA wel hele leuke dingen hoor. https://www.youtube.com/watch?v=fgZt3x2IOPU
Emori schreef:Wat een gave manier van kamperen keeyzie!!
Oh jee, we worden degelijk. Zijn de tent en bagagekar wel beetje zat… dus deze opgehaald vanmiddag![]()
[ [url=m/UaEc6I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even poetsen en eens de boel opzetten, hopelijk volgend jaar fijne vakanties er mee
Rije schreef:Hee Lukka daar waren wij vorige week nog!Grappig zeg!
Wij zijn vorige week teruggekomen van een heerlijke vakantie in de Ardèche. Ons Knausje bevalt ons fantastisch, dus grappig om op de vorige pagina ook weer een Knausje tegen te komen van Emori. Is het ook een Country?
Dit was onze plekje op de camping in Salavas, vlak aan de Ardèche. We hebben 24 kilometer gekayakt, gezwommen, gehiked, en gevlogen! En veel te weinig lekker onder luifel gelummeld helaas...!![]()
[ [url=m/XiKq8o.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cj60eC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qV5BzB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dzxqH8.jpg]Afbeelding[/url] ]
rien10 schreef:Een zespersoons tent. Ga je die opzetten voor 2 nachten (de overnachting van 29 tm 31 juli)? Dat lijkt me veel werk. Dat geldt ook voor 7 tm 9 augustus.
Verder... ga er voor. Je zult zien hoe leuk het is.
ikke schreef:rien10 schreef:Een zespersoons tent. Ga je die opzetten voor 2 nachten (de overnachting van 29 tm 31 juli)? Dat lijkt me veel werk. Dat geldt ook voor 7 tm 9 augustus.
Verder... ga er voor. Je zult zien hoe leuk het is.
We hadden een 6-8 persoons vouwwagen, die stond in een half uur met alles erop en eraan.
Als het zo'n moderne koepel is, is opzetten een fluitje van een cent, zeker als je een keer geoefend hebt.
In september nog een staaltje van gezien terwijl ze het echt niet op de meest efficiënte manier deden, stond dat ding binnen een uur.