Die bubbel tent was leuk maar we kregen last van onze slijmvliezen doordat de lucht steeds ververst wordt, zelfde als airco een beetje.
Mijn favoriet was het western hutje, heerlijk knus.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Ja daar zijn we niet achter gekomen. Zou water kunnen zijn maar ook iets meer obscuur
Die bubbel tent was leuk maar we kregen last van onze slijmvliezen doordat de lucht steeds ververst wordt, zelfde als airco een beetje.
Mijn favoriet was het western hutje, heerlijk knus.
karuna schreef:Twee moeizame slaapplekken vind dagen. Vol gesloten verboden voor honden of campers maar vooral gesloten ofvol. Gisteren de allerlaatste plek in Roses gevonden. Vandaag Argeles sur mer vol dicht enz enz pas een heel eind verderop een camping met plek gevonden die open was en hond welkom
Mooie route gereden wel, een bosbrand gemeld vanmorgen en heel veel resten van eerdere branden gezien.veel verwoesting daarvan
En vandaag met gevaar voor eigen huid cactusvijgen geplukt lekker maar ook veel weerhaakjes omdat ik pas na de eerste bedacht oh ja handschoenen
karuna schreef:Ik ben er ook razend gevoelig voor maar de truc duktape en daarna koffieprut en zeep en als afsluiter goed raggen met een vochtige handdoek werkte ook.
Empuriabrava camping was dicht gister tot onze verbazingerheen gereden maar we stonden voor een gesloten hek en niemand te bekennen tegen 1700 uur.
Zoals meer campings gister en vandaag. We staan nugoed en betaalbaar maar het heeft ons weer 1,5 uur ruim gekost voor we een plek vonden. Maar nu ook gv is naar een "open" iets gelopen. Open volgens de site maar nope dicht en afgebroken meest zelfs al. Hij is nu dus onverichterzake terug naar de camping aan het wandelen
Maar dat is wel iets waar ik al heel vaak jaren tegenaan loop, de ietwat moeizame pogingen een slaapplek te vinden
karuna schreef:Ik ben er ook razend gevoelig voor maar de truc duktape en daarna koffieprut en zeep en als afsluiter goed raggen met een vochtige handdoek werkte ook.
Empuriabrava camping was dicht gister tot onze verbazingerheen gereden maar we stonden voor een gesloten hek en niemand te bekennen tegen 1700 uur.
Zoals meer campings gister en vandaag. We staan nugoed en betaalbaar maar het heeft ons weer 1,5 uur ruim gekost voor we een plek vonden. Maar nu ook gv is naar een "open" iets gelopen. Open volgens de site maar nope dicht en afgebroken meest zelfs al. Hij is nu dus onverichterzake terug naar de camping aan het wandelen
Maar dat is wel iets waar ik al heel vaak jaren tegenaan loop, de ietwat moeizame poginen een slaapplek te vinden