Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Diertjec schreef:Balen dat je zo ziek bent geweest, Mando, fijn dat je weer opgeknapt bent!
Wij zitten nu voor de 2e dag op Yaliskari beach
[ [url=m/eLt0gg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5oN6pF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijn ook nog bij 2 andere stranden wezen kijken, maar dat was allemaal net niks.
Voor de rest hebben we wat rond gereden en we willen nog een keer naar een stadje voor souvenirs enzo.
Wij zijn er wel over uit dat we niet zo snel meer terug gaan naar Corfu. Samos blijft toch favoriet
Wij zijn vorig jaar naar Corfu geweest en dit jaar Samos.
Corfu vond ik vooral Corfu old town mooi. En we hadden een super luxe appartement met private pool.
Dit jaar was ons appartement op Samos minder luxe, maar de sfeer was veel beter. Wij zouden ook eerder terug gaan naar Samos dan Corfu.
baudyh schreef:Zo ik ben weer op Schiphol. Half uur te vroeg dus dan loopt alles in het 100. Bagage band 22. De allerlaatste en me koffer zit nog in het vliegtuig.
Muronia schreef:Heeft iemand hier ervaring met het Amaryllis hotel in Kalamaki (Zakynthos)? Kun je vanuit Kalamaki ook makkelijk uitstapjes maken (zonder huurauto, met het ov, excursie of huurscooter/quad)?
Jester_ schreef:Laganas staat ook bekend als de engelsen plek toch? Alles is daar op hun afgestemd. Lekker autotje huren en gaan rondrijden, want zakynthos is echt prachtig en laganas valt daarbij in het niet