Grit schreef:Skessa; inderdaad die mega camping. Gewoonlijk zouden wij deze vermijden om jouw redenen, maar nu is het goed te doen, op ons gedeelte is het rustig en op de centrale stukken verzameld zich wel iedereen, maar dat kun je zelf wel of niet opzoeken. Maar ik wil niet weten hoe het hier is als het vol is
![]()
Wij hadden hiervoor op twee andere campings gekeken en daar was het echt te stil/uitgestorven.
Niets gegeten of gedronken, alleen Nin op de fiets bezocht en een rondje gelopen. Zeker sfeervol en je kan leuk langs het water lopen, maar het is een erg klein plaatsje/centrum.
Nu net terug van een dagje KRKA, we waren er al vroeg. Heel blij mee, we liepen overal lekker rustig. Daarna kwamen pas de touringbussen/groepen.
Door de vele regenval zijn de watervallen nu imposant. Door het hoge water waren er geen boottochten, dus we hebben genoeg kilometers gemaakt.
Weer is nog goed, tussen de 23-28 graden. Wel twee onweersbuien gehad op zondag en maandag.
November 108, komt mij bekend voor, zodra het gaat regenen en er zijn binnen rijafstand betere keuzes verkassen wij ook. Velebit en Ucka ga ik eens bekijken.
Ohw dat klinkt goed, dank je wel

Ik twijfel nog steeds een beetje tussen de grote en de kleine camping.
KRKA wil ik ook graag heen en plitvice ook. Begreep dat het vanaf regio Zadar allebei wel te doen is.