We gingen van Thailand, naar Zanzibar, naar de Azoren, naar Sri Lanka, naar de Malediven, naar de Seychellen, naar Griekenland, naar Sri Lanka, naar Thailand, naar Sri Lanka en uiteindelijk naar de Seychellen. Sri lanka en Thailand staat ook nog hoog op het lijstje, maar vanwege mijn gezondheid slaan we die nog over omdat we daar ook meer activiteiten willen doen en actiever willen rondreizen. Nu is onze main activity vooral chillen op het strand, eten, beetje rondkijken in de omgeving, beetje snorkelen (als in lekker op de oppervlakte dobberen met een snorkelmasker

Ik zoek alles het liefst zelf uit, daar heb ik echt een hobby aan, waar ik zo 60 uur of meer aan besteed. Ik werk ook meestal via een bepaalde volgorde haha. Ik zoek heel veel uit via Booking. Dat blijft voor mij gewoon een site met een heel helder overzicht, en daarnaast krijg ik meteen een goed beeld van de prijzen en van de soort overnachtingen die worden aangeboden. Ik probeer wel steeds minder vaak te boeken via booking vanwege het gedoe met de prijzen, maar soms vind ik het ook wel een veilig gevoel hebben.
Daarnaast kijk ik voor de betere locaties en mooie stranden in dit geval veel op google, dan typ ik simpelweg in 'mooiste stranden van ...

Daarna kijk ik voor prijzen van tickets veelal op skyscanner of cheaptickets. Voor tickets in Europa kijk ik ook vaak via Ryan Air. Ik heb het idee dat ik goedkoper uit ben door het zelf te doen. Zo waren we maar €5000 kwijt voor een superdeluxe huwelijksreis naar Indonesië met alles erop en eraan

Momenteel ben ik een beetje aan het uitzoeken wat de mooie hotels zijn, ook de locatie is belangrijk. Ik ga echt prat op de reviews op booking, pas 1 keer hebben we ergens gezeten wat echt niet goed was, verder was het altijd zoals ik me had voorgesteld vanuit de reviews

En nu, ik word zo blij van dingen uitzoeken, echt heel blij

Ik ben dus eerste oriëntatie aan het doen van hotels en ik werkt gepakt door deze foto. Ik weet niet waarom, maar de sfeer spreek me zo aan.

@Island bungalow
En waarom ik viel op de Seychellen? Vanwege oa het groen wat mij toch heel erg trekt en vanwege de bijzondere rotsen. (en het azuurblauwe water maar wie vindt dat nu niet mooi, toch?)

Dus, waar ga jij heen en hoe doe jij je vakantie uitzoeken? Ik ben benieuwd hoe anderen dat doen