De huidige planning is Oostenrijk (incl. bezoek aan Wenen) & Slovenië.
Echter willen we een back-up plan hebben mocht het weer net zo treurig zijn als onze vakantie afgelopend zomer in Frankrijk. Toen vertrokken we met wisselvallige vooruitzichten, maar gingen we er vanuit dat dat wel goed zou komen, Zuid-Frankrijk is altijd zonnig, toch? Hoewel we een heerlijke vakantie gehad hebben, was het toch wel een domper dat we in 3 weken tijd slechts 3x onze zwemkleding aan hebben gehad en zeker 15 dagen bewolking/regen van de 21 die we weg waren

Kroatië staat sowieso nog hoog op de to-do lijst en lijkt ons ook een prima alternatief als het in centraal-Europa wat wisselvallig is, ik geloof dat Kroatië redelijke zongarantie heeft eind juli/begin augustus?
Nu ben ik op zoek naar tips m.b.t de regio Dalmatië en campings.
Om een beetje een beeld te geven van wat wij zoeken:
- liever geen camping met dagelijkse (luidruchtig aanwezige) animatie. Hebben we 1x in Italië gehad, kon na 3 dagen de openluchtdisco die tot 01:00 doorging al niet meer verdragen

- liefst gelegen aan zee
- in de buurt van leuke stadjes
- bergen in de buurt
Nu begrijp ik dat heel Dalmatië schitterend moet zijn wat betreft natuurparken en cultureel erfgoed, dus daar zitten we niet zo over in. Echt belangrijk is wel de camping erg belangrijk, wil er echt voor waken dat we niet in een uitgaansoord belanden