Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Koop ook geen sigaren op straat, ook al zijn de verkopers nog zo opdringerig, er bestaat een hele, hele grote kans dat die nep zijn. Verder zijn de Cubanen wel echt enorm vriendelijk en gastvrij, maar ze verwachten voor elke dienst die ze doen iets terug (koffers naar kamer brengen: geld, kamer aanwijzen: geld, uitleg over de airco: geld, et cetera).
cuba is een super mooi land met prachtige natuur. Oh ja; ga een avondje salsadansen bij de club 1830 in Havana of bi Casa de la Musica in Trinidad! (Kan ook in havana bij casa de la musica maar daar vond ik het wederom erg toeristisch. Wel leuke shows die Ze organiseerden. Let op, er zijn meerdere casa de la musicas in havana, als je gaat zorg dan dat je NIET naar die in avenida Italia gaat want wij wilden salsa zien maar kregen een verkapte reggaeton rnb urban avond, de andere casa de la musica is meer salsa gericht).merel_gomez schreef:Guardalavaca

Maar natuurlijk moet je niet in je eentje middernacht van de club naar huis lopen (ik weet niet of je van plan bent om veel uit te gaan, maar toch).
Het is niet zo dat het eten vies of slecht is, zeker niet, maar keus is vaak erg beknopt: kip of varken (ook al staat er meer op de menukaart). De lasagnes, als die er uberhaupt al zijn, bestaan uit ham en kaas. Dat is geen aanrader
Ben je vegetarier dan krijg je het moeilijk in Cuba..
Wij kwamen op een gegeven moment op een menukaart tiramisu tegen. Aangezien wij daar allebei dol op zijn, meteen besteld. Vervolgens werd ons een bordje met daarop een grijsbruine gelei voorgeschoteld, van het soort dat ik nog niet eens aan mijn hond gevoerd zou hebben
.
Grappig om te zien dat Targaryen precies hetzelfde heeft ervaren