Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 maar ik zou graag wat eigen ervaringen horen.                                                         
 Maar echt tropische plensbuien en dat dan de hele dag 

Fitzroy schreef:Maar hoe doe je dat dan tijdens een rondreis? Je hebt toch altijd je koffers in de auto als je rondreist en wat gaat bezoeken? Tenminste, in de VS wel.
Fitzroy schreef:En hoe deden jullie dat dan met je koffers als je die waterval ging bezoeken?
 )                                                         Guinevere schreef:Ik lees ook even mee. We denken erover om in Sept/Oct 1-2 weken naar Costa Rica te gaan. Helaas wel midden in het regenseizoen ... moet ik me daar zorgen over maken?
Ik wil heel graag een week naar dit surf camp: Witch's Rock en verder natuurlijk de mooie natuur zien.

Waren ook helemaal lekgeprikt door de muggen (ondanks dat we veel deet hadden, op andere plekken niet extreem last gehad van de muggen). En je moet enorm op je spullen letten op het strand, want de apen en racoons willen er maar al te graag iets uit pakken. Plus dat we ook 2 nachten super slecht geslapen hebben daar (Hostel Plinio is geen aanrader dus), dus de sfeer onderling was ook om te schieten haha.