wat een klootzak toch

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-01 23:02

een tijdje geleden vondt ik een jonge weer enorm leuk. wist gewoon dat t niets zou worden had vorig jaar wat met m gehad.
toen kreeg hij nadat t uit was meteen met een ander meisje. meisje knettergek op m al jaren. dat ging uit. en toen vroeg hij mij een keer mee uit. ik zei eerst ja toen weer nee das uiteindelijk niet doorgegaan. pas nadat ik m vertelde dat t niets werd vondt hij ook dat t niets werd.
paar weken terug had hij weer met datzelfe meisje
spreek ik m nu weer zget ie ja dat duurde maar een week langer hou ik t met haar niet vol ( Misselijk ). dat mesije is gewoon al bijna 2 jaar verzot op de jongen en hij gebruikt haar zo.
bah dit vindt ik toch wel zo banketstaaf. die dnekt dus alleen maar aan sex. hmm walgelijke jongen maar daar was ik al achter

Roel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 23:04

Ben het helemaal met je eens. Ik haat het als mensen anderen gebruiken op een verkeerde manier.
Er lopen vast nog wel leuke jongens voor jou rond hoor. Hij zal het niet waard zijn voor jou waarschijnlijk.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 23:24

Klinkt voor een groot deel bekend. Mijn ex liep vorig jaar ook 2 weken nadat het uit was tussen ons alweer te rotzooien met het meisje dat hem 3 jaar geleden ineens had laten zitten voor een ander. Ze was plotseling vanuit het niets komen opduiken en weer helemaal in love met hem. Tjezus, die kerel was 27 en zij 24! Hoezo post-puberaal gedrag? Toen was ik er kapot van, nu ben ik blij dat ik niets meer voor hem voel. Scheelt een hoop pijn en energie.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 00:06

Go Marjo! Kick him in the balls! }>

Hmmm, of mag dat tegenwoordig niet meer?
Maar ja, lijkt me obvious dat dit dus niet de ware voor je is. Ver bij uit de buurt blijven..

(ja, pap Knipoog)

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-01 10:29

ja pap
was ik ook wel van plan.
heb m laatst al een keertje keihard uit zitten lachen.
en ga dat gewoon nog veel vaker doen.
maar ik snap dus niet dat zo'n meisje mete en redelijk IQ (tenminste dat mag ik hopen als je volgend jaar eindexamen vwo gaat doen) zich steeds maar weer laat inpakken. nouja ieder zn eigen smaak