liefdesverdriet!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Justice_

liefdesverdriet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 22:37

Hee, ik ben net terug van vakantie en ik voel me zó rot ik ben serieus nog nooit zo verliefd geweest!
Ik weet eigenlijk niet eens of hij mij echt leuk vind of dat het meer 'vakantieliefde' was.
Ik zie gewoon alles even door een roze bril en kan alleen maar aan hem denken Bloos
Sorry dat ik jullie hier mee lastig val maar ik weet niet of ik hem moet vergeten of dat het nog wat word.. hij woont aan de andere kant van het land namelijk.
Ik word een beetje gek van mezelf, heb uit frustratie een halve zak koetjesrepen opgegeten Koe
Cool Iemand hier wel eens zo iets gehad en hoe ging je daar mee om?

Rebel_Jits

Re: liefdesverdriet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 19:39

Ik weet hoe je je voelt Ach gut
Jongens.. begin er nooit aan Haha!

Chocola helpt, hard meezingen met je favo liedje ook (vooral dat iedereen het kan horen Bloos ), zielig op bed liggen en allemaal zielige liedjes luisteren werkt soms ook (dan besef je ineens dat je zonder hem kan Pling ), uitgaan en nieuwe jongens ontmoeten helpt nog beter Pling

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:33

tja ik kan niet meer zeggen dan dat bijna iedereen in deze wereld wel s verliefd is geweest. Je kunt 2 dingen doen.. of hem vergeten, of gewoon lekker over hem blijven dagdromen..

en over n paar jaar lag je er misschien wel om Knipoog
veel succes, ik weet hoe je je voelt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 13:09

Twee keer. In een zomervakantie ROFL

1. Ik was in Duitsland op vakantie. Op een Duitse camping. Geen Nederlanders. En ik was dus op m'n zusje aangewezen. Na een poosje ontdekten we een leuke jongen. Althans, ik vond hem leuk. Hij was heel erg knap. Bruine ogen, en geblondeerd haar (het klinkt erger dan het was hoor!). En hij leek mij ook wel interessant te vinden. Maar ik durfde niet, en hij ook niet. Uiteindelijk heeft hij mij maar eens gevraagd of ik ook engels sprak. Dus wij spraken engels met elkaar. Niet gezoend, alleen een afscheidskus de volgende dag, want hij ging weer naar huis. Achja, wat had ik een verdriet. Ik was hardstikke verliefd. Nee, ik heb hem nooit meer gezien. Geen adres, niets!

2. Gelukkig ging ik toen ik thuis kwam meteen weer op vakantie met een vriendin. Daar was het een en al keet. We konden veel mensen op die camping (we zaten in Nederland), en lagen elke dag met een grote groep vrienden op het strand. Op een gegeven moment kwamen we wel interessante jongens tegen. Die kwamen ook bij ons liggen. Maar een meisje uit onze groep vond dezelfde jongen leuk als ik. En zij waagde zich er meteen aan. Stiekem hadden ze gezoend gewoon op het strand. Ik baalde, maar vond het niet erg. Even later moest ik naar de wc, en dat meisje ging wel even mee. Niet omdat ze aardig was, maar om mij te vertellen dat ik van die jongen af moest blijven. Prima. Die avond was er disco, en zij was niet bij die jongen weg te slaan. Het was op een camping, dus om 12/1 uur was het afgelopen. Om half 1 zaten wij op het terras, en de ouders van dat meisje kwamen langs. "Naar bed, naar bed zei duimelot!" Zeiden haar ouders. Dus wij lagen helemaal in een deuk. En mevrouw ging braaf mee naar de caravan.
Wij hoefden om half 2 pas thuis te zijn, en om kwart over 1 gingen we die kant op. Die jongen liep mee! Ik hing aan zijn ene arm, een vriendin van de camping aan de andere. Uiteindelijk heb ik dan toch maar met hem gezoend.
De volgende morgen kwam die vriendin die aan zijn andere arm hing onze caravan binnenstormen: "Janine, Janine! Het spijt me zo! Ik heb ook met hem gezoend!"
Ik lag helemaal dubbel.
Die avond was het weer raak. En de volgende ochtend ging hij weg.
We hebben nog een paar dagen gemsnt, maar toen heeft hij me geblokkeerd, nooit meer wat van hem gehoord.

Van de tweede niet echt verdriet gehad.
Ach weetje. Lach erom.
Leef vandaag, dat is wat ik altijd heb gezegd, en nu ook weer ga zeggen.
Vandaag moet je dankbaar voor zijn, want wie beloofd je morgen?