Het tragische verhaal van mijn ijsje...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-01 15:46

Arg nu ben ik boos!
Ik had zo'n zin in een ijsje! Dus ik loop naar de vriezer, doe hem open en kijk: Tot mijn grote verbazing nog 1 klein lief ijsje!
Ik helemaal gelukkig huppelend op weg naar de prullenbak kom ik erachter dat ik een ijsje heb met een lichamelijke afwijking!
Mijn lieve kleine oranje ijsje heeft 2 stokjes!!!!
Maar ja, na flink getreurd te hebben besluit ik hem toch op te gaan eten... Ik doe zijn papiertje er verder van af...
AAAAHHH wat denk je? valt mn ijsje in de prullenbak!!!! In de koffieprut!
whhheeee ik ben zo verdrietig.... Wie wil me troosten? Nu is mn ijsje dood....

*snik*

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 15:51

zelfs een EXTRA stokje om hem vast te houden... en dan laat je hem alsnog in de prullenbak vallen?? Verward

hehehhe Party!! sorry Tong uitsteken

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 15:54

aaaaaaaaah ik moest wel lachen, maar wel jammer dat je nu geen ijsje meer hebt, je hebt hem toch wel uit de prullenbak gehaald en hem in de tuin begraven hihihihiih

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 16:04

haha wat droog!!!

Ah kom maar hoor ik heb nog wel ijsjes voor je in de vriezer...

Moet je maar ff zeggen wat voor sort je wilt....

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 18:36

En wat voor ijsje wil je?

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 18:40

hahah nou ik leef met je mee hoor Knipoog

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 18:47

kom maar bij mij ijs eten,ik heb net een grote bak yoghurt-vruchten ijs gehaald en winner taco's.ehhhhhde yoghurt bak is wel al bijna leeg Vork

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 18:49

*onder bureau, op weg naar NZ*
Geweldig, bij ons hadden laatst ALLE ijsjes in de verpakking lichamelijke afwijkingen. En wel heel handige... Ze misten geen stokjes, nee, ze misten de koek om m aan vast te houden. Dus dan zit je daar met een halfgesmolten ijsje helemaal over je heen gedropen, en ondertussen doe je je best om m heel snel op te eten... En dat lukt niet snel genoeg...
En echt,e en paar weken hadden alle ijsjes die afwijking, sommigen erger dan anderen...
Ook leuk dat de koek spontaan onder je lippen wegbreekt, zit je daar met een half bloot ijsje, en als je m dan bijna op hebt breekt hij gewoon helemaal aan gruzelementen, zit je alsnóg onder...

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 19:35

Hahaha, arm ijsje van je!

R.I.P Kim's ijsje Tong uitsteken

Sneu hoor, heb je niet gelijk 112 gebeld?

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 19:37

spirit foeii!! daarvoor mag je geen 112 meer bellen, maar dat andere nummer waarvoor je moet betalen per minuut!! (hoezo STOM?! moet je beetje gaan betalen omdat je de politie nodig hebt?! Verward )

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 19:41

ze moeten geld verdienen.
Doen wij bij t WNF ook hoor. Laten we iedereen 0900-1962 bellen. Kun je alles vragen, en binnenkort kun je mij dan ook aan de lijn krijgen... ha ha ha... Maar dan moet ik heel vriendelijk blijven.
Ik heb vandaag Collega Maaike gehoord, was echte en randdebiel schijnt, we lagen met z'n allen ook echt wel ver onder ons bureau en hadden zo ongeveer BIJSTAND nodig, en Maaike maar heel serieus alles uitleggen en 10 spellen en zeggen... Was wel een beetje sneu, want dat soort mensen vallen gewoon overal buiten. Dat verbaast je dan gewoon, dat er echt mensen zijn met een IQ van ver beneden 0... En echt, dat is gewoon om van te huilen. Zitten we daar allemaal, de meesten hebben toch wel havo/vwo, en er zitten wat mavo/vbo klantjes, maar allemaal best slim hoor... Beheersing he, maar eerst meot ik de compu kennen, en dat lukt al aardig, sjalalalala... Hij ging vandaag zelfs heel vertrouwd hangen, moest ik uit de database en weer inloggen, toen deedtie het wel, maar andere collega's hadden het zwaarder te verduren. Bleek het systeem niet helemaal goed, onze systeembeheerster is echt super lachen. Ging ze naar een collega'tje bellen die dat dus niet doorhad, echt coolies...

Viera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 20:32

agossie Verdrietig kon je je ijsje echt niet meer redden.

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 21:20

je had hem moeten reaniemeren!!!! Haha!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-01 23:05

Snik* ik heb er echt een zeer zwaar trauma aan overgehouden... Ik wil jullie erg bedanken voor het medeleven...
Morgen is de berafenis. Ik begraaf maar metteen heel de prullenbak want mijn lieve oranje ijsje met lichamelijke afwijking is ondertussen gesmolten zag ik net toen ik even snel wou kijken hoe het mijn mijn kleine lieve oranje ijsje met lichamelijke afwijking ging Verdrietig
Nu ga ik maar naar bed en proberen te slapen want ik word als maar verdrietiger als ik terug denk aan mijn lieve oranje ijsje met lichamelijke afwijking...

Groetjes een meisje dat het erg zwaar te voorduren heeft omdat haar lieve oranje ijsje met lichamelijke afwijking het niet overleeft heeft......

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 21:29

Gecondoleerd hoor! Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig We leven met je mee!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 21:39

Nou kom op Kimmy, heel veel sterkte morgen met de begravenis van je lieve oranje ijsje met lichamelijke afwijking Huilen

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 05:56

Kon je je ijsje niet meer afspoelen nadat ie in de prullenbak was gevallen???
Ik weet hoe je je voelt Verdrietig Helemaal als je al zo'n zin hebt in dat ijsje Boos!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 07:12

Ik hoop maar dat je ijsje in ieder geval in de ijsjeshemel terecht is gekomen... Schijnheilig En dat je het maar snel op kan brengen om een nieuw ijsje aan te schaffen... Knipoog