Ik verveelde me en zat wat rond te neuze en ik zag op eens de nieuwe collectie van P.
Nou zeg nou zelf Pennytastisch toch?

Even een uitlegje over de spullen van de collectie,
1. het sjieke halster uniek uitgevoerd met gekleurde edelstenen, speciaal voor arabische hengsten. Ook bij passend, het halstertouw. Nu slechts 70 euro!
'k heb 'm zelf ook!
2. Het exclusieve P zadel, van 3000 voor 4000 euro! Incl. beugelriemen en bijpassende beugels. 'k heb 'm zelf ook!
3. Het zeer mooie dekentje van P. verkrijgbaar in de maten 165 t/m 275. Zelfs geschikt voor de extra grote Arabische hengsten! Nu voor 350 euro! 'k heb hem zelf ook!
4. Weer eens wat anders, dit mooie zadel dek van P. heerlijk zacht voor het paard en zeker dat mensen je na staren als je hier op voorbij rijdt! Nu voor 60 eurootjes! Koopje toch? Ik ben toch niet gek?
5. De rijbroek van het moment, technologie van vandaag, super zittend met bont gevoerd. 220 euro voor deze superbroek!
6. De cap, veiligheid boven alles, de hippe ultra lichte helm wordt de nieuwe GPA hype! Heerlijk comfortabel, nu 600 euro!
Nu bij besteding boven de 100 euro, 1 paar rijlaarzen van P. t.w.v 700 euro! In de hippe zomer kleuren!
Wie vind ze net als mij ook helemaal het eindevoor pennys?
Echt de mode voor P girls!
Wees snel bij want op is op!
Dus nu jullie mening zouden jullie je zelf er ook in zien rijden? Ik wel.
dit is natuurlijk super slim om een P girl te herkennen......hebben hun ook eens een lolletje.
! 

Als ik Anky in Hong Kong moet verslaan met mijn 10 miljoehn Arabieeereuhn moet ik wehl de bltis makun