De storm, Nu een drama aan het worden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

De storm, Nu een drama aan het worden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 13:03

Eigenlijk ben ik best tevreden met een dagje storm, doordat het zulk slecht weer is, hoef ik een heleboel dingen niet te doen, en heb ik een echt dagje lekker suffen op de bank, met een kopje thee.

Paarden worden niet blij van me met dit weer, helemaal niet omdat we op de open vlakte zitten, waardoor het ronduit gevaarlijk is om ze los te laten. Dus ik heb echt niets te doen. Behalve dan af en toe nieuwe thee zetten.

Vinden jullie het nou eigenlijk ook best lekker? Zo'n suffig dagje?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-10-02 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 13:08

nou, daar hoeft het niet voor te stormen,
maar ik ga dadelijk lekker naar stal lopen

ff uitwaaien (heel letterlijk)

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 13:09

Een suffig dagje is heerlijk, als je dan echt niets hoeft te doen.
Ik baal alleen wel van die wind!
Het is hier super mooi weer (sunny!!!), maar die wind?
Kwou nog wel gaan mennen. Denk dat ik dat maar niet doe Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 13:10

Ethelate schreef:
nou, daar hoeft het niet voor te stormen,
maar ik ga dadelijk lekker naar stal lopen

ff uitwaaien (heel letterlijk)

Helaas heb ik het meestal zo druk, dat ik wel dingen moet doen. En nu heb ik als excuus. Sorry helaas, jammer dan, er wordt geadviseerd om niet de weg op te gaan, dus dat doe ik dan ook maar niet.

Nu werd ik helaas net gebeld, dat ik toch even naar Amsterdam moet! SNIK

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 13:14

NOU Verward ben ik blij met de storm nee niet echt...Mijn plan was om naar misty te gaan (op de scoot) maar dat gaat niet...en lopend beetje te ver *LOL*
ach ik zie wel wat ik ga doen...Iemand tips ?

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 13:17

zolang het dak bij ons op de manege blijft, vind ik het niet erg. Lachen ik heb al een paar ontwortelde bomen gezien ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 13:20

Nou ik zit heerlijk met kopje thee achter de pc, en met een schuin oog buitenhof te kijken. En daarbij nog eens een kat op schoot. Toch wel errug fijn, zo'n suffig dagje.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 13:35

Nou, lekker is anders. Ben gisteravond teruggekomen uit Zuid-Frankrijk... tsss lekker om weer terug in je kikkerlandje te zijn....not Knipoog

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 13:37

nuj ga ook maar niet mennen vandaag, gister een klein stukkie gemend maar nu maar ff niet, misschien een blokje met haar om.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 13:56

Ik wilde eigenlijk Jurga nog rijden vandaag.... Pffft hoop dat dat er van komt nog, morgen wedstrijd.

lein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 13:58

Nou ik wou vandaag ook naar mijn knollie, maar ik denk dat mijn pony en ik er allebei niet blij van worden Lachen en om door de bak te vliegen heb ik ook niet zoveel zin in haha. Dus hij heeft weer een dagje rust, vind hij vast niet erg. Maar nee ben dus niet blij met dit weer, als de wind er namelijk niet was, was het hier stralend weer en had ik een lekker bosritje gemaakt.

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 14:14

ik vind het ook wel lekker eigenlijk...Heb net wat filmpjes gehuurd en ga zo lekker een stokbroodje in de oven doen, wat tapenades maken en...genieten maar *LOL*

Frederieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 14:22

Ik vind het echt vreselijk , ik had me net verheugd op een heerlijk dagje wedstrijd, en dan krijg je zo een weer met gevolg dat ik me dood verveel !!!

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 14:29

Ik vind het ook wel lekker,vanochtend al naar michelle geweest,niet uitgemest want die kruiwagen waait gewoon weg!,maar heb ff gelongeerd(voor zover dat kon) en d'r weer in een opgestrooide stalg gezet,met wat te eten Lachen
Ik vind het wel lekker hoor ,weer eens wat anders Tong uitsteken

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:06

Ik ben net terug van Pinky & Mysty. Ze waren gek maar waar super lief & suffig (hadden vast ook een rustdag ingesteld net als jij Prima Lachen ).
Kheb ze even lekker gepoetst en geknuffelt en daarna hun dekens schoongemaakt. Beetje de buitenstal warm opgestrooid en toen had ik het eigenlijk wel gehad Lachen
Ondanks dat ik 'niets' kon doen vond ik het een lekker dagje. Die zon maakt veel goed bij mij Cool Lovers

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:09

Nou ik vind t anders wel super eng!
Bij onze buren staat een grote boom in de tuin (recht voor de raam waar ik nu zit te bokken Schijnheilig ) En die gaat toch best wel plat op de grond!
Ben vanochtend naar België geweest, en onderweg zijn we wel wat grote takken tegengekomen en ook caravans en trailers die de weg over slingeren.
De kleine boompjes hier in de straat zijn aan t eind van de dag ook wel afgebroken.... Zucht ik vind t echt ontzettend scary hoor!

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:09

Pinky_girl schreef:
Ik ben net terug van Pinky & Mysty. Ze waren gek maar waar super lief & suffig (hadden vast ook een rustdag ingesteld net als jij Prima Lachen ).
Kheb ze even lekker gepoetst en geknuffelt en daarna hun dekens schoongemaakt. Beetje de buitenstal warm opgestrooid en toen had ik het eigenlijk wel gehad Lachen
Ondanks dat ik 'niets' kon doen vond ik het een lekker dagje. Die zon maakt veel goed bij mij Cool Lovers
Welke zon?

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:16

Zie jij geen zon??
Het was hier (eindhoven- Nuenen) echt SUPER mooi. Als die wind weg was was het gewoon lente Cool *wat snak ik daarnaar*. En het is hier ook totaal niet koud!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:16

ik zit nu ff op bokt, maar ik ga zo weer verder met mijn fotoalbums Haha! Die ben ik ff aan het bijwerken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:24

Hmm, nu zo 3 uurtjes later, begin ik me toch wel een beetje te vervelen, de boekenkast al nagekeken, maar de leuke boeken heb ik al gelezen. Op tv is niets, en eigenlijk wilde ik mijn paard vandaag effies goed toiletteren, maar vind het ietwat link om de weg op te gaan. Wat zal ik eens gaan doen Verward

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:26

jeetje ben ik dan echt de enige die vanmorgen actief is geweest inclusief horsies?? Watjes!! Haha! Tong uitsteken Nee hoor ik ben blij dat ik nu even binnen zit, moet helaas vanmiddag weer weg naar de manege ben benieuwd hoe t er dan uit ziet buiten

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:27

Ik heb de hele dag al zitten leren voor school... Slapen
En nu naar Evita, de heenweg kan ik denk ik maar beter lopen!! terug wel op de fiets want dan hoef ik helemaal niet te trappen denk ik Haha!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:31

Maaike schreef:
jeetje ben ik dan echt de enige die vanmorgen actief is geweest inclusief horsies?? Watjes!! Haha! Tong uitsteken Nee hoor ik ben blij dat ik nu even binnen zit, moet helaas vanmiddag weer weg naar de manege ben benieuwd hoe t er dan uit ziet buiten

ik ook hoor, heb alle 30 paarden en pony's hooi gegeven en heb er toch maar een paar buiten gezet die zo naar binnen gaan!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:47

ik dat ik straks maar naar stal bel.
Ik woon 20 minuten rijden van stal af en moet best over open wegen.
Mijn vitaraatje is een windvangertje dus niet echt fijn.

celinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 16:17

Ik ben lekker pannekoeken aant bakken en ondertussen bokken en mislukte pannekoeken aant opeten! Heerlijk zo'n dag!!!