NOG 6 DAAGJES

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-01 12:31

en ik wil niet zenuwachtig worden, ik wil gewoon blijven genieten en dan erachter komen dat ik nou toch echt van school af ben, anders ga ik heel hard en vrij langzaam dood... dus duim nog ff 6 daagjes voor mij, en dan hoop ik geslaagd te zijn....

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 12:35

agh is toch wel gelukt of nie dan???

iig duim ik voor je, en voor alle anderen die examens hebben gedaan!!!!!

* DUIM * * DUIM * * DUIM * * DUIM * * DUIM *

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-06-09 13:36 ]</font>

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 12:36

Okeej ik zal voor je duimen hoor! *duim**duim**duim* en voor iedereen die examen heeft gedaan!
Ik hoop voor je dat je geslaagd bent hoor, ik wil ook van school aaaf, maar k zit pas in de 1e Verdrietig

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: *-Spirit-* op 2001-06-09 13:36 ]</font>

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 14:15

hoe dichterbij DE datum komtdes te meer krijg k t gevoel alsof k t nie gehaald heb!!!!! Huilen
daar work nie happy van..

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-01 15:55

dat gevoel bekruipt me nog niet... gelukkig... maar als dat wel gebeurd, dan denk ik dat ik al vrij zeker en langzaam dood begin te gaan. Ik ga maandag mijn theorie doen, en als ik dat haal, dan vind ik dat een positief teken, als ik het niet haal ben ik echt gedoemd!
Mijn examennr was 29 bij de theorie, en ook tijdens het grote examen. Dus ik hoooooooop zo dat het geen slecht voorteken was. Ik ga mezelf maar oppeppen met de gedachte dat als ik mijn theorie nu haal, dat ik het VWO ook wel gehaald heb. Slaat nergens op, maar je moet toch wat???
Enneh Shar: you're a survivor enz... kom op, erin blijven geloven, anders wor je zo depri, en waarvoor, je weet immers nog helemaal niks (wel erg irri)...

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 16:01

tja...
woensdag solligesprek..
dan heb k iig een baantje...
heeeeeeeeeee.. mocht het nix worden met mn HAVO..
ik ga vrijdag iig rijden en als k geslaagd ben dan is t heel leuk en als k gezakt ben kan k ff anderhalf uur ergens anders aandenken..