Vrouwen die roken , (on)aantrekkelijk ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Vrouwen die roken , (on)aantrekkelijk ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 18:04

Wat vinden jullie ervan , ik zou als jongen echt gi-gan-tisch afknappen op meiden die roken , en hoor mannen / jongens er ook regelmatig over...

Op 1 of andere manier staat het net iets a-socialer als een meid rookt , ik weet het niet.... Haha!

Zouden mannen afknappen op een vrouw die zit te paffen ? *LOL*

En dames , is dat voor jullie een reden om een man te laten staan ?

Voor mij wel , ik hoef echt niet al te close te zijn met iemand die ruikt als de Europoort , en de hele tijd in een rookwolk zitten Misselijk

Wat denk je van het zoenen van zo'n asbak ? Haha!

Als ik iemand echt leuk zou vinden en er verder mee zou willen ,
dan zou dat toch mooi niet doorgaan als hij blijft roken....

Hij HOEFT van mij niet te stoppen , hij hoeft helemaal niks..... maar ik wil gewoon niet met een wandelende sigaret optrekken. Heel simpel.

En jullie ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:08

Nou, bedankt!!, ik ben dus zo'n wandelende asbak, maar heb niet het idee, dat mannen me daarom minder aantrekkelijk vinden, ik vind wel dat een vrouw geen shag met roken, dat vind ik onaantrekkelijk. Maar ik vind andere dingen een sstuk storender dan roken.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:09

Ik rook ook en heb er dus geen moeite mee als mijn vriend dat doet. (Hij rookt af en toe een sigaartje). Geen van mijn vorige vriendjes heeft er ooit een probleem mee gehad (wel met mijn paardjes Knipoog, ).

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 18:09

Hahaha , sorry Piep Lachen

Het valt me gewoon vaak op dat mannen / jongens het erover hebben , dat ze erop afknappen...
Zelfs diegenen die zelf ook roken ...Haha!

Sassje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:20

ik hou er niet van als jongens roken, het is gewoon smerig.
gewoon alles stinkt.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:29

Misschien wil de wandelende sigaret ook wel niet met jou optrekken Haha!

Maarre ik heb het nog nooit gehad dat mannen (waar het me wat van kon schelen) me minder aantrekkelijk vinden omdat ik rook. In mijn vriendenkring heb ik ook nog nooit zo iets gehoord. Het merendeel rookt dan ook.
Laatst bijgewerkt door chantal1 op 01-09-02 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:30

Tja, om iemand nou te laten staan omdat ie rookt vind ik te ver gaan, maar ik vind het idd niet lekker fris. Om eerlijk te zijn vind ik het ontzettend stinken, maar dat komt omdat ik niet rook (maar wel genoeg andere zonden heb.)

Ook in huis scheelt het een stuk dat er niet gerookt wordt. Het schilderwerk blijft in redelijke staat en het ruikt er niet naar oudbakken lucht.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:30

Ik houd ook helemaal niet van roken, kan er niets aan doen. Vooral dat geludije dat mensen maken als ze hun shagje van hun mond halen *plop*, vind ik walgelijk.
Nee, ik wil ook geen vent die rookt.... Gelukkig is Syph voor mij gestopt....al voordat we elkaar voor het eerst zoenden haha...heb dus nooit een asbak hoeven zoenen....

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:31

roken = bleh !

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:33

SP, ik mag jou wel.... Randje opsteken samen? Tong uitsteken

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:36

Nee, dan een gestopte rokende vrouw! Minstens 5 kilo zwaarder dan ze was en 4 kledingmaten verder.

Ben nu dus heeeeeeeel hard aan het twijfelen tussen slank en weer roken, of niet roken en flink aan de training gaan....

Zal toch wel het laatste worden Knipoog

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:37

getver iloon!

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:41

Ik heb gerookt, ik heb het idee dat als je in een kroeg/discotheek staat mannen het misschien nog wel aantrekkelijk vinden. Maar persoonlijk in een groepje... nee ik denk dat ze dat minder aantrekkelijk vinden!

Ik mag dan wel gestopt zijn, (niet voor iemand of iets hoor) maar het neemt niet weg dat ik er soms nog weleens een opsteek... ik kan er dan daarna wel goed vanaf blijven! En mijn vriend rookt zelf ook weleens, net zoals mij! En die vind het niet zo erg... mits hij zelf ook gerookt heeft... hij vind het eerder sexy Lachen
Laatst bijgewerkt door Mar2lin op 01-09-02 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:42

Hahaha is niet getver Tong uitsteken, is gewoon een geintje nav het ondergoedtopic hihi.
Maar nee, geen rokers voor mij....meeroken vind ik al vreselijk, vind mezelf nog steeds braaf dat ik nog nooit een sigaret heb geprobeerd. Trekt me ook helemaal niet.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:45

nou daar heb ik nog wel een grappig verhaaltje over.... ik ging naar Ameland met mijn (niet rokende) vriendinnen... de eerste avond an we uit en ineens hebben ze alledrie een sigaret. ??! 'Ja,' was het commentaar, 'we steken ze nu maar alvast op want iedereen vraagt toch altijd of we een sigaretje willen'
Leuk groepje jongens ontmoet, ééntje was toch echt de leukste... iedereen er omheen hangen.. maar mooi dat ie niet van roken hield (het goor vond beter gezegd) en guess who er nou niet rookte Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:50

hahaha Laura, very way to go! leuk verhaal! Meer meer meer.

vvtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:55

Ik rook niet, ook nooit gedaan, maar vindt het niet vies, heb er ook geen moeite mee dat anderen wel roken. Ik heb er ook geen moeite mee dat mn vriendin zou roken. Mn ex vriendin rookte en blowde ook af en toe.

Elkaar een beetje vrijlaten en dingen nemen van elkaar is toch belangrijk vindt ik, ik doe zelf ook een hoop ongezonde dingen.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:04

Oh, erg simpel.. Iemand die rookt is gewoon niet interessant. Punt.
Zodra ik merk dat een vrouw rookt is het voor mij echt helemaal afgelopen, brrr.

Buitenzorg: liever die 5 kg dan roken..

En eeh, volgensmij mooet ik opnieuw gekoppeld worden? Dacht dat ik aan Pipo gekoppeld was? }>

Bobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:06

Gatverdamme roken, heb het nog nooit geprobeerd en dat zal nooit gebeuren (hoop ik Knipoog ). Ik word al misselijk van die lucht die om hen heen hangen. Geef mij maar een anti-roker Lachen
Laatst bijgewerkt door Bobo op 01-09-02 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:08

Maakt mij niet uit wat een vrouw doet, qua wel/niet roken.
(komt wellicht omdat ik zelf rook Knipoog)

Wel errug fout: Vrouwen die shag roken, en dan helemaal die tiepes die rustig op de dansvloer uit hun speciale shag-buideltje een shaggie draaien.... woei, dan slaat ie echt naar binnen voor t komende half jaar, juck.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:08

ik ben ook tegen roken, en vind het ontzettend smerig, maar ik denk dat als je echt van iemand houd, dat de liefde toch voor je principes gaat, tenminste dat zou bij mij wel zo zijn denk ik

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:21

Ik houd er niet van als mensen roken, maar als ik een hele leuke jongen tegenkom die rookt ga ik er niet heel moeilijk overdoen...*LOL*
En aan de lucht ben je snel gewend, veel vrienden van me roken ook.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:22

Ja okay, ik zat op school ook als enigste niet-roker tussen de rokers.... (klein nadeel: het was alleen buiten roken, dus zat ik 's winters ook in de kou te kleumen....)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 19:22

LOL , wat maakt het nou uit , een peuk of een shaggie ?
Dat snap ik ECHT weer niet Lachen .

Waarom zou 'ie van een vrouw + shekkie nou een half jaar in z'n schulp kruipen en van een sigaret niet STEN ?

Hahahaha , vaaaaaaaag Tong uitsteken

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:24

getver getver getver.