Koe neemt politieman te grazen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-01 09:17

Een ogenschijnlijk muurvast in een moddersloot staande koe heeft in Zegveld een politieman in de maling genomen. De agent sprong langs de Molenweg in het water toen hij het roerloze dier ontdekte. Ondanks stevig duwen en trekken, verzette de koe geen stap. Uiteindelijk gaf de politieman zijn pogingen op en waarschuwde de boer. Op het moment dat de veehouder met zijn tractor naderde, maakte het dier een sprongetje en rende de wei in.

*lol* Party!! Party!! Gekke koe!!

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 09:19

jaa!heb ik ook gelezen!Iedereen keek mee een beeetje raar aan op school omdat ik achter de compu zat te lachen,maar ik vind het echte en stoere Koe strakke actie van hem!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 09:41

Ik las hem gister op mijn werk hahahahaha al die klanten stom kijken en ik lag in een deuk.
Renee

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 10:17

haha dat lijkt me wel een tof gezicht hihi

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 12:23

Ik vind het echt leuk! hier vlak achter mijn huis is een weiland met een brede redelijk diepe beek.
Daar lopen 2 fjorden en in de zomer gaat er 1tje er wel eens inliggen die komt dus alleen nog met een stukje schoft en hals/hoofd boven het water uit echt lachen die eigenaar heeft regelmatig mensen aan de deur gehad dat z'n fjordie verzoop. nee zei ie dan das normaal *LOL*

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 12:57

Ik ken het. Toen ik nog naar de middelbare school fietste stond af en toe een hele kudde koeien in de sloot (vooral als het erg warm was)
hihi...
Ik moest gelijk denken aan een ander verhaal (zelf meegemaakt)
2 jaar geleden was ik op kamp (als leiding) zaten we de dag te evalueren komen er een stel van die kids binnen rennen, er loopt een stier los Koe Koe
Ikke als held Schijnheilig naar buiten, beest op voetbalveld gezet (was een vaars)...
liep ie weer los.
wij de politie gebeld.... komen niet en we zaten langs een provinciale weg!!!! Lekker als dat beest in het donker de weg op rent.
Nog een keer gebeld, komen ze toch.
Ik had inmiddels een lasso (of iets wat er op lijkt) om zijn nek weten te krijgen. Hij was wel errug wild en je kon 'm niet zo ff pakken.
Maar weer was 'ie weggerend. het bos in.
Komen er 2 politieagenten gaan ze de sporen volgen -> de verkeerde kant op Haha! "Jongens, zullen we niet de andere kant op gaan Verward "
Dat zag je duidelijk aan de sporen.
toen we 'm weer gevonden hadden pakte een snel het touw en draaide 'm vliegens vlug om 'm boom.
Wij samen halster maken van touw en koe in een paardenbak gezet (met de politie mag je alles Knipoog)
...
Kids van dat kamp weer een stoer verhaal thuis.... De hele week was ik cowboy of boerin Schijnheilig Maar of ik dat nou zo leuk vond hihi.
Groetjes Petra

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 21:00

Hahahahahha *LOL* Haha! *LOL* Haha!

Koe Koe Koe ***Go CoWs!!!*** Koe Koe Koe