Weten jullie nog iets dat heb ik trouwens altijd als ik jarig ben weet ik niets! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Weten jullie nog iets dat heb ik trouwens altijd als ik jarig ben weet ik niets!
Dorine schreef:-een leuke bodywarmer die bij één van je rijbroeken past! Kun je deze herfst/winter er gaaf uitzien als je les hebt!
-geld.![]()
-oorbellen/kettinkje met paardje of hoefijzertje of iets anders wat je leuk vindt.
-fotorolletjes!
-bon van je vader met daarop de tekst: hierbij beloof ik dat ik met de videocamera een prachtige 'paarden-film' maak van jou en Avanti... }>
Moet hij natuurlijk wel een videocamera hebben, maar anders vraag je het aan iemand die dat wel heeft (vriendin, tante, etc.)
Mijn man beloofde me net 3 seconden geleden dat hij mij vanavond een rug/nek massage gaat geven...![]()
Moet je natuurlijk wel een man hebben, en ook nog eentje die een massagecursus heeft gedaan.![]()
Mijn nek zit wat vast, dus ik ben héél blij dat hij me even onder handen wil nemen!
Bedankt die van die bodywarmer is ook een super idee! thx! fotorolletje krijg ik tog al gewoon dus die ga ik niet vragen
En ik mag bijna nooit meer op avand, hee dat vraag ik op de manege omdat ik jarig ben!
(mag ik er vast wel weer op)
Kan je man ook even bij mij langskomen (voor mijn verjaardag) ik heb ook zo'n last van mijn nek!
)
Dorine schreef:Wat je aan je vriendinnen kan vragen:
Fotolijstjes (daar kan Avanti in)
Make up
Rijhandschoenen (deze winter wordt het weer aardig koud!)
Cadeaubon van een stel vriendinnen samen
Van een stel vriendinnen samen een rijles op een manege, maar dan een priveles, of een speciale 'zitles', of met je vriendinnen een strandrit maken en dat zij jouw rit betalen...![]()
Of met z'n allen een dagje uit naar... en jouw drankjes etc. worden door hen betaald.
Veel plezier met je verjaardag!
Make_up ga ik ook vragen ja!
Van die handschoenen mischien leren ofzo, of zouden die duur zijn van die uhm wollen heb ik al.