Sommige vrouwen kunnen echt niet autorijden .....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Sommige vrouwen kunnen echt niet autorijden .....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-02 02:19

Pfff, af en toe zit ik me zo vreselijk te ergeren. Ik zit nogal eens op de weg en maak aardig wat kilometers. Daarbij ben ik ook nog van de sportieve soort, maar wat zitten er toch tr..... op de weg.

Dat is nog niet eens het ergste, maar mijn dagelijkse ritje in de P-garage bij mijn werk doet de bloeddruk tot ongekende hoogtes stijgen.
Als je toch in een Nissan Patrol met bullbar de bochten in de garage feilloos kan aansnijden, moet het toch niet zo moeilijk zijn om dit zelfde te presteren met een Opel Corsa of Renault Twingo?
Tenminste, dat denk ik dan bij mezelf. Maar nee hoor, iedere bocht wordt met een vaartje van 0,0 km genomen en o jee, als we het maar redden!

Pffff, ik word daar zo agressief van ....
Maar dit lucht tenminste even lekker op!

Flootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 05:27

hahaha, hoe herkenbaar Haha!

Ik heb precies hetzelfde, maar dan hoofdzakelijk op de snelweg. Drie banen en precies de middelste wordt misbruikt om daar met een gangetje van 80 km per uur rond te tuffen.... Boos! grrrr Boos!
En het gekke is, dat ik me iedere keer weer een soort van verbaas als ik zie dat er een dame achter het stuur zit.
Een schande voor het vrouwelijk volk!! }>
Maar aan de andere kant vind ik het ook weer stoer als er een vrouwtje met flink gas de sufkoppen even inhaalt.

Nog een frustratie; zondagsrijders Boos! Boos! Boos!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 06:14

hahaha en jij bent dan zo'n vrouwtje die in haar Opel Calibraatje iedereen voorbij scheurt he Floot!! *LOL*
Ik erger me er ook aan, het is niet voor niks dat mannen soms zeggen: vrouw achter het stuur, bloed aan de muur
Maar ze moeten niet alle vrouwen over een kam scheren hoor!

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 08:46

Ik ken ook mannen zat die levensgevaarlijk rijden! Zo mijn buum bv. Die rijdt in een gare Golf GTI 180 over de provinciale weg en heeft daarbij achter het stuur ook nog breezer nummer ? in zijn hand! Frusty

Doe mij dan maar een dame met 80 over de middenbaan. Ook heel irri!

En wat denk je van die mensen die net hun rijbewijs hebben? Die pik je er ook zo uit! Haha!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 10:09

*LOL* Ik ken precies hetzelfde met zowel mannen als vrouwen en waarschuw daarom ook meestal iedereen die bij mij in de auto stapt. Want... als ik mij erger aan het verkeer, dan laat ik dat merken ook!

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 15:08

..
Laatst bijgewerkt door Chita op 08-08-02 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 15:09

[quote]En wat denk je van die mensen die net hun rijbewijs hebben? Die pik je er ook zo uit! [quote]

Ik heb dus net mijn rijbewijs (sinds maandag). In de bebouwde kom rijd ik op sommige stukken niet de maximum snelheid, bijv bij rotondes. Maar bij gewone stukken zit ik er eerder boven als onder!

Maar ondanks dat ik mijn rijbewijs net heb heb ik me ook al een paar keer doodgeergerd! Maandag stonden de straten helemaal blank en ik was weg met de auto (had die dag net mijn rijbewijs). Ik reed dus langzaam en er zat iemand achter me. Toen ik naar rechts ging en hij rechtdoor stak hij zijn middelvinger op! Ik begrijp nog steeds niet hoezo, oke ik reed langzaam, maar de straten waren gewoon onbegaanbaar! Ik kan daar dus echt KWAAD om maken!

Voor de rest gelukkig nog niks meegemaakt!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 15:19

Hee, Fitz, heb jij ook een Patrol? Een verlengde of een gewone.
Ik heb een verlengde, da’s af en toe een ramp met parkeren. Dat ding heeft een draaicirkel van 15 meter, als je met de neus vooruit in parkeert, kom je er nevernooitniet meer uit.
Verder zijn ze echt heerlijk om in te rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 15:27

Er zijn zat vrouwen die truttig rijden, heb ik niet zo moeite mee. Liever iemand die wat truttig rijdt, dan een kerel die zijn compensatiedrift aan het bewijzen is.
Of die gevaarlijke gekken die niet kijken.

Rijdt zelf ook altijd redelijk hard, maar vrouwen kunnen niet rijden, mannen nog veel minder!!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 15:37

Ik ben iemand die in het verleden echt vreselijk hard reed, 150km/h op de snelweg in een Fiesta, gewoon levensgevaarlijk. Mijn beschermengel draaide overuren, en ik heb gelukkig geen brokken gemaakt.
Tegenwoordig houden de bekeuringen me een beetje knap. Ik vind het gewoon zonde van het geld. Daarbij moet ik ook nog toegeven dat ik het gros van de tijd in de file sta. 's Morgens naar het werk, en 's avonds weer terug. In de drukte op de snelweg rijd ik soms maar 80km/h. En zal ik je wat vertellen? Als ineens de mogelijkheid er is om echt 120km/hof 130 km/h te gaan, dan vind ik dat je ineens wel heel erg hard rijdt.

Ik rijdt Diesel, en 120km op een dag. Als ik in de auto niet "blik op oneindig" zou hebben als ik drie uur per dag in de file sta, zou ik gillend gek worden. Mijn auto trekt niet snel op, en is ook niet snel op tempo. Maar wat geeft het nou als ik in de file zachtjes de gaten aan het dichtrollen ben? Je wilt niet weten hoeveel imbecielen in de file hun reacties botvieren door van rijbaan te veranderen, je ineens te snijden of rechts in te halen, zodat ze 50m verderop met dezelfde vaart weer stilstaan met hun flitsende bolide?

Dus ja, ook op een zondagmorgen stap ik dan met blik op oneindig in de auto. Kom ik twee minuten later aan, dan kom ik twee minuten later aan. Weet je hoe weinig tijd het scheelt als je echt agressief en vlot rijdt? Scheelt misschien 5 Minuten. En wat is die 5 Minuten op een heel mensenleven? Mijn rijgedrag behoedt mij voor een hartinfarct, alsniet erger....

Oh, en voor de goede orde, ik heb mijn rijbewijs nu 19 jaar. Schadevrij....
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 08-08-02 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 15:39

Sommige...hoe politiek correct Haha!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 16:17

Ken je de volgende tekst over een drive-in-pinautomaat:

"Drive thru" pinautomaten
Voor alle klanten van de Bank!

De Bank aan de Kerkhoflaan in Bennekom neemt als eerste bank in Nederland een "drive thru" pin automaat in gebruik. Pinnen zonder je auto te verlaten! Om alle voordelen van dit nieuwe pinnen uit de pinautomaat te kunnen halen volgen hieronder een aantal instructies,we zouden u willen vragen deze eerst zorgvuldig te lezen alvorens naar de nieuwe automaat te gaan:

Heren:

- Rij zo dicht mogelijk naast de pinautomaat
- Open het linker bestuurders raampje
- Stop uw pinpas in de daarvoor bestemde gleuf en toets uw pincode in
- Toets het gewenste bedrag in
- Neem u pinpas terug en zo gewenst de afrekening
- Neem u geld uit de lade
- Sluit uw linker bestuurders raampje
- Rijd rustig weg

Dames:

- Start de afgeslagen motor weer
- Rij achteruit terug tot u op de hoogte van de pinautomaat bent
- Neem uw handtas en leeg deze op de passagiersstoel naast u en zoek uw pinpas
- Neem uw make up en check deze even in de achteruit kijk spiegel
- Probeer uw pinpas in de daarvoor bestemde gleuf te krijgen
- Open het linkerportier om dichter bij de automaat te kunnen
- de afstand tussen u en de automaat is te groot
- Probeer nogmaals uw pinpas in de daarvoor bestemde gleuf in te voeren
- Haal uw kaart er weer uit en draai hem om
- Zoek in uw handtas naar uw agenda waar u op de eerste pagina uw pincode heeft geschreven
- Toets uw pincode in
- Druk op afbreken en geef nu de goede pincode in
- Check nog even uw make up in de achteruitkijk spiegel
- Neem uw geld uit de lade en desgewenst de afrekening
- Leeg uw handtas nogmaals op de passagiersstoel en zoek uw portemonnee en stop het geld er in.
- Stop uw afrekening in het mapje
- Check nog even uw make up
- Rij twee meter naar voren
- Rij weer achteruit terug naar de pinautomaat
- Neem uw pinpas uit de automaat
- Leeg nogmaals uw handtas op de passagiersstoel en stop uw pinpas weg
- Make up check!
- Start uw auto weer de motor is nogmaals afgeslagen
- Rijd nu naar uw volgende bestemming
- Doe na 4 kilometer de handrem los

succes!

met vriendelijke groet,

dhr. M.H.Slimmerik
Bankdirecteur

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 16:38

Oh ja ik ken ze, van die truttebollen die met 60 al het idee hebben dat ze 130 rijden. Zo irritant, vooral als je haast hebt. Ik vind te langzaam sowieso adociaal, iemand houdt wel het hele verkeer op.
Ik schaam mij soms best wel voor mijn 'seksegenoten', kom op denk ik dan, er zijn al zoveel vooroordelen over vrouwen achter het stuur, probeer er dan wat aan te doen om ze uit de wereld te helpen. Dat geklungel namelijk.. Clown

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 16:42

grin... ik hoor het mn instructeur heel vaak zeggen, met een big smile erbij... ik ben ook aan het lessen, moet al bijna afrijden, maar loop me ook vaak te ergeren op de weg!

Mn instructeur roept dan altijd... van mij mag je ik zou hetzelfde doen als wat jij nu ingedachten heb, maar van meneer/mevrouw de examinator mag het niet!

Sommige mensen kunnen idd niet rijden, en daar kan je je behoorlijk aan ergeren!

*wijsneus, rijd net een paar weken Clown *

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 16:42

Mirte schreef:
Oh ja ik ken ze, van die truttebollen die met 60 al het idee hebben dat ze 130 rijden. Zo irritant, vooral als je haast hebt.

Er stond eens een mooie kreet op een van die neongele borden langs de kant van de weg: Haast? Had je maar eerder weg moeten gaan....Lips are sealed

Voor de rest denk ik dat niemand raar staat te kijken als je wat later op je werk aankomt, of bij een afspraak verschijnt, met de huidige situatie op de wegen.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 18:58

Toen ik voor mijn E rijbewijs ging lessen vond de rij-instructeur
dat ik fanatiek en snel reed (soms iets te snel Bloos ) maar
daarentegen vond hij dat ik het verkeer erg goed in de gaten
hield en daar konden sommige mensen nog wat van leren Haha!

Ik kreeg bijna hetzelfde te horen van de examinator *LOL*
ik ben dus zeker geen slome slak

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 21:19

Tsja ik ben zo snel voorbij iedereen, dat niemand kan zeggen dat ik niet kan rijden Haha! (ik rij overigens Volvo)

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 21:34

Normaal gesproken rijd ik gewoon goed door, maar met de paardentrailer erachter natuurlijk niet, want de gesteldheid van mijn paardjes vind ik wel even wat belangrijker dan mannen die me willen inhalen....

Binnenkort plak ik een sticker op de achterkant: "tuurlijk kun je harder, alleen rijd ik vóór je" Cool Haha! Cool

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 21:46

In duitsland hebben ze in parkeergarages speciale vakken waar alleen vrouwen mogen parkeren.... Lips are sealed je hoeft dan alleen maar rechtdoor te rijden dan sta je zo in het parkeervak Haha!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 22:15

Sypheron schreef:
In duitsland hebben ze in parkeergarages speciale vakken waar alleen vrouwen mogen parkeren.... Lips are sealed je hoeft dan alleen maar rechtdoor te rijden dan sta je zo in het parkeervak Haha!

ja en dan wordt het zeker een probleem als ze er achteruit weer uit moeten Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 22:19

Barb"]
[quote="Sypheron schreef:

ja en dan wordt het zeker een probleem als ze er achteruit weer uit moeten Haha!
[/quote]

ah zijn jullie toch nog niet zo "vrouwelijk" als ik dacht dat jullie erachter komen Haha! in feite zijn de parkeervakken gewoon dicht bij de uitgang en op een lichte plek gemaakt, zodat vrouwen veiliger kunnen parkeren en een vluchtweg hebben als er een rare gozer in de buurt komt..

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 22:51

En laat me 3x raden.............het zijn hele grote parkeerplekken
voor hele kleine autootjes.....zoals een Fiat Seicento, enz Schijnheilig Haha!

Syph, heb jij zelf je rijbewijs eigenlijk al??? Lips are sealed

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 23:35

Barb schreef:
Syph, heb jij zelf je rijbewijs eigenlijk al??? Lips are sealed

Ow die was beneden de gordel! En niet de autogordel Haha! Nee ik heb mijn rijbewijs nog niet maar ga in september ongeveer beginnen met lessen. Iloon heeft er dan al een stuk of 10, maybe more, lessen opzitten. Kijken of ik der nog in kan halen Schijnheilig

Flootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 06:12

Cassidy"]
[quote="Mirte schreef:
Oh ja ik ken ze, van die truttebollen die met 60 al het idee hebben dat ze 130 rijden. Zo irritant, vooral als je haast hebt.

Er stond eens een mooie kreet op een van die neongele borden langs de kant van de weg: Haast? Had je maar eerder weg moeten gaan....Lips are sealed

Voor de rest denk ik dat niemand raar staat te kijken als je wat later op je werk aankomt, of bij een afspraak verschijnt, met de huidige situatie op de wegen.
[/quote]

Vlot rijden vind ik iets anders dan haast hebben. Ik mag van mezelf zeggen dat ik vrij vlot rijd en inderdaad als je haast hebt dan had je maar eerder weg moeten gaan.
Mensen (dames Haha! ) die veel te langzaam op snelweg aan het tuffen zijn, kunnen het verkeer onnodig in gevaar brengen.
Sportief, vlot maar met een goed verkeersinzicht rijden, daar is toch niets op tegen?! En dat hoeft echt niet altijd boven de maximumsnelheid te zijn. Maar om er nou ver onder te gaan rijden..... Lips are sealed

hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 09:44

Mickey schreef:
Ken je de volgende tekst over een drive-in-pinautomaat:

"Drive thru" pinautomaten
Voor alle klanten van de Bank!

De Bank aan de Kerkhoflaan in Bennekom neemt als eerste bank in Nederland een "drive thru" pin automaat in gebruik. Pinnen zonder je auto te verlaten! Om alle voordelen van dit nieuwe pinnen uit de pinautomaat te kunnen halen volgen hieronder een aantal instructies,we zouden u willen vragen deze eerst zorgvuldig te lezen alvorens naar de nieuwe automaat te gaan:

Heren:

- Stop uw pinpas in de daarvoor bestemde gleuf en toets uw pincode in
- Neem u pinpas terug en zo gewenst de afrekening
- Neem u geld uit de lade
- Sluit uw linker bestuurders raampje
- Rijd rustig weg

Dames:

- Start de afgeslagen motor weer
- Rij achteruit terug tot u op de hoogte van de pinautomaat bent
- Neem uw handtas en leeg deze op de passagiersstoel naast u en zoek uw pinpas
- Neem uw make up en check deze even in de achteruit kijk spiegel
- Probeer uw pinpas in de daarvoor bestemde gleuf te krijgen
- Open het linkerportier om dichter bij de automaat te kunnen
- de afstand tussen u en de automaat is te groot
- Probeer nogmaals uw pinpas in de daarvoor bestemde gleuf in te voeren
- Haal uw kaart er weer uit en draai hem om
- Zoek in uw handtas naar uw agenda waar u op de eerste pagina uw pincode heeft geschreven
- Toets uw pincode in
- Druk op afbreken en geef nu de goede pincode in
- Check nog even uw make up in de achteruitkijk spiegel
- Neem uw geld uit de lade en desgewenst de afrekening
- Leeg uw handtas nogmaals op de passagiersstoel en zoek uw portemonnee en stop het geld er in.
- Stop uw afrekening in het mapje
- Check nog even uw make up
- Rij twee meter naar voren
- Rij weer achteruit terug naar de pinautomaat
- Neem uw pinpas uit de automaat
- Leeg nogmaals uw handtas op de passagiersstoel en stop uw pinpas weg
- Make up check!
- Start uw auto weer de motor is nogmaals afgeslagen
- Rijd nu naar uw volgende bestemming
- Doe na 4 kilometer de handrem los

succes!

met vriendelijke groet,