Oogje aan je telefoon. Wat moet je er mee?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Margreet

Oogje aan je telefoon. Wat moet je er mee?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-02 21:34

Vandaag nieuwe telefoon gekocht. Erg prettig dingetje, eindelijk eentje die echt aan al mijn wensen voldoet. Helemaal blij.
1 puntje: er zit een oogje aan. Aan de bovenkant, in het midden. Ik dacht eerst dat het een of ander frutseltje was om een of ander ingenieus techniekje door te stralen, maar het is gewoon een ordinair oogje. Of te wel: je kunt er iets aan hangen.
Maar wat moet je nou aan je telefoon hangen? Verward
Of waar moet je je telefoon aan hangen? Verward

Sibold

Re: Oogje aan je telefoon. Wat moet je er mee?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 22:06

Margreet schreef:
1 puntje: er zit een oogje aan

Is het nu een puntje, of een oogje? Tong uitsteken

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 22:10

lol is dat niet om zo'n "mooie" nep-versier-kralenketting-voor-je-nieuwe-gsm-aan-te-hangen-ding? Tong uitsteken

Margreet

Re: Oogje aan je telefoon. Wat moet je er mee?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-02 22:26

Sibold"]
[quote="Margreet schreef:
1 puntje: er zit een oogje aan

Is het nu een puntje, of een oogje? Tong uitsteken
[/quote]

Of een puntje waar een oogje aan zit?
(voordat iemand anders 'm inkopt Haha! )

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 22:28

Tegenwoordig ontwerpen ze ook mobiele telefoons voor kleine kinderen. Omdat deze kleine kinderen zo vergeetachtig en onbehouden zijn, kunnen ze dmv het oogje een veter aan hun mobiele telefoon vastmaken. Op die manier kunnen kinderen hun mobiele telefoon noooit kwijtraken Knipoog

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-02 22:30

Sypheron schreef:
is dat niet om zo'n "mooie" nep-versier-kralenketting-voor-je-nieuwe-gsm-aan-te-hangen-ding? Tong uitsteken

Een wat??? Bestaat zoiets echt?! Meen je niet! Yuk!

Kan 'm natuurlijk ook om m'n nek hangen Tong uitsteken
Dan ben ik vast een trendsetter! *LOL*
Na de sleutelbos-met-Albert-Heijn-bonuskaart-om-je-nek nu ook de telefoon-met-oogje-om-je nek. Dat is wel überhip natuurlijk!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 22:32

haha ja van die kralenkettingen voor aan je telefoon.... schijnt "in" te zijn. Ik vind het eerder ronduit lelijk en zwaar onpractisch... wel erg gemakkelijk voor de zakkenrollers om je telefoon zo aan het touwtje uit je zak te trekken....

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 09:13

Mijn zusje heeft zo'n balletje wat fluoriserend lichtgeeft als íe straling opvangt. Dus zo'n 5 sec voor haar mobiel overgaat gaat dat ding knipperen. Die kettinkjes schijnen echt in te zijn ja Lips are sealed

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 09:35

Dit is dus zo'n kralenketting

Afbeelding

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 09:38

Oh ja Margreet echt iets voor jou Knipoog
Maar om je nek hangen... ja dat lijkt me nou wel iets voor jou *LOL*

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 10:27

Margreet schreef:

Kan 'm natuurlijk ook om m'n nek hangen Tong uitsteken
Dan ben ik vast een trendsetter! *LOL*

nee dan ben je al geen trendsetter meer, ik heb al veel mensen met zo'n klein motorola(?) telefoontje om hun nek zien lopen. schijnt een speciaal clipje aan te zitten. Tong uitsteken

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-02 12:14

Oh gadver! Zo wil je toch niet dat je telefoon er uit ziet! Ook met die dingetjes er op geplakt, yuk!!!
(Het is toch niet jouw telefoon hoop ik he Siempie?! Sorry dan!)
Dan heb je zo'n strak vormgegeven apparaat:
Afbeelding
en dan zo'n ding er aan.... brrrrrr

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 13:28

Sjimmy schreef:
Mijn zusje heeft zo'n balletje wat fluoriserend lichtgeeft als íe straling opvangt. Dus zo'n 5 sec voor haar mobiel overgaat gaat dat ding knipperen.

jah die heb ik ook kreeg je gratis bij m&m's als iemand er nog 1 wil ik heb er zat Haha!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 13:49

XoNo schreef:
Tegenwoordig ontwerpen ze ook mobiele telefoons voor kleine kinderen. Omdat deze kleine kinderen zo vergeetachtig en onbehouden zijn, kunnen ze dmv het oogje een veter aan hun mobiele telefoon vastmaken. Op die manier kunnen kinderen hun mobiele telefoon noooit kwijtraken Knipoog

Ach het is weer eens wat anders dan een sleutel om je nek.

Ik denk inderdaad ook dat het is om zo'n mobiele-sieraad aan te doen. (lijkt mij persoonlijk heel onhandig, maar je hebt tegenwoordig allerlei sieraden voor de gekste dingen/plaatsen. Schijnheilig

pablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 13:55

mischien komt het van de ontwerper, een bespioneer oogje...???
hahahahahahahahaha

chanickyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 14:46

Dniesy"]
[quote="Sjimmy schreef:
Mijn zusje heeft zo'n balletje wat fluoriserend lichtgeeft als íe straling opvangt. Dus zo'n 5 sec voor haar mobiel overgaat gaat dat ding knipperen.

jah die heb ik ook kreeg je gratis bij m&m's als iemand er nog 1 wil ik heb er zat Haha!
[/quote]
ja ik wil er eeeennnnnnn vin ik leuk echt een hebbe dingetje ik wist dat helemaa niet

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 15:13

Was al een paar jaar geleden in Japan (where else Haha! ) een grote trend. Van die twaalf jarigen met handybedeltjes van Hello Kitty en in de meest suikerzoete kleurtjes. Je schijnt daar winkels te hebben waar ze alleen maar goodies tbv handies verkopen (bedelkettinkjes, ringtones etc)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 15:53

Siempie schreef:
Dit is dus zo'n kralenketting

Afbeelding

o mijn god, hoe krijg je het verzonnen! Over mijn lijk dat mijn telefoon er zo uitziet

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 16:00

btw, ik heb dus van die hello kitty bedeltjes he... gekrijgt!
maar ik heb ook een zilveren (spiegel!) telefoon, helaas is hij stervende en meer dood dan levend (op sterven na dood), dus hij ligt constant aan het infuus. K-batterijen ook altijd... Hij hangt trouwens ook van het plakband aan elkaar omdat ik m veel te gaaf vind. Ik zou alleen nooit meer die foon kopen, werkt nl echt niet. En nieuwe foon vind ik ook weer zo wat...

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 16:19

Ow, jij hebt een Nokia van een jaar of twee/drie oud die er super gaaf uitziet alleen je kunt er niet mee bellen want geen bereik door niet functionerende antenne functie van de kast van foontje? Heeft mijn vriendje ook een paar weekjes gehad en vanwege het feit dat je bij ons thuis al bijna nooit verbinding hebt weer terug gebracht en geruild voor een 7210 die het nog steeds super goed doet.

Ik heb nu een 3410 en wat een K ding. Als ik ooit wee reen Nokia koop koop ik een professionele.. Hiervoor had ik een Alcatel maar accu overleed en aangezien foon uit '97 was waren er geen accu's meer leverbaar.