1. Op straat ligt iemand met ademhalingsmoeilijkheden. Pas je mond-op-mond beademing toe? En zou het voor jou uitmaken als die persoon een zwerver was?
2. De buren van de overkant zijn verwikkeld in een nogal hevige vrijpartij en vanuit je slaapkamer kan je zo in die van hen kijken. Wat doe je?
3. Je krijgt de hamster van je neefje te logeren. Opeens is het beestje dood. Koop je een exacte kopie in de dierenwinkel of vertel je eerlijk wat er is gebeurd?
4. Een gulle multimiljonair doet je een voorstel: je krijgt 5 miljoen euro om weg te geven aan een goed doel OF vijfhonderdduizend euro om zelf te houden. Wat kies je?
5. In nog geen 5 jaar tijd is voor de 5e keer je fiets gestolen. Dan zie je bij het winkelcentrum een fiets staan die niet op slot is. Is die fiets nu van jou?
6. De gasten zitten al aan tafel en in de keuken maak jij de maaltijd af. Je legt de biefstuk op de borden, maar de pan glijdt uit je handen. Het vlees belandt op de niet zo schone vloer en je hond begint er gretig aan te snuffelen. Leg jij het vlees toch op de borden?
Ik ben heel benieuwd!!
Ik zou denk ik iemand naar voren duwen die maar moet gaan beademen, ik liever niet
Of met een zakdoek ertussen ofzo
Nee, als iemand anders het wil doen, graag, maar zou iemand er niet om dood laten gaan natuurlijk.
ik pas
.

) in iemands portemonnee terrechtkomt