Ik speel zelf CS (Counter-Strike) sinds begin november 2001 (vanaf het moment dat we kabel hadden
) Vooral omdat het een spel is waarbij je in teamverband speelt en het elke keer anders is.benieuwd naar jullie reacties
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) Vooral omdat het een spel is waarbij je in teamverband speelt en het elke keer anders is.
ben de laatste tijd veel met page voor kim (pinky_girl) en haar miniforum bezig, dus ja dan schiet het gamen er nogal bij in 

Daarnaast speel ik wel eens C&C Renegade, en Final Fantasy VIII. Heb geen zin om meteen over te stappen naar UT2003 want alle n00bs en aimbotters gaan ook meteen daarnaartoe... dus dan wordt het weer eens gezellig op de UT1 scene, at least I hope that is
Speel trouwens nog wel meer spellen hoor, maar dit zijn de 'belangrijkste'
het grootste toppunt van suckage
Nah ja,
:D:D toch? Welke servers speel je zoal?? How about 'n keer met stel man afspreken om wa games te doen via i-net of whatever. Maakt mij nie uit welke games, kheb ook q3, ut, tfc (is vet spel he Sundancer
) en kheb ook nog wel ergens pac-man denk ik
hehe
en de UT ziet er ook flex uit! Al enig nieuws over CS:CZ ?
Plau schreef:aimbots *BARF*het grootste toppunt van suckage
Nah ja,
ehje Rob1n, Artfull, dan heb jij dus ook (veel) te maken met counter-strike.nl:D:D toch? Welke servers speel je zoal?? How about 'n keer met stel man afspreken om wa games te doen via i-net of whatever. Maakt mij nie uit welke games, kheb ook q3, ut, tfc (is vet spel he Sundancer
) en kheb ook nog wel ergens pac-man denk ik
hehe
Nieuwe U ziet er wel duchtig uit!!!en de UT ziet er ook flex uit! Al enig nieuws over CS:CZ ?
gr33tz 1337 ppl