Rose Red

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Rose Red

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-02 17:20

Afbeelding
Ik heb gister de film Rose Red van Stephen King gezien.
Wat een geweldige film zeg!Hij is net uit spannend van het begin totaan het einde en niet zo als normale horrorfilms waar ik niet zo van houd.

Hij is maar liefst 2 banden lang (iets meer dan 4 uur geloof ik)
maar echt een aanrader als je even flink in de spanning wil zitten.
Griezel stukken komen er trouwens ook flink in voor.

Ik heb 'm samen met mijn moeder gekeken en zelfs mijn vader heeft een stuk mee gekeken (die houd helemaal niet van films) totdat hij weg moest.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Is de Rose Red Mansion echt behekst? Om het geheim te ontrafelen organiseert professor Joyce Reardon (Nancy Travis) een onderzoek ter plaatse. Met haar team - zes mensen met uiteenlopende paranomale gaven - wil ze de sluimerende bovennatuurlijke krachten van het land opwekken. De onovertroffen horrormeester Stephen King stelt uw zenuwen danig op de proef en doet uw haren weer ten berge rijzen in deze ijzingwekkende thriller waarin een spookhuis zijn onderzoekers op gruwelijke inventieve wijze naar het leven staat. Want Rose Red is niet zomaar een landhuis het is een paleis des Doods.

Echt een aanrader!!

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 17:36

Lijkt wel een beetje op het verhaal van The Haunting.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 19:03

Ik heb hem zaterdag gezien. Erg lang, maar wel leuk. Heb alleen wel wat flashbacks naar The Haunting gehad. Verder echt een op en top Stephen King verhaal.