Schrok me echt ff helemaal kapot.. En aangezien ik dus alleen thuis was en geen flauw idee had hoe ik dat beest er uit moest krijgen, maar ff Kim gebeld
die zei da'k hem maar moest vangen... mmhhzz.. ik zat meer te denken aan hem neer te schieten met zo'n pistool waar balletjes ingaan ipv kogels.. maar nee da mocht niet.. GRRR 
dus toen ben ik maar als een echte held (op sokken..) die vogel beetje de kant van de opengezette deur op proberen te jagen.. (zie je het al voor je.. heel voorzichtig met een lang voorwerp een kant op proberen te krijgen..) en elke keer 1 voor 1 de lamellen dicht gedaan waar hij niet meer zat.. en toen zat ie bij het raam heel dicht bij de deur.. maar hij snapte het niet.. ik dus ff buiten om gelopen en ff mn gezicht laten zien vanachter het raam.. en jawel hoor... hij schrok er van
toen zat ie op de stoel vlak voor de deur en ben ik heeeeeeleeeeemaal omgelopen via de achterdeur, langs mn hond die zich helemaal zat op te naaien om die vogel (heb hem overigens buiten gezet toen voordat ik de vogel ging wegjagen uit mijn huis) en heb de vogel toch nog een keer laten schrikken en hè hè.. eindelijk ging ie naar buiten.. maar ik moet me nu heeeel erg gaan haasten, moet zometeen naar de kapper toe!
maar wat treffen we nu aan als je de kamer inloopt.. over schijt van die vogel! GRR SCHIJTVOGEL

maar goed.. dit was dus weer eens een spannend verhaal uit het leven van Bartje...
pffffff