Ramen lappen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Ramen lappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 14:17

Hehe, ik heb echt niets te doen Haha!
Gister keek ik uit mijn raampje en toen zag ik een mannetje met een laddertje wat raampjes wassen bij een pandje hier tegenover. Nah, leuk voor m. Maar dat trapje was eigenlijk te kort, dus ik vond t al behoorlijk grappig, maar nu komt t. Vandaag staat hij er dus weer, bij hetzelfde raam (al een uur ofzo) met een langere ladder.
Erg efficient natuurlijk, 2 dagen 1 raam lappen... haha! *LOL* Echt een idioot die man, 't zal wel geen professionele ramenlapper zijn, want die zijn echt razendsnel, dat gaat van je laplap weer een raampje af... Haha! Ah, ik wor melig! Tong uitsteken

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:18

Volgens mij ben je aan vakantie toe Lachen

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 14:25

check die verkleinwoordjes! Ik ontspoor echt weer eens...
Just being bored hoor, en ik kan geen vakantie opnemen, baas is tot volgende week weg en dan moet ik nog blijven om hem te helpen de boel op de rails te krijgen... Bwuerk, maar goed, als het dan eenmaal weer staat ga ik nog wel eens lekker zeuren over van alles en nog wat (loon, vakantie, van dat soort spul), ben ik wel aan toe!
Ik denk trouwens dat hij geen ramen aan t lappen is... hij is aan t schilderen (was niet erg duidelijk), hij ging dus eerst het schilderwerk aflappen (duurt wel erg lang) en daarna met een kwast erover. Dan nog doet hij er lang over, maar goed... Echt, geweldig! Nu maar hopen dat die krakers ook nog eens wat gaan doen, want het wordt hier erg zaai zo...

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:27

Wie gaat er met dit weer nu ook ramen lappen Haha! Mijne zijn ook nodig aan een beurt toe maar ze zitten niet op mijn rug hoor. Vind dat nu verspilde energie en die energie heb ik wel nodig om alle topics van Laui! te lezen Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:27

Misschien moet je ze een handje helpen?
Spandoeken maken enzo Lachen

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:32

Of zijn trap versieren Haha! Of hemzelf Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 14:37

Hij staat helemaal heen en weer te wiebelen op die ladder in het ritme dat zijn kwast heen en weer gaat. Het ziet er écht niet uit!
Hij heeft ook een idioot bloesje aan, naja, het is echt té erg gewoon. Arme man, ik mag hopen dat hij niet bokt, want straks krijgt hij nog de schrik van zijn leven omdat ik een beetje melig aan t worden ben!
Oh, en nu staat hij door zijn trapje heen geleund om erbij te komen, hij is gewoon te lui om een paar stapjes naar beneden te doen. Daarstraks stond hij ook met zijn kop in de markies, dat ziet er zo belachelijk uit... Hahaha, ik kom straks echt niet meer bij!
BTW: mijn moeder legde helemaal uit dat ze óf sochtends of savonds de ramen lapt omdat je ze anders niet schoonkrijgt, dit doordat het anders veel te snel opdroogt, met vuil en al...
Zijn trap ga ik niet versieren, hier heb ik airco en een graadje of 20, daar is het over de 30 in de volle zon, no thanks, dan zweet ik me kapot en ik heb geen bikini mee!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:42

Krijg weer associaties met Finkers:

'Hebben jullie bewust gekozen voor geen glazenwasser of kunnen jullie geen glazenwasser krijgen?' *LOL*

Roet'nlapper in het Twents trouwens. Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 15:26

HIJS WEG! Ik heb hem al 5 minuten niet gezien. Zou hij oververhit van zijn trapje afgevallen zijn?
Jammer joh! Ik probeer hem elke keer te slim af te zijn door me snel naar het raam om te draaien (heel kunstig), maar hij is er echt niet meer. En de krakers kan ik ook nog steeds niet spotten, ze hebben nog geen spandoeken uit hun raam gehangen ofzo, dus het is weer dodelijk saai hier.
Behalve de overburen, die zijn echt maf, eerst gingen ze grind scheppen, toen gingen ze hun vouwwagen inruimen, de hond uit laten, op slippers over straat lopen en die zijn ook weer verdwenen. Dan is er nog het busstation, mijn record was altijd 2 bussen tegelijk, maar nu zijn het er al verschillende keren 3 geweest... Kun je nagaan, ben ik bored of niet? Tong uitsteken Knipoog