Toeval bestaat niet!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Toeval bestaat niet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 10:32

Hahaha, ik zat net op FZ te kijken naar zo'n topic over vermiste paarden en pony's, om daar een nieuw forum over aan te maken. En toen opperde Roy dat je dan bij google moet zoeken op de paardnaam.
Naja, wij hadden vroeger een merrie, Hamara. En ik weet niet wat er met haar gebeurt is, op een of andere manier zit t me nog steeds dwars, maar ik heb een beetje opgegeven dat ik haar ooit nog vind. Maar goed, ik dus naar google, tik ik in 'hamara AND merrie'
't Was net een google-whack want ik had maar 1 hit! Deze: http://info-center.ccit.arizona.edu/~st ... hone/m.htm . Naja, dat kan gebeuren natuurlijk, maar als je daar doorheen bladert kom je dus op een telefoonlijst van een of andere universiteit in de states. Niet bepaald wat ik zoek, maar wat vind ik in die enorme lijst? Dat er iemand is die Oma Hamara heet... Naja, toen lag ik dus onder mijn bureau. Hamara zou oma kunnen zijn (ze heeft immers 8 jr geleden een veulen gehad).
Ik vrees voor mezelf dat dit een geheime aanwijzing is, want er zat ook nog iemand bij die Merrie van achter heette geloof ik.
Toeval bestaat gewoon niet... ik ga op onderzoek uit, kijken wat andere searchengines geven met die input! Haha! Knipoog

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 11:38

Volgens mij heb jij echt heel saai werk....Haha! Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 11:54

haha, maar ik ben er inmiddels achter dat hamara 'van ons' betekent in het hindi of sanskriet. Kijk, daar héb je nou wat aan!
Ik dacht altijd dat het een slapaftreksel was van Tamara, bij gebrek aan inspiratie en omdat de dochter van de fokker zo heette, maar nee, het heeft nog een diepgaande betekenis ook!

BTW: mijn werk is niet zo saai, er is op het moment alleen geen werk voor mij!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 12:00

En die krakers da's ook al niks Gaaaap Haha!

Ach gossie , dan betekent die naam nog "van ons" ook , dan springen de tranen helemaal spontaan in je ogen.......of valt dat wel mee ?

Toch wel grappig dat je dat nu ineens te weten komt zeg.
(waar bokt al niet goed voor is)

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 12:07

Echt zaai he? Gebeurt er eindelijk wat, gebeurt er alleen helemaal niks. Tsk.
En de traantjes zijn na al die jaren wel een beetje op hoor, ben niet zo emotioneel vanwege de paarden die niet meer van ons zijn of er helemaal niet meer zijn. oliebol happens, life sucks.

Het leukste was nog dat ik op allemaal bollywood-sites kwam, gewéldig, allemaal hindi en van die gladjakkers, ik heb me kostelijk geamuseerd hoor! Hehehe!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 13:05

Ik hoor het al weer : bezigheidstherapie !

Ik denk dat je maar eens een kopje suiker moet gaan lenen daar bij die
krakers ........ Extreme duivel

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 16:23

Zie ben ik toch nog ergens goed voor he Knipoog Je komt steeds dichterbij hoor Laui Haha!