Blonde actie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Blonde actie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-02 23:11

Gister gingen Curly2day en ik naar de bios.
als 2 echt volwassen meiden gingen we natuurlijk naar Spirit *LOL*
Nouja ik heb eerst bij Marieke gegeten terwijl haar vriendje patatjes bakte (mjammie Vork ) en ik had ben&jerry's ijs meegenomen als toetje.
Daarna opweg naar de bios.Mariek d'r vriend had in het krantje gekeken hoe laat de engelse versie was dus stonden wij om 18.40 keuring voor de balie om een kaartje voor 19.00 te kopen.
'Jamaar mevrouw spirit draait niet'
'Jawel dat staat in de krant'
'nee echt niet'
'maar het stond wel in de krant'
'De krant had het fout'
'nouen wij willen naar spirit'

uiteindelijk wilde ze 'm ook niet speciaal voor ons draaien en zijn we maar naar dragon fly gegaan bij gebrek aan beter.
Het was een jankfilm we zaten met z'n 6-en in de hele zaal het was snik heet en ik vond 'm helemaal geen jankfilm maar van tijd tot tijd zelfs een beetje eng en heeeel spannend 1 keer schrok ik mezelf bijna dood.

gelukkig was wederom het vriendje van Mariek heel aardig en lief want toen we terug kwamen uit de bios heeft ie spirit via kazaa op de tv aangesloten en hebben we bij mariek spirit gekeken.

wat een gedoe om een tekenfilm... *LOL*

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 23:19

De krant brengt de leugens in het land, het bewijs is weer geleverd *LOL* *LOL*
Maare... was het niet handiger geweest om de bios gewoon te bellen, dan had je eventueel nog ergens anders heen gekund waar ie wel draaide. En dat alles voor een tekenfilm Verward *LOL*

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 00:54

hee maar het was wel gezellig! en heb nog geen klachten gehad van de buren over het volume van gister avond.
Ja wij hebben wel wat over voor "een tekenfilm" nou hebben we dus twee films voor de prijs van 1 gekeken...........terwijl het achteraf ook gratis had gekunt............ach blond!!!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 10:02

Ik ben ook naar de bios geweest! Met mijn broertje.
Naar Scooby Doo Haha! Leuke film hoor.
Wij zaten ook maar met zijn zessen in de zaal, maar het was er wel lekker fris, gelukkig.

Ik wil ook nog naar Spirit! En Spider Man, Men In Black II, 40 Days & 40 Nights, Star Wars Episode 2: Attack Of The Clones, Dragonfly etc. Schijnheilig

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 10:39

Haha lekker handig Tong uitsteken
Op de een of andere manier heb ik altijd wat met die mensen achter de kassa zeg maar...
Vorige keer gingen we omstebeurt een kaartje bestellen en ging ze ons vertellen dat we dat tegelijk moesten doen, dus in 1 keer. Wat voor ons dus veel lastiger zou zijn, omdat iedereen dan het geld gepast moest hebben... Nou dat heb ik toen ook wel even duidelijk gemaakt Schijnheilig

En een andere keer ging ik met Debbie en 2 jongens naar de bios, draaide die film ook niet terwijl het wel in de krant stond Clown Boos! , dus dat was ook weer een hele discussie (en niet zo'n gezellige Extreme duivel )

Maar ik vind de bios echt niks aan, kan nooit zolang stilzitten Haha!

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 10:55

Ik heb Spirit ook van Kazaa. Alleen zonder ondertiteling. Maar dat maakte niet zoveel uit, het is toch grotendeels alleen maar : snuif, hinnik, bries