vakantie werk *BLEH!*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ethelate

vakantie werk *BLEH!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-02 23:05

4 weken vakantie werk...
Misselijk

Lees hier allemaal melige topics... en heb amper tijd om te bokken, Toscar te verzorgen en rijden...
alleen maar door dat stomme *** baantje...

Der is geen zak aan...
(neej, er staat geen computer,... neej der is geen internet! )

ik moet nog 17 dagen...
Iemand die voor mij wil gaan werken?
*voor het goede doel: Toscar?*

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 23:10

*Had ik maar vakantiewerk........* Ik zou wel wat geld willen verdienen en ik doe eigenlijk niet veel deze vakantie en dat vind ik eigenlijk zonde van mijn tijd. Ik ga ongeveer 3,5 uur per dag naar de paarden en de rest van de dag doe ik "onzinnige dingen" zoals internetten, lezen, beetje kamer opruimen ofzo.. Maar ja, had ik maar eerder naar een vakantiebaantje moeten gaan zoeken... Maar ik kom niet voor jou werken Tong uitsteken Wat doe je dan voor een baantje? Veel sterkte ermee

marouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 10:41

ze hebben mij ook weer gevraagd voor volgende week. maar in de krant voorspellen ze 28 graden en dan binnen werken......denk t dus niet. t enige leuke is dat die baas heel goed betaald en ik dan ook weer es wat leuks kan kopen, want mn vorige loon is ook al wel weer op!!!!

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 11:06

Nou denk hier nog maar eens aan terug als je weer op school zit!
Ik werk sinds februari nog maar 32 uur en dat is al een hele luxe!
Daarvoor werkte ik gewoon 40 uur en dan moest ik maar tijd maken voor de pony en zo.

Is best te doen hoor!
Nu met 32 uur red ik het makkelijk omdat ik altijd 's avonds en in het weekend werk. Ik kan me er nu op instellen. Alleen de nachtdiensten zijn een beetje lastig maar daar ben ik vanaf nu mee gestopt.

Ik zou echt niet meer terug willen naar school daar niet van maar als je nu al te weinig tijd hebt met een vakantiebaantje dan bereid je maar vast voor op het ergste als je eenmaal fulltime gaat werken! Lachen

En dan heb ik het nog makkelijk ik vraag me weleens af hoe al die moeders met een fulltime baan en daarnaast ook nog eens paarden het doen?? Soort multifunctionele duizendpoten of zo??
Petje af hoor!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 18:38

Ik heb gelukkig leuk werk Haha! Op een Welshpony stal. Weekje werken, 270 euro verdiend!! De hele dag buiten, leuke ponytjes, beetje uitmesten, helemaal alleen (mensen die er normaal werken zijn op vakantie, vandaar. Eigenaresse is een oude vrouw van 77 en die zit dus voornamelijk binnen te borduren en de Tour te kijken *LOL* Maar ze is wel heel lief Lovers ) Lekker relaxt baantje dus!! Maar helaas maandag alweer m'n laatste dag :'( Kijken of ik nog iets anders kan vinden om geld te verdienen voor m'n nieuwe dressuurzadeltje!!

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 19:43

Zo tequila wat een mazzel zeg!!! Werkte ik der maar ben gek op welshjes Kwijl

IK wou dit jaar weer op Duindigt gaan werken maarja...ik ga nu maar 3 tot 4 weekjes in een ziekenhuis werken...verdient wel redelijk voor de bonus is onwijs relaxed *LOL* dan heb ik gelukkig nog wel tijd voor Marilyn, Galaxy en het shetje wat we maandag opzeker opeens op stal hebben

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 21:39

kaj schreef:
Nou denk hier nog maar eens aan terug als je weer op school zit!

...

Ik zou echt niet meer terug willen naar school daar niet van maar als je nu al te weinig tijd hebt met een vakantiebaantje dan bereid je maar vast voor op het ergste als je eenmaal fulltime gaat werken! Lachen

Nou, als ik op school zit, heb ik naast school meer tijd *LOL*
Kom iets voor 4e thuis, drink wat ga naar Tos.
(heb ik niet teveel huiswerk, of 's avonds ponyclub dan blijf ik tot een uur of 6 half 7.
Heb ik wel ponyclub, maak ik eerst wat hw, ga naar Tos, en zorg dat hij schoon op stal staat, om na het eten hem snel optekunnen zadelen.
Ik heb dan altijd minstens 2 uur de tijd...
Maar nu? iets voor 6e thuis, moe en ga dan eten, en nar Tos, maar amper tijd... moet optijd weer terug zijn, want moet op tijd naar bed, moet weer vroeg op... Gaaaap

Maar over 3 weken, ben ik een stuk rijker, kan ik wat dingen kopen, waar ik nu zoiets bij heb van:"niet echt noodzakelijk... Haha! "
En kan me reserve weer opbouwen...

Wat voor werk ik doe? In een verpleegtehuis in de keuken, broodsmeren, drinken klaarzetten... allemaal simpel werk... Maar vermoeiend Slapen
Heel de dag lopen, staan ...
En sommige mensen gaan je vervelen, en je moet beleefdblijven Schijnheilig

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 21:53

Ik werk dus bij de Zeeman, gelukkig niet elke dag! Morgen moet ik weer, van 1 tot 9 uur... Dus 's ochtends kan ik lekker naar Ivanka, zaterdag heb ik vrij, zondag moet ik werken Misselijk en maandag middag moet ik werken en dan heb ik geloof ik 3 dagen vrij. Maar normaal moet ik van 9 tot 6 en dat vind ik ook vrij lange dagen. En idd Ethelate wat je zei over de mensen die soms behoorlijk kunnen gaan vervelen, je mòet beleefd blijven. Ik weet echt nog niets in die winkel te liggen en dan vragen ze aan me, "waar ligt dat of dat?". En dan zeg ik altijd maar:"Sorry mevrouw, dat zal ik even moet vragen" Tja, wat moet ik anders zeggen? En dan hoor ik ze achter me diep zuchten... Lips are sealed

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 22:12

Loop eens zelf een rondje door de winkel Tinne *LOL* Dat helpt wel en je hebt meteen wat te doen als het rustig is Haha!
Ik vind het niet zo erg, alleen soms maak ik wel hele lange dagen. Dan heb ik er weleens de pest over in. Dan ga ik om half acht van huis en kom om half negen terug(wel de paarden al gedaan na mijn werk), en dan moet je nog eten en douchen....

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 15:48

Pfff ik zit nu dus ook weer thuis,deze week een weekje sieraden ingepakt,maar ze hebben derest van de vakantie geen werk meer voor me Boos! nu hadden ze hier bij een tuinderij een vakantiewerker nodig voor achter de kassa en de plantjes verzorgen e.d,maar na deze week heb ik ineens geen zin meer,en dan al helemaal niet in zo'n hete kas! Boos! maar ik wil wel geld verdienen en vind het ook zonde om nu thuis te blijven.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 23:10

Appie Hein misschien Denz ? Knipoog

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 23:35

Hmm neej,dat vakken vullen heeft me nooit getrokken Tong uitsteken

Denk dat ik morgen toch maar even bel naar Eurotuin Lachen

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 00:31

Tjah... nou misschien ff vervelend, maar aan het einde heb je wel ff lekker poen Haha! Zo moet je het gewoon bekijken en dan valt het toch best wel mee??

Joyce1988

vakantiewerk *blehhhh*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 00:44

Ik moet ook nog werken Huilen tot septerber nog wel!!! Misselijk Misselijk Misselijk

EN WAT VOORN BAANTJUH!

~~~~**PATAT BAKKUH**~~~~

Rotwerk is het eigenlijk dom dat ik het heb aangenomen Scheve mond

Maar ja het geld is wel goed Lachen Haha! 5 euro per uur en ik werk 7 uur per dag en dat 4 dagen week en dan 8,5 week lang... Reken maar ffies wat voorn geld ik verdien en dat voor een meiske van 14 jaar toch nie zo slecht Vork Vork Vork

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 09:58

Nou ik wil super graag een vakantie baantje maar ik ben nog te jong! Wil best voor je werken hoor, haha als ik het geld dan ook maar krijg Tong uitsteken

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 10:22

nou ik heb een harstikke leuk baantje, maar het is zo zwaar...
zou je neit zeggen in een Dierenwinkel, maar toch is het zwaar..
Vracht uitpakken, dan sjouw je met zakken voer van 25 kg..
Verder hebben wij een oud gebouw, dus! zonder airco Huilen en dan ook nog zo'n warme blouse aan..

Maargoed, nog tot a.s. woensdag, dan lekker 2 weekjes uitwaaien Haha!
Verder is het een hartikke leuke baan, maar niet voor elke dag Scheve mond

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 10:46

5 EURO voor een 14 jarige!!???Jezus das wel erg veel!!! Mag ik vragen in welk bedrijf je werkt??? haha Volgens mij verdien ik nog niet eens 5 euro(ik ben 17)Wel lekker voor je hoor,alleen dan ben je wel snel aan zoveel geld verdienen gewent en wil je het liever niet meer voor minder doen,das dan wel weer een nadeel.

Ik heb vandaag Eurotuin maar even gebeld en ze hadden idd nog vakantie werkers nodig dus daar ga ik maandag even kijken(zolang ik maar niet achter de kassa hoef Tong uitsteken )

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 14:22

Ik werk voor iemand met een frietkar... Gewoon van zichzelf en die zet hem dan neer bij een druk bezocht kruispunt en daar verkopen we friet, snacks, limonade en ijs. Dit doe ik gewoon voor 1 jaartje en dan ist wel leuk, volgend jaar wil ik vakken vullen, dat verdient minder goed maar dat is wat gezelliger bij mun vrienden die dat ook doen...

Groetjes Joyce

denz schreef:
5 EURO voor een 14 jarige!!???Jezus das wel erg veel!!! Mag ik vragen in welk bedrijf je werkt??? haha Volgens mij verdien ik nog niet eens 5 euro(ik ben 17)Wel lekker voor je hoor,alleen dan ben je wel snel aan zoveel geld verdienen gewent en wil je het liever niet meer voor minder doen,das dan wel weer een nadeel.

Ik heb vandaag Eurotuin maar even gebeld en ze hadden idd nog vakantie werkers nodig dus daar ga ik maandag even kijken(zolang ik maar niet achter de kassa hoef Tong uitsteken )

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 21:18

Leuk hoor!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 08:56

Ik had ook altidj van dat vresleijke vakantiewerk waar geen einde aankwam. Gelukkig is dat nu voorbij....

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 13:15

Ik heb echt al veel baantjes gehad: cassiere bij AH, medewerker van een pretpark, bij laserquest, bij pannekoekenrest., bij de Mac....het probleem vind ik altijd dat je altijd voor anderen klaar moet staan, altijd beleefd en altijd een baas die over je schouder meekijkt en loopt te zeiken... Boos!

Laserquest was overigens wel heel leuk (veel vrijgezellen-feesten Clown ), maar je werkte dan op zaterdag tot 02.00 uur 's nachts en dan zondag op wedstrijd...dat gaat dus niet!!

Nu werk ik bij de post en dat is echt geweldig.. ik begin om 6.45 uur en ben om een uur of 13.00 gewoon klaar...je werkt in je eigen tempo, gezellige collega's, geen zenuwachtige baas, je hoeft je niet te haasten, loopt de hele dag in je t-shirtje in de zon, én je hebt niks te maken met zeurderige mensen tegen wie je beleefd moet blijven!! (in tegendeel: mensen zijn blij als ze de post krijgen!)

Oja, en ik verdien er iets van 8.50 euro per uur..
Lesgeven doe ik er nog naast en dat verdient natuurlijk het beste: 19 euro per uur....en dat is ook het leukste om te doen Haha!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 13:28

He wat leuk, ik werk ook bij de post ideaal werk en lekker vroeg klaar, lekker rijden 's middags alleen die wekker 's ochtends is soms wel irri

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 13:40

Ik ben nu een paar weekjes schoonmaakster bij de arbo dienst 3 uurtjes per dag en verdient behoorlijk en het is niet zwaar...alleen altijd hetzelfe werk dat is wel irritant elke dag weer...maar ik hoef nog maar 5 daagjes en dan ben ik klaar!

Nog even doorzetten en dan ben je zo klaar....en kan je verder van je vakantie genieten!