sommige mensen hebben waakhonden, andere.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

sommige mensen hebben waakhonden, andere.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 20:27

Tja, aangezien ik nu bij de post zit kom je weleens een paar honden tegen....
De meeste hiervan zijn heel lief, met een paar heb ik een deal gemaakt, dat als hun mij niet opeten, ik hun niet op eet.
1 is levensgevaarlijk, en moet je eerst kijken of ie vast zit. Loopt ie los moet je de post bij de buren afgooien Haha! (leuk hondje...... )
Afijn, ik dacht alles wel zo'n beetje gehad te hebben, tot vandaag...
Ik loop naar de brievenbus van een bepaald huis, ineens om de hoek van het huis "GAK GAK GAK"
Dus ik: Verward
En weer "GAK GAK GAK"
Nouja, zal wel, en ik loop weg.
Moest ik in ene toch dondershard doorlopen aangezien 2 ganzen het op mij gemumt hadden!!!
Misschien een nieuwe rage? Waakganzen?

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 20:29

Ganzen zijn heel waaks, klopt.
Kan me voorstellen dat als je dat neit weet of er niet op voorbereid bent je je het leplazerus schrikt! Je maakt wel elke dag andere dingen mee zo! Volgende keer een lief briefje in de bus stoppen: kunt u uw waakganzen aangelijnd houden...

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 20:36

haha gak gak! Niet te hopen voor je dat dat nieuwe rage word er heeft er eens 1 in mijn poten gebeten, het zijn echt rot beesten, eerst moest ik bij een pony zijn kwamen ze met ze 10en me achterna rennen nou ik heb nog nooit zo hard gerent Haha!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 20:45

Hahahaha gak gak, waggel waggel....

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 20:50

Zo blijft je conditie in elk geval behoorlijk op pijl!
Ik ben benieuwd wat je nog meer allemaal tegen/achter het lijf aan loopt Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 20:52

waaahhaaa ganzen zijn zo cool! de man waar wij op ameland bij slapen heeft ook ganzen eerst was ik er bang voor als ze zo gakken en blazen.
maar als ik nu m'n armen wijd doe en terug blaas rotten ze op (je staat wel errug voor l*l)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 15:55

Wil iemand er twee?
We hebben een mannetje en een vrouwtje. En als je in de wei loopt, en je komt te dicht in de buurt, dan valt hij je aan. Niet zeuren, dus ik val gewoon terug aan, armpjes wijd en maar zwaaien en brullen. En hij taait het wel af, ze kunnen namelijk hard bijten. Ze lopen ook wel eens op straat, (rond ons huis) (mogen ze niet, maar ja) en dan heb je toch ook een hoop "troep" liggen, vreselijk. Nee, ganzen, ze zijn mooi als ze zwemmen, maar anders niet.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 15:58

In schotland is een of andere brouwerij van dure whisky (whiskey?) waar ze geen duur alarmsysteem hebben, maar ipv daarvan enkele tientallen ganzen, schijnt erg effectief te zijn...

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 16:30

bij ons achter bij een vijver is een keer een jongen geslagen door een gans, met de vleugel, omdat deze zich, al vissend, te dicht bij het nest bevond... resultaat, een gebroken arm

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 18:29

hahahah ganzen!?! Haha! dat is wel handig zeg .. die slaan je zo dood Tong uitsteken gewoon ff eitjes laten leggen.. die eitjes naast de deur en er komt niemand meer binnen *LOL*

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 07:27

Wij hebben ook 2 ganzen op stal. Ze waken perfect alleen als je in je auto aankomt rijden durft ie wel. Dan komt meneer gans met zijn vleugels wijd en en grote mond op de auto afrennen, alsof hij sterker is Haha! , maar als je gewoon lopend het erf op komt weet ie niet hoe hard ie weg moet hollen voor je!

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 11:27

haha buitenzorg die gans is dus niet goed afgericht Tong uitsteken of alleen geleerd dat ie auto's weg moet jagen Haha!

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 15:01

Ganzen zijn zeker waaks hehe Haha! ik heb er ook weles achter me an gehad!