rotbliksem..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Macario

rotbliksem..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 16:34

tjaa.. zaterdag bliksemde het hier super hard en toen opeens waren alle beelden van de TV weg en deed internet het niet meer en deed de radio het niet meer *ZUCHT* de bliksem was ingeslagen in de kabel of zoiets?? nouja heel irritant dus en ik heb echt 1000×gebeld naar dat bedrijf (UPC dacht ik..) en steeds : Ja we zijn onderweg, er zijn veel dingen verbrand BLABLABLA echt super irritant. gisteravond om 12 uur deed de com het pas weer Tong uitsteken hebben jullie nu medelijden met mij ?? Schijnheilig

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 16:56

beetje wel... maar troost je.. de kindjes in Afrika hebben helemaal geen computers.....

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 17:48

hadden wij een tijd terug ook.
vrijdags was de bliksem ingeslagen (lichtflitsen kwamen uit de upckast Verward ) en swoensdags kwamen ze het pas maken.
wilden ze alleen een kabel geven omdat de afstand te groot was van de kast naar de modem Lips are sealed (heeft het al zeker een jaar zo gedaan )
mijn moeder had wel 10 keer gebeld en steeds waren ze er mee bezig.
lekkere service is dat Lips are sealed .
toen de monteur EINDELIJK swoensdags pas kwam was hij even binnen komen kijken en zag meteen dat de telefoon en internet modem opgeblazen was. heel raar want beneden konden we wel gewon bellen en boven niet Verward (we hebben 2 telefoonlijnen).
gelukkig is het nu weer gemaakt, maar het duurt wel lang bij upc Boos!
maar ik hbe wel medelijden met je hoor Knipoog zolang zonder internet.
ik ben toen mar even bij mn tante gaan internetten Bloos (hoezo verslaaft)
maar haal het maar weer snel in.

xxx jen

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 18:13

haha nouja ik ging niet bij iemand anders internetten hoor Tong uitsteken maar idd.. GEEN goed service leveren ze Boos!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 18:42

Nee, idd. De service is niet helemaal optimaal te noemen bij UPC, hoewel ik de laatste tijd prima geholpen ben.
Heel vervelend dat bij jou de bliksem is ingeslagen, Macario. Gelukkig doet alles het nu weer.