Ik ben zo zielig!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Ik ben zo zielig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 16:14

Ik ben op dit moment heel snielig Ik heb heeeeeeeel erg veel zelfmedelijden.
Het is nog niet zo erg dat ik me gedraag als een man wanneer ie ziek is maar toch ik heb heel erg de griep en nou verveel ik me dood...
*snif*

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 16:15

grinnik, wat stout om je nog net niet met een man te vergelijken! MAar hoe kom je nu toch in godsnaam aan griep in deze tijd van het jaar? Je hebt het hoop ik toch niet gepresteerd om ziek te zijn in je vakantie he? DAT zou namelijk wel het toppunt zijn van kneuzerigheid.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 16:17

Nou Kim... dat valt me nou van je tegen... vond je eerst nog wel echt snielig omdat je ziek was, maar nu je de mannen weer omlaag zit te halen moet ik die beterschapswens toch echt weer even terugtrekken hoor Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 16:23

Het is écht erg zoals die hele mannen/vrouwen discussie zich gewoon in alle andere topics dringt... En nu doet een buitenstaander (Kim heeft tot nu toe wijselijk haar mond gehouden) het...

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 16:23

nee dees ik doe het nog wel een beetje goed dit is nml mijn laatste werk week.
Op zich heb ik van de koppijnkeelpijn en duizeligheid niet zo'n last maar ik heb onwijs koorts ik zit dus of heel hard te zweten en dan 2 sec later onwijs te trillen en daar helpen mijn asprines niet tegen.

enne zondag in die mega plesbui reed ik zonder jasin het bos ....
tja daarvoor was het heel warm weer maar daarna was het heel nat en toen moest ik nog een pesteind naar huis *bibber*

tja maarten ik had op z'n minst verwacht dat je meteen met een beterschaps mand voor m'n deur stond

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 16:25

ik voel mn eigen ook niet helemaal lekker, koppijn verkouden beetje last van mn keel. vanmorgen had ik het koud of warm.
maar iig beterschap.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 16:26

Nimber schreef:
tja maarten ik had op z'n minst verwacht dat je meteen met een beterschaps mand voor m'n deur stond

Tja... wat denk jij dat ik heb gehaald tijdens mijn lunchpauze?? Knipoog

Maareuh... na zo'n opmerking over mannen begrijp je vast wel dat ik al dat lekkers in die mand zelf opeet of niet?? Knipoog

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 16:30

nou beterschap meid, volgende week beter en lekker vakantieën !!!!!!! JEH !!!!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 16:48

Laui! schreef:
Het is écht erg zoals die hele mannen/vrouwen discussie zich gewoon in alle andere topics dringt... En nu doet een buitenstaander (Kim heeft tot nu toe wijselijk haar mond gehouden) het...

Yep, en ik denk dat het nu helemaal nooit meer goed komt hoor. Flauw maarten dat je nu alles zelf op smikkelt. Mannen kunnen tegenwoordig kennelijk OOK al nietmeer tegen grapjes.....

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 16:53

Nimber schreef:
nee dees ik doe het nog wel een beetje goed dit is nml mijn laatste werk week.
Op zich heb ik van de koppijnkeelpijn en duizeligheid niet zo'n last maar ik heb onwijs koorts ik zit dus of heel hard te zweten en dan 2 sec later onwijs te trillen en daar helpen mijn asprines niet tegen.

enne zondag in die mega plesbui reed ik zonder jasin het bos ....
tja daarvoor was het heel warm weer maar daarna was het heel nat en toen moest ik nog een pesteind naar huis *bibber*

Ach gossie Kim... veel beterschap!!

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 17:55

Beterschap Kim en laat je even lekker vertroetelen Knipoog

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 18:11

AAAH KIM!!
Vooral niet bij de pakken neer zitten hoor.

Binnenkort mag je hier komen met Lot en dan gaan we een superbuitenrit maken!
Heb je nou eindelijk al een datum geprikt?
Ik heb ook tegen Steef gezegd dat jij maar een extra paard mee moest nemen, dat hij dan ook moest komen... Tong uitsteken

Steef zou altijd al een keer naar Cerise komen kijken, maar volgens mij durft hij niet meer... Haha!
Ik kan mezelf wel voor me kop slaan dat ik er altijd van die brutale dingen uitflap tijdens het chatten, nu wil Steef niet meer komen... Verdrietig
Overtuig jij hem Kim? *LOL*

Veel beterschap en uh.. dit helpt:
inimini-laagje appelazijn in een groot drinkglas.
1 of 2 theelepels honing er bij in.
Daarna of lauw of heet water erop en goed roeren.

Deze drank af en toe een slokje van nemen, is niet zo lekker dus ineens opdrinken lukt niet, prikt vanwege de appelazijn een beetje.
Maar is supergoed voor je weerstand, koorts en alle soorten verkoudheden.
DOEN!

Verder pillen van vitamine C1000 (dus niet 500, is te weinig) slikken, en alleen tijdens/na het avondeten, anders werken die dingen ook niet.
(Is vaak zo met vitamines).

Sterkte en oh ja.
Ga Maarten ff een kusje sturen per sms of zo, tenslotte valt hij niet onder de 'gewone man'.
Maarten is toch een appart soort? *LOL* *LOL* *LOL*

Roxanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 19:22

Aaaaah veel beterschap.. gaat het alweer wat beter? Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 20:20

ik wacht nog steeds op de fruitmand van maarten... maarja een echte man he die breekt zijn belofte....Knipoog

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 09:53

Owkee, owkee, owkee.... I get the point... volgens mij moet ik die beterschapswens toch maar gewoon weer aan Kim terug geven. *geeft een beterschapsknuffel aan Kim*... Tja.... dat fruit in die fruitmand heb ik idd zelf opgegeten. Heb namelijk zelf een beetje weerstand nodig voor de actie die ik vanavond heeeeeeeeel misschien ga ondernemen Knipoog Haha!

Zeggeuh Dorine... niet meer zulke vleiende woorden gebruiken hoor. Ga er helemaal van blozen Bloos

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 12:20

aah Kim, veel beterschap!!! Ik verveel me trouwens ook te pletter hier op mn werk Boos!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-02 16:25

hehe gerdien misschien krijg je ook wel spontaan griep!