ff jullie jaloers maken :P

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Macario

ff jullie jaloers maken :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 23:30

Jaaa, Het is hier 4-daagse (ook wel zomerfeesten genoemd) en het is zoo ontzettend gaaf in de stad! Echt heel erg gezellig etc.
Ik ben wel 13 dus ik mag niet zomaar met een vriendin naar de stad (maar dat is ook wel logisch vind ik) dus maargoed ik heb mijn moeder overgehaald dat ze morgen met me meegaat naar brainpower (op de waalkade) echt HEEL erg gaaf dus want ik kan een heleboel liedjes van hun meebrullen.. Vrijdag gaat mijn vriendin naar Di-rect en ze zei dat ik ook wel mee kon.. (marthe hier op bokt Lachen ) maargoed dat wou ik dus wel. en dan gaat haar vader dus mee (vrijdags is echt f*cking druk namelijk) dus dat word echt LACHEEE !!! en vantevoren komt def rhymz ook nog dus misschien da we daar eerst nog heen gaan. aah deze week is echt BETER!!

..Sorry ik MOEST jullie gewoon even jaloers maken Tong uitsteken

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 08:39

Jaloers maak je mij hier niet mee. Kan alleen maar genieten en heel erg blij zijn dat ik niet in de dansende, zwetende mensenmassa hoef te staan! Haha!
Heel veel plezier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 09:04

Hahaha, ik ben lekker ook helemaal niet jalours! Tong uitsteken Maar ik ben nog niet eens de stad geweest, erg he? Het was wel gezellig dinsdag!!

Misschien ga ik vrijdag ook nog wel even mijn haar losgooien }>

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 09:07

Fijn voor je en ook fijn voor je dat je zo'.n verstandige moeder hebt. Lekker genieten hoor Knipoog

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 11:16

Sorry, ik word hier ook bepaald niet jaloers van.. Haha!

maar iig veel plezier!

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 11:27

dank je de koekoek !!!! ik zoek dat soort dingen helemaal niet op.
Maar ik wens je veel plezier !

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 11:31

Ohh gezellig zeg! Maar ik heb hier lekker 4 dagen kermis morgen!!
Ik wil mee naar Defffff *LOL*

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 11:43

En wij hebben Beemster Feestweek vanaf zondag, dát is pas gezellig! *LOL*

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-02 11:59

haha Lotje misschien kom ik je nog wel tegen vrijdag Schijnheilig haha .. idd dinsdag was gaaaaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 12:19

Weet je wel zeker dat je met mij gezien wilt worden vrijdag?? }> maar m'n salaris is binnen, dus ik kan je trakteren!! Party!!

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 13:17

leuk zeg!!
de zus en moeder van m'n vriend gingen er ook heen!
ga je nog foto's maken? wel op bokt zeten dan he!!! Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 13:29

dan ben jij er niet meer val Tong uitsteken

jamylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 13:48

Ook kan je mij niet Jaloers maken,ten eerste houd ik niet van Di-rect en ten tweede (ook ik ben 13) mag ik wel met een vriendin de stad in wanneer ik wil Tong uitsteken Tong uitsteken *lekker puh* Tong uitsteken Tong uitsteken

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 13:49

mij maak je ook niet jaloers, ik vind et maar stomme bands :p maar goed, als jij et leuk vind Lachen

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 13:53

Ik ben lekker ook niet jaloers, thuiszitten kan ook best leuk zijn(heb niks te doen)!

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 13:56

Sorry ik ben ook niet jaloers.... Nou ja wel op het feit dat je vrij bent Knipoog
Maar niet omdat je naar de zomerfeesten gaat. Ben er een aantal jaar geleden geweest maar mij te druk allemaal. Plus we moesten echt een gigantisch eind lopen vanaf de auto.......
Maar veel plezier hoor!

jamylover schreef:
Ook kan je mij niet Jaloers maken,ten eerste houd ik niet van Di-rect en ten tweede (ook ik ben 13) mag ik wel met een vriendin de stad in wanneer ik wil Tong uitsteken Tong uitsteken *lekker puh* Tong uitsteken Tong uitsteken

Lijkt me niet echt veilig voor een 13-jarig meisje om zonder begeleiding naar de zomerfeesten te gaan Lips are sealed

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-02 18:53

tja ik zou ook wel willen jamylover maarja.. als ik niet mag heb ik niet veel meer te zeggen. en trouwens zo te horen ben jij nog nooit op de zomerfeesten geweest!! en mijn vriendinnen mogen ook niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 01:20

Ik kom er net vandaan en het was echt "kei-gezellig"! Maar niet iets om in je eentje rond te lopen, je moeder heeft groot gelijk Leonie! Heel veel plezier morgen en misschien zien we elkaar nog wel even! Party!!

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-02 11:48

haha ik ben met mijn zus en haar vriendin gegaan!! dat mocht ook van me ma.. me zus is 20 dus dat was wel lache!! ik mocht ook op dr schouders enz. en daarna ging brain nog handtekenbingen uitdelen.. had ik er een op m'n arm gekregen!!!kei gaaf!! en ook nog op een papiertje.. Haha! BRAIN is echt super lief man!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 13:53

Mij maak je ook niet echt jaloers hoor. Ik heb de hele week Radio (en TV) Gelderland aan. Die hebben heel veel sfeerimpressies rond de Nijmeegse vierdaagse. Lijkt me wel leuker om het van dichtbij mee te maken.
Trouwens, heb jij de vierdaagse liedjes al gehoord? En wat is jouw favoriet?

jamylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 14:00

kaj"]
Sorry ik ben ook niet jaloers.... Nou ja wel op het feit dat je vrij bent Knipoog
Maar niet omdat je naar de zomerfeesten gaat. Ben er een aantal jaar geleden geweest maar mij te druk allemaal. Plus we moesten echt een gigantisch eind lopen vanaf de auto.......
Maar veel plezier hoor!

[quote="jamylover schreef:

Lijkt me niet echt veilig voor een 13-jarig meisje om zonder begeleiding naar de zomerfeesten te gaan Lips are sealed
[/quote]
Ik lees weer is niet goed.Ik dacht gewoon de stad in om te shoppen....Trouwens,wij hebben hier niet zoveel zomerfeesten,alleen nu eentje in het twiske,maar vraag me niet van wat.En veel in amsterdam.

Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 16:25

En vanavond komt Kane, zou mooi je moeder weer meenemen ;-D
Gister zijn vrienden van me naar De Zomerfeesten geweest, maar wij hadden de Velleper Donderdagen! - ook errug gezellig, en lekker dichtbij!

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-02 18:28

haha nee ik zou eigenlijk naar di-rect gaan maar dat gaat niet door.. dus maar ik ben ook super moe enz hoor!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 18:42

Zep schreef:
Weet je wel zeker dat je met mij gezien wilt worden vrijdag?? }> maar m'n salaris is binnen, dus ik kan je trakteren!! Party!!
da's mooi want ik lus wel wat... of bedoelde je het niet tegen mij? Cool