slaapwandelen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

maaike_vdv

slaapwandelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 15:20

Wie van jullie gaat er ook regelmatig een ommetje maken in z'n slaap?
Vanochtend werd ik wakker in de logeerkamet tewrijl ik toch echt in m'n eigen kamer in slaap was gevallen. Verward
M'n dekbed lag onderaan de trap, voor hetzelfde geld was ik er zelf achteraan gevallen.
Doen jullie ook wel eens rare dingen als je slaapt?

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:22

Vroeger wel, nu gelukkig niet meer. Toen zat ik op de trap ipv op de wc enzo.... Schijnheilig Lips are sealed

Ik moest vroeger wel op kinderen passen die ook heel erg slaapwandelden, die gingen ook gewoon naar buiten enzo.... echt gevaarlijk!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:22

Ja ik ook dat sta ik ineens in de wc ofzo, of je hoort de volgende dag dat je de tijd heen en weer hebt gelopen, en we hebben een gevaarlijke trap, maar nog niet gevallen :S

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 16:08

Ja dat had ik vroeger heel vaak!
Nu is het wel wat minder geworden gelukkig, maar vroeger deed ik echt rare dingen!
Ik heb een keer weleens gedoucht Verward (dat zei mijn moeder een keer).
En heel vaak een rondje door het huis gelopen.

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 17:09

haha ja ik deed dat vroeger ook vaak.. ging ik naar me moeders kamer en de sloop van de strijkplank eraf trekken Verward en mijn boeken om mij heen leggen en toen kwam me moeder en etoen heb ik wel 20 keer gezegd hoe leuk ik dat allemaal wel niet vond ..??? echt VAAG

jamylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 17:13

Join the club Haha! ik ga 's n8ts vaak naar de plee of sta bovenaan de trap te krijsen Verward

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 17:41

ik zie altijd dingen lopen Haha!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 17:59

Jullie willen niet naast mij liggen Haha! :

Ik kan zomaar uit het niets rechtop in mn bed gaan zitten, en dan heeeél angstaanjagend en bang schreeuwen, schijnt echt doodeng te zijn.
Dat schreeuwen duurt gerust een paar minuten... Scheve mond

Ik kan ook uit het niets een heel verhaal tegen je ophangen, en dan opeens *plof* weer in slaap vallen....erg vaag ja.... Clown

En wandelen en dingen verbouwen ben ik ook goed in...

En het gekke is, ik merk er zelf hélemaal niets van! Ik slaap altijd heérlijk. Schijnheilig
Alleen de mensen thuis niet. Haha!

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 19:24

haha dat ken ik.Ik stond een keer op de mat bij de voordeur,d8 ik dat het de wc was Verward Schijnheilig haha
Mijn moeder heeft een keer de hele keuken opgeruimd,vaatwasser in- en uitgeruimd,aanrecht schoongemaakt enz en toen is ze weer naar bed gegaan.Heel vreemd dat slaapwandelen.Ik denk dat je je rotschrikt als je een slaapwandelend iemand tegenkomt.

liefs layla d

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 19:54

Laatst was er een programma op SBS over mensen die een moord pleegden in hun slaap...

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 20:27

Een vriendin van mij kan af en toe ook zo eng doen. Dan slaap je bij haar en begint ze midden in de nacht ineens vanalles te vertellen en te schreeuwen, huilen etc... Very scary!! En ze heeft me een keer gigantisch hard gemept in d'r slaap!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 20:30

ik prutsmuts ook de oren van je hoofd als ik slaap, is niks van te verstaan maar ja.
Ook ik slaapwandel weleens een paar weken terug bij mijn vriend werdt ik wakker omdat ik hetraam opendeed en eenmaal weer in bed wasik mijn dekbed kwijt, lag ie op de tv

MariekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 21:27

Ja, ik ben echt vreselijk irritant als ik slaap (ja, dan ook Tong uitsteken )
Ten eerste: Ik banketstaaf je de oren van je kop *LOL* Ik ga ook gerust een uitstapje maken naar iemand anders z'n kamer om daar een heel verhaal op te gaan hangen. Niemand kan het echt volgen, en ik herinner me er echt niks van.
Ten tweede: Ik slaapwandel. Af en toe wordt ik midden in de nacht wakker ergens in mijn kamer. En dan slaap ik dus nog half en dan kan ik mijn bed niet meer terugvinden, dan zit ik daar echt een tijdje zo van: Wat nu. *LOL* Dat is echt een eng gevoel. Ik heb echt geen flauw idee waar ik dan ben. Na een tijdje realiseer ik me dat ik in m'n kamer zit (en dat kan lang duren) en dan ga ik via de muren naar de lichtknop. Tong uitsteken Ook gooi ik met spullen, soms ligt m'n kussen of deken gewoon in de andere kant van mijn kamer. Vroeger heb ik ook weleens gewoon dingen naar beneden gesleept. Ook leuk voor de ortho, ik trek in m'n slaap m'n beugel eruit Tong uitsteken (toen een buitenboord) en smijt hem weg. Ja, probeer hem dan maar weer eens te vinden de volgende dag!
En ik begin ook weleens plotseling te schreeuwen *LOL* Leuk voor de rest. Ook heb ik een keertje m'n ouders hun deur op slot gedaan *LOL* Toen wilden m'n moeder er 's nachts uit, zat die deur op slot. Dus zei schreeuwen, iedereen werd wakker, behalve ik }>

Van dat praten herinner ik me echt helemaal niks de volgende dag, maar slaapwandelen soms wel. Als ik weer eens wakker ben geworden in het midden van m'n kamer (nou ja, wakker)

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 18:34

Ik praat altijd in mn slaap, zeggen anderen hahaha.

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 19:15

haha vroeger wel toen ik 12 was ofzo.
M'n zus stond rond 11 uur in de badkamer en toen kwam ik eraan en trok de wc door Haha! haha en toen vroeg ze van waarom doe je dat?ik zo: nou gewoon en toen ging ik weer naar bed Verward Haha! haha vaag
en ook een keer heb ik m'n tanden gepoetst in m'n slaap haha en nog ene paar keer maar dat weet ik niet meer
laatst ging ik ook bij een vriendin slapen en toen lachte ik in m'n slaap Haha! haha kan wel kloppen want het was wel komisch wat ik droomde *LOL*

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 20:03

heb ik ook weleens last van.
ik heb weleens aan de andere kant van mijn kamer gestaan enzo. met de dekens en al.
ook schijn ik in mijn praat te slapen. vaak kan je het niet ontcijferen (gelukkig maar Haha! )

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 20:06

Een van mijn kinderen doet dat ook altijd maar ik zal de naam maar niet noemen Haha! Gaat slaapwandelend naar beneden smeert een snee brood, eet het op en gaat zo slaapwandelend weer naar bed Haha! Ik zorg er wel altijd voor dat er niets op de trap ligt.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 20:48

akerna schreef:
ook schijn ik in mijn praat te slapen.

Hahaha, slaap jij in je praat? *LOL* *LOL*

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 21:05

Ik zelf heb aardig wat afgewandeld in mij slaap.Nu niet meer hoor.
Ik heb ook gehad dat is stond te touwtjespringen zonder touw(in mijn slaap)Of muggen vangen die er niet zijn(vervelende beesten zijn ze er niet vallen ze je nog lastig)Heb mijn ouders vaak laten schrikken door ineens voor hun bed te staan(dus konden nooit eens rustig slapen)Ga zo maar door.

Nu praat ik alleen in me slaap(blijkt)En ik wil nog wel eens dingen verplaatsen met het idee dat er een aardbeving komt(tja je weet maar nooit).
Wat ben ik blij dat ik niet meer wandel want ik kan je zeggen dat je hard kan vallen van een trap Haha!

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 21:32

Spirit"]
[quote="akerna schreef:
ook schijn ik in mijn praat te slapen.

Hahaha, slaap jij in je praat? *LOL* *LOL*
[/quote]

euh foutje, ik praat als ik slaap.
heb ik wel vaker last van dat ik woorden in een zin omdraai Haha!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 00:36

jep 1x voorzover ik weet Haha!
we waren op vakantie in centerparcs
en me broer en ik moesten dus een kamer delen
lagen we heel luid te bekvechten, en me vader kwam dus binnen om ons te vertellen dat we nu als de ???? moesten gaan slapen.
nog voordat hij zijn zin af kon maken kwam hij erachter dat we allang sliepen maar aan bekvechten waren in onze slaap ( jep, echte diehards Tong uitsteken )
en het gekke was ik en mijn broer wisten er niets meer van
ach het is wel grappig voor 1x

ja ik heb een x gezien op tv dat iemand (geloof een meisje) haar hele familie heeft vermoord in haar slaap
BRRRR t zou je maar gebeuren..

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 13:34

Jakkie, klinkt eigenlijk wel allemaal heel erg eng, ik heb nog nooit gedaan, lijkt me wel eng hoor!

Bobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 14:07

ik ben een keer uit mijn bed terwijl ik lag te slapen, schijnbaar merkte ik het pas toen ik weer opstond Verward

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 14:38

ik heb ook gehoord van als iemand slaap wandeld dat je diegene nooit mag aanraken ofsoiets want diegene kan dan dood schrikken Verward
nou khoop maar dat dit niet waar is

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 15:02

ja ik heb dat ook, hetzelfde als anneke, veel praten, af en toe schreeuwen, soms spring ik uit mn bed en kruip in de hoek van de slaapkamer vanwege kriebelbeestjes(???) en de volgende ochtend weet ik nergens vanaf. vaak draai ik me na het schreeuwen meteen weer om en slaap verder, terwijl mn vriend zich klaarwakker is geschrokken, ik heb mijn vriend oook wel eens gemept en hem een luier om proberen om te doen!!!) (met zn t-shirt). het schijnt dat dat een afwijking is: normaal zijn als je droiomt al je spieren ontspannen, maar ik handel dus waarnaar ik droom