Creatieve docenten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Naz

Creatieve docenten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-02 11:00

Nou, 't zit erop, heb het laatste tentamen gehad, hoogstwaarschijnlijk niet gehaald, maar goed, dat is weer een ander verhaal. Nu nog zooitje opdrachten afmaken en dan is het helemaal klaar.

Nou weet die docent blijkbaar dat ie vervelende tentamens maakt, want een hoop studenten (ik ook Haha! ) hebben de gewoonte om gewoon een l*lverhaal op te schrijven als je een vraag niet weet, waar dan vast wel een kern van waarheid in zit.

Dus in plaats van dat die docent nou boven het tentamen zet "Geef kort en bondig antwoord" stond er "Oeverloos proza wordt niet op prijs gesteld"

Oeverloos proza... en dan doen we nog zo ons best Huilen Haha!

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 11:07

En zoiets maak ik nou nooooooooooooit mee Schijnheilig !

Flauw van die docent !

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 11:11

'Oeverloos proza', is dat niet net zoiets als 'kansloos ge l u l'? *LOL*

Ik heb toch altijd wel medelijden met die docenten hoor, die al die onleesbare handschriften en uiterst creatieve antwoorden moeten gaan zitten nakijken... Maar ja, aan de andere kant: hadden ze maar geen docent moeten worden. Haha!

Maaaaaarrrr.... je bent klaaaaaaarrrrr nu! Cool
Die paar opdrachtjes, die doe jij wel ff, komt goed!

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 13:12

Zo hebben wij tentamens van pedagogiek. Als je maar gewoon een stuk zwetst is het vaak voldoenden.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 13:38

"Overloos proza" dat vind ik typisch een opmerking voor Greidanus...heb ik gelijk of niet?? Haha!

Ik heb er zelf trouwens ook een handje van. Gewoon veeeeeeeeeeeel opschrijven en dan hopen dat je er nog iets zinnigs uit weet te persen.
Scheelt soms toch net die puntjes die je nodig hebt voor een 5,5 Schijnheilig
Ik laat haast nooit een vraag open eigenlijk.

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-02 13:44

Cody schreef:
"Overloos proza" dat vind ik typisch een opmerking voor Greidanus...heb ik gelijk of niet?? Haha!

Hahahahaha GOOO Marije Haha! Haha!
Inderdaad dus Knipoog Je weet dan vast ook wel hoe zijn tentamens zijn, we zaten gezellig met minstens 40 man te herkansen voor de zoveelste keer.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 13:49

Ik had laatst sinds jaaaaaren weer eens een tentamen. Ben in '97 afgestudeerd (oef, oud...) en deed laatst een cursus voor m'n werk. Kreeg natuurlijk achteraf van iedereen de vraag hoe het was gegaan. Tja, ik had overal 'nogal creatief geantwoord', zoals ik het zelf formuleerde. Maar die 'creatieve antwoorden' leverden me wel een dikke voldoende op! Lachen

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 14:06

Naz"]
[quote="Cody schreef:

Hahahahaha GOOO Marije Haha! Haha!
Inderdaad dus Knipoog Je weet dan vast ook wel hoe zijn tentamens zijn, we zaten gezellig met minstens 40 man te herkansen voor de zoveelste keer.
[/quote]
Ah gezellig ja daar deed ik ook altijd aan mee. *LOL* *LOL* *LOL*
Maar dan ging ik ook echt alleen voor de gezelligheid hoor, vandaar die 10 studiepunten aan het eind van het jaar Haha! Bloos
Of het was de schuld van Greidanus Schijnheilig *LOL*

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 15:52

Oh ik haal ook altijd en eeuwig de goede cijfers door mijn l*lverhalen... heb daardoor vandaag mooi mijn papiertje binnengehaald!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 17:15

Ik ook! Ik zit dus nog middelbaar...maar zeker bij vakken als Geschiedenis en Maatschappijleer wordt een uitvoerig antwoord op prijs gesteld. En die kan ze krijgen! Voor de moeite alleen al geeft onze docente al een zesje Haha!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 17:47

Vorig jaar had ik tentamen rechtsfilosofie Misselijk Misselijk geen hoorcolleges gevolgd, geen werkgroepen, de 2 boeken niet gelezen en toch naar het tentamen gegaan.....8! pagina's vol gel*ld (sommige dingen kon ik me nog vaaag van levensbeschouwing op de middelbare school herinneren)

Resultaat: een 6 en 5 studiepunten!!! Dat is echt gaaf als je dat lukt! Extreme duivel

(oh oh wat stelt dat vak toch veel voor Tong uitsteken )

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 21:30

Jaaaa ... als je het niet precies meer wist, zoveel mogelijk dingen opschrijven die je nog ergens vaag herinnerde in de hoop dat er een goed woord tussenzat Haha!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 23:27

Maar weet je dat het echt werkt.....de mensen die zo onwijs veel opschrijven, die halen het gewoon. (tenminste, als je geschiedenis doet......) Wij noemen dat: de geschiedenis opnieuw uitvinden' - oftewel, hmm, wat zou die gast nu eens gedaan kunnen hebben......:-D

Ik probeer als ik het niet weet ook vaak een beetje vaag te formuleren, zo van ze zouden dit goed kunnen rekenen...maar weet eigenlijk niet of dat zoveel effect heeft.

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 00:28

Hmm, ik had bij een ander tentamen laatst het gevoel dat ik het ECHT gehaald had, en dan veel opgeschreven, zelfs nog met het gevoel dat er een kern van waarheid in zat. Krijg ik het terug, 1,8... Erg balen dus..