Er is geen beter vermaak dan leedvermaak, dus hijs je broek maar vast op (en lach me niet uit, ik voel me al k*t genoeg).
Vanochtend 3x het weerbericht gechecked en toen besloten dat ik zonder jas zou gaan, ik hoef maar 20 minuutjes op de fiets, en het zonnetje scheen. Wat kán er dan in godsnaam mis gaan? Alles dus. De heenweg ging nog, maar om 12.30 moest ik naar de tandarts, dus ik vol goede moed uit het raam gekeken: regen. En het hield niet op. Dus ik moedeloos in mijn bloes op m'n fietsie gestapt. Raden hoeft waarschijnlijk niet, ik was binnen 5 minuten zeik en zeiknat. Arme arme ik, maar ik ben niet van suiker, dus zo erg was het allemaal nog niet. Mijn schoentjes waren zieliger, die hebben de afgelopen weken al veel water over hun kop gehad omdat ik zo eigenwijs ben, en daar kunnen ze kennelijk niet echt tegen *snif*, vanochtend wilde ik gewoon mijn ZOMERSCHOENEN aan... maar het ís geen zomer *slaat hoofd tegen de muur*.
Goed ik zeiknat in het dorp aangekomen, had nog een paar minuutjes over, dus ik de Halfords in om een poncho te kopen (had geen nut meer, maar ik was het goed zat). Mooi ding, en waterdicht (wow!), dus ik vol goede moed naar de TA. Moestie ook nog boren, maar goed, daar kan ik tegen, ben niet van suiker en ook niet van marsepein... en toen deed het dus auwie!
(ik ben een grote meid, maar dit werd me eventjes teveel
heb niet gehuild, maar ik was t nu echt zat), dus toen ik weer door t dorp kwam en het zonnetje opeens scheen (goh, die bui duurde zeker precies zo lang als ik echt buiten moest zijn). Ik was zo gefrustreerd dat ik 'even' wat leed moest verzachten en toen heb ik dus lekker kleren gekocht (onder het mom van: ik moet toch iets droogs aan?
), raspatatje gegeten en in het zonnetje naar kantoor gefietst. Je mag 3 x raden, maar ik denk dat 1x al genoeg is... IK WAS DROOG. Kleren ook voor niets gekocht.Naja, ik vrolijk aan t werk, begint het net opeens te betrekken, wat geflits en gerommel, en ja hoor: ONWEER. Nu heb ik een poncho en voel ik me behoorlijk safe, maar het valt gewoon wel op he? Dus ik ga met mijn opblaasbare honkbalknuppel met het trapje omhoog om die wolken even leeg te schudden voor ik me weer helemaal nat moet laten regenen door die enkele bui van vandaag! Ik heb wel wat beters te doen (zoals droog naar huis fietsen)....

[update] net kwam het opeens met bakken tegelijk naar beneden, en dan kan het nooit lang duren, dus nu is het opeens weer nagenoeg droog. Ik heb wel besloten dat ik lekker met blote voeten naar huis ga fietsen, mijn arme arme schoentjes toch
[/update]
Limboland rulezz
:D

Al is het maar een miezelbui!