Gezellige BBQ

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marsje

Gezellige BBQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-02 21:57

Gisteren heb ik de jaarlijkse BBQ gehad van de muziek waar ik bij ben. Het was erg gezellig.
Rond een uur of 16.00 uur verzamelden we in het clubgebouw. Van daaruit gingen we in groepjes van 4 of 5 op pad. Dit keer geen fietstocht zoals vorig jaar, maar we gingen lopen. Bij de eerste controlepost kregen we te horen dat we gingen klootschieten (hoe komt dit er te staan trouwens? Knipoog ) Ik heb weleens eerder klootgeschoten, maar da's al een jaar of 10 geleden ofzo. Het viel me niet eens tegen. Af en toe is de bal terecht gekomen in de brandnetels of in de modder (ik begrijp nu het woord stinkmodder Haha! ), maar bij andere groepen is er veel vaker "geharkt" zagen we. Mijn groep heeft trouwens niet gewonnen, maar we hebben wel goed gescoord.
Daarna, rond 18.30 uur, kwamen we weer terug in het clubgebouw voor de BBQ. De BBQ was inmiddels al aan. (buiten onder een partytent btw).
Het was de bedoeling dat er voor iedereen vier stukken vlees was, maar er werden onderling ook stukken "uitgewisseld". Tja, niet iedereen is een even grote eter he? Knipoog
Verder gezellig gepraat met z'n allen.
Kortom, het was een gezellige middag/avond gisteren.

sl0wm0ti0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 21:58

Alsje het maar gezellig had he! Lachen

Clautje

Re: Gezellige BBQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 22:43

Marsje schreef:
we te horen dat we gingen klootschieten (hoe komt dit er te staan trouwens? Knipoog ) Ik heb weleens eerder klootgeschoten,

*LOL* Haha! Tong uitsteken
whahah die naam Haha!

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 23:31

T klinkt allemaal erg gezellig!

Met zn hoevelen waren jullie? en hebben jullie alles nog een beetje droog kunnen houden?

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-02 23:34

We waren met minder dan vorig jaar. Het kan ook aan de tijd van het jaar liggen, vakantietijd he?
Mijn groepje heeft heel even regen gehad. Vlak voordat we begonnen te lopen. Met de BBQ zelf hebben we het droog gehouden, al stond de BBQ zelf onder de partytent.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 23:57

Vooral dat woord 'klootgeschoten' is hilarisch...

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 09:45

Heb ik ook ooit gedaan, klootschieten. MAar eerst moesten ze wel even uitleggen wat de bedoeling was, want ik kreeg hele vreemde voorstellingen hiervan. Ik zag al een rijtje mannen naast elkaar staan en dan moest je schieten op.... nou ja, laat maar.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 09:53

Desiree schreef:
Heb ik ook ooit gedaan, klootschieten. MAar eerst moesten ze wel even uitleggen wat de bedoeling was, want ik kreeg hele vreemde voorstellingen hiervan. Ik zag al een rijtje mannen naast elkaar staan en dan moest je schieten op.... nou ja, laat maar.
goh waarom verbaast me die gedachtengang van jou nou niet, desiree. verborgen verlangen?

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 10:08

SuperPepeijn"]
[quote="Desiree schreef:
goh waarom verbaast me die gedachtengang van jou nou niet, desiree. verborgen verlangen?
[/quote]
HAHAHAHA ,sluit mooi aan bij die andere topics he? Misschien wel iets van verborgen verlangen ja, nee hoor, grapje, grinnik.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 18:03

proest dan wil ik wel een keertje met desiree mee klootschieten haha ben benieuwd wat er gebeurd als je raak schiet