grrrrrrr

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-01 11:59

waarom heeft t vannacht nou weer gevroren?? ik had gehoopt dat de lente nu al wat vroeger zou komen maar nee hoor!! naja ik ge me gewoon zo omkleden en dan stoer een half uur door de kou naar mn paardjes fietsen!!
Cool brrrr heb t nu al koud!
grtz!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 15:01

Toen ik wakker werd vanmorgen, scheen de zon al. Ik dacht toen: het begint al lente te worden

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 16:21

Ben gewoon naar ut dorp gefietst.. Om boodschapjes te oden, viel op de terugweg wel mee hoe koud het was...

Laudie

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 16:45

ik ben vandaag naar Arnhem geweest, lekker geshopt met mams.. moest eigenlijk ski sokken hebben, waar kom ik mee terug: een ski broek, ski jack, ski bril maar geen ski sokken hihihi.. en ik heb al zoveel jassen.. *LOL*
maargoed me mam en ik hebben de boel een beetje genept.. bij perry was het drie halen 2 betalen en er hing eenkaartje boven zo'n rek 'alle kinder skiebroeken voor 49,90' maar daar hingen alleen maar hele dunne soort regenbroek achtige skie broeken, maar ik had een hele mooi gebroke witte broek gezien, wel een kindermaat maar 129 piek, dus mijn moeder tegen verkoopster: ja, dit is toch ook een kinder maat en daar staat 129,- op, en die vrouw: oo, waarheeft u die vandaan? mam zo: ja uit dat rek (waardat kaartje boven hing) (wat dus niet zo was) Schijnheilig dus zegt die verkoopster: oow nou dan is die ook 49,90... hahahaha lekker aso.. nouja en zo'n jack, hingen 2 kaartjes aan: fl 129,-, fl 119,- en op een ander maar wel hetzelfde jack hing nog een kaartje met fl 99,- dus wij zo, nee die is dus 99 en niet 129, nouja dat vonden ze wel prima.. hihi uiteindelijk dus heel goed koop een hele zooi skiespullen gekocht... Cool

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-01 18:07

naja t viel ook wel weer mee met de kou gelukkig. de zon scheen lekker dus dat was toppie!! *LOL* ik heb t weer overleefd op de fiets...
grtz!