Al die meisjes meisjes draaien met die heupen...
Al die jongens jongens springen in het rond...
Mega cool!
Gewoon downen dat liedje
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Naz schreef:
Die Def Rhymz mogen ze van mij echt aan de allerhoogste boom knopen, wat een viezerik vind ik dat.
Magoed, ieder zijn smaak
Amen!
Wat een ... Laat ik het maar niet zeggen! Dit is nou echt iets wat totaal nergens op slaat! Het is wel leuk, zolang Def z'n mond houd!
hij bevestigd echt het vooroordeel wat veel mensen hebben van Surinamers en Antillianen... dat de vrouwen 6 kinderen hebben van op z'n minst 12 verschillende mannen (oftewel, onbekend wie de vader is) en dat iedere man op z'n minst 24 kinderen heeft bij nog meer vrouwen
Toen toch ook met dat Starmaker op de verjaardag van een van die grietjes, dat hij haar hele gezicht aflebberde
Roos schreef:Citaat:Naz schreef:
Die Def Rhymz mogen ze van mij echt aan de allerhoogste boom knopen, wat een viezerik vind ik dat.
Magoed, ieder zijn smaak
Amen!
Wat een ... Laat ik het maar niet zeggen! Dit is nou echt iets wat totaal nergens op slaat! Het is wel leuk, zolang Def z'n mond houd!
Ik vind die Def Rhymz toch wel zo'n creep.......hij bevestigd echt het vooroordeel wat veel mensen hebben van Surinamers en Antillianen... dat de vrouwen 6 kinderen hebben van op z'n minst 12 verschillende mannen (oftewel, onbekend wie de vader is) en dat iedere man op z'n minst 24 kinderen heeft bij nog meer vrouwen
Echt walgelijkToen toch ook met dat Starmaker op de verjaardag van een van die grietjes, dat hij haar hele gezicht aflebberde
?
Roos schreef:Dat is het vooroordeel wat sommige mensen hebben ja, ik niet maar anderen dus wel degelijk. Ga 'ns vragen wat sommigen van Bubbling vinden...
Die specifieke bevolkingsgroep die zo'n clichebeeld aan zich heeft hangen doet zo hun best om te laten zien dat het cliche niet waar is en dan is er zo'n pervert als die DR die generaliserende mensen koren op de molen gooit. Dat is dus wat ik bedoel, snapt u 'm?
IMO precies hetzelfde als dat veel islamitische mannen de overtuiging hebben dat alle blanke vrouwen sletten zijn en dat zo'n blank (en vaak nog blond ook) madammeke dan in nauwelijks verhullende kleding over straat gaat lopen paraderen waarop er in hun ogen weer een cliche is bevestigt. (En wat hun dan ook maar meteen, in hun ogen weer, het recht geeft iedere blanke vrouw als een slet te behandelen/ te benaderen)
Wat ik verder nog wil toevoegen dat ik niet uit ervaring spreek (antillianen en surinamerswijs gezien), maar een van mijn beste vriendinnen komt van oorsprong uit die hoek en je wilt niet weten hoe vaak zij wordt geconfronteerd met bovenstaand cliché
Roos schreef:hij bevestigd echt het vooroordeel wat veel mensen hebben van Surinamers en Antillianen... dat de vrouwen 6 kinderen hebben van op z'n minst 12 verschillende mannen (oftewel, onbekend wie de vader is) en dat iedere man op z'n minst 24 kinderen heeft bij nog meer vrouwen
Ik zal je even uit de droom helpen, dat is nu eenmaal zo!