In het nieuws: Orri koopt Deurne op ;-)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

In het nieuws: Orri koopt Deurne op ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 11:00

Heel grappig }> Ik zag Orri (manon) gisteren in Deurne en zo'n beetje het eerste wat ze zei was: "Wat balen dat je hier niet kan pinnen!" En toen had ze pas 1 dekje, rijbroek, hoed en nog wat gekocht Knipoog

Heb je al foto's van het dekje? Orreknor staat het vast weer beeldig Lovers

Ik snapte eerst echt niet waar ze het over had: pinnen, hoezo moet je hier pinnen? Zou ze dat paard van Tineke (Sunrise Kwijl ) willen kopen? *LOL*

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:56

Paars allemaal natuurlijk *LOL* Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:12

Inderdaad, volgens mij was dit het dekje Knipoog :

Afbeelding

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:13

Haha! kan me voorstellen dat Orri helemaal uit z'n dak gaat als hij dit dekje op krijgt pas maar op Manon Knipoog

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 22:18

Hahahahaha, lichte miscommunicatie geloof ik Knipoog
Leuke dekjes zag ik niet (behalve die ik al heb van Eskadron dan), die heb ik vandaag maar gekocht bij de ruitersportzaak hier en ik moet jullie teleurstellen het is niet paars.... simpelweg omdat ik daar geen bijpassende kleren bij heb Knipoog Haha! Extreme duivel
Het is een wit fluwelen dekje geworden met goud en wit gedraait biesje Lachen

Ik heb een heel mooi Eskadron trendline halster voor hem gekocht, onderlegd met lamsvel, voor op de trailer en wedstrijd terrein.
In kleur wijnrood...

Mijn man heeft een cowboyhoed gekocht Haha! ik verder 2 truitjes, sokken en een rijbroek. Allemaal in de aanbieding Haha! *LOL* en onze lokale ruitersportzaak heeft nog geen Pikeur en Eskadron helaas....
Maar ik heb er wel een hele mooie dressuurblouse mee genomen ook vandaag, die zag ik gisteren weer niet.

Enneh, ik koop ieder jaar maar 1x voor mezelf iets qua ruiterspullen,
voor mijn paard minstens iedere 3 maanden maar oke Knipoog

Om te kunnen pinnen, mijn spulletjes konden met de Visa...
hebben we een boekje bij de mediahoek gekocht en extra gepint, goh wat was het druk in de mediahoek, ontzettend belezen die ruiters }>
In het Rechte Spoor, heb ik mee genomen, die ontbrak nog Haha!