ik schaamde me dood!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laar

ik schaamde me dood!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-02 18:32

het is nu een paar daagjes geledn maar moest het toch nog effe kwijt..,
op een avond kwamen mijn oom en tante langs.. en ik liep rond op m`n slippers..en papa wou een fles wijn aanbreken, maar kon nergens, maar dan ook nergens de kurken trekker vinden, toen moest ik, op m`n slippers met die fles wijn naar de buren, om te vragn of zij henm open wouden maken!
ik schaamde me dood!
vreselijk was dat..

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 18:47

het zou me niks uitmaken hoor! Teminste, als je je buren kent! Haha!

zo erg is dat toch niet?

LINDA

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 19:37

Nee, zou mij ook een worst zijn!! Lachen

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 20:20

Haha, dat had ik gisteren ook!
Mijn moeder had een kaart gekocht en ik moest hem voor haar op de bus doen, maar we hadden geen postzegels in huis!
Moest ik bij de buren postzegels gaan halen Boos!
Ik schaamde me ook dood, vooral toen ik het gezicht van mn buurvrouw zag Haha!

divana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 21:32

zow erg is dat tog niet? ik heb wel ns veeeeeel erger voor banketstaaf gestaan hoor!!

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 21:45

Zo erg is dat toch niet? Ik wilde laatst koffie maken en toen bleek dat de filters op waren. Ik zei tegen Sundancer wil je even bij de buurvrouw halen. Die keek me aan en had zoiets van Mens wat vraag je me nou? Maar hij is er wel heen gegaan hoor. Haha! En hij kreeg ook nog chocolade van haar Haha!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 22:01

hmmz wat was nou precies het probleem? Het feit dat je op je slippers liep of dat je naar de buren moest? beide is tog totaal geen ramp? K stond laatst voor banketstaaf op me werk. Ik was de ramen aan het lappen maar de trap had ik half in een geultje gezet, met als gevolg dat de trap oplazerde toen ik erop ging staan..

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 23:52

Ik zie t probleem ook niet, ik kom dagelijks bij de buren voor een kopje suiker of een paar aardappelen, aangezien mijn moeder altijd de helft van d'r boodschappen vergeet.....

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 00:07

vlieg schreef:
Ik zie t probleem ook niet, ik kom dagelijks bij de buren voor een kopje suiker of een paar aardappelen, aangezien mijn moeder altijd de helft van d'r boodschappen vergeet.....

hahaha *LOL*
als ons toilet papier op is gaan we ook altijd naar de buren of overburen ofzo
doet me moeder dan zelf maar toch vind ik het niet raar
toen mijn buurvrouw nog mijn buurvrouw was *LOL* (verhuisd) kwam ze ook vrij vaak voor een wc rol,dan zat het kind op de wc en was de wc rol op Schijnheilig

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 00:48

tja wat ouders soms al niet bedenken!
ik snap het wel hoor
loop je dan, maar ja als je ze goed kent maakt het niet zoveel uit
Haha!

HorseF@N

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 19:13

Zo erg is het toch niet, i i g mij zou het niks uitmaken

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 22:01

joh ik loop zelfs in me pyama naar me buren als het moet Haha! boeit mij dat nou kan erg goed met hun opschieten Haha!

marije999

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:18

Ik zou me daar ook niet echt voor schamen. Ik woon in een studentenflat met 3 ´huizen´ of afdelingen per verdieping. Het is hier de normaalste zaak van de wereld om wc-papier of koffie te gaan lenen bij de buren. Bijna iedere zondag staat er wel iemand voor de deur die op een afdeling woont waar geen wc-papier meer is....
Een paar mensen die ik ken hebben zelfs het plan om eens te proberen om een hele inventaris van een kamer bij elkaar te lenen: matras, stoel etc, maar ook een tv! Als je een beetje goed kan praten moet dat best lukken, het is hier ook zo normaal om alles uit te lenen!

sweetbuddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:56

ik zou me ook wel schamen, want de buren zijn zo krenterig als ik weet niet wat! Schijnheilig

Linnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 22:58

zo voor banketstaaf vin dik dat niet staan hoor! heb wel ergere dingen meegemaakt!

maarja ik heb het ook getrofffen met mn buurtjes beide zijn superaardig!!!!!!! 1tje is mn klasgenoot en de ander al jaaaaaaaren een goeie vriendin dusse en hun ouders zijn ook superaardig!! hun komen ook welis bij ons wat halen en wij welis wat bij hun... zo erg vin ik da nie hoor!!!

xxx linnie