Okee, ik ben het zat. Waar zijn die leuke mannen??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Okee, ik ben het zat. Waar zijn die leuke mannen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-02 18:33

Extreme duivel
Okee... mijn ' coming out of the closet'...
Ik ben het vrijgezel zijn helemaal zat. Dat ben ik ondertussen al 3 jaar ofzo. Waar zeur je over? Zou je denken. Maar ik baal dr nu wel een klein beetje van Boos!
Altijd als je naar feestjes gaat komen ' Annie en Bob, Carola en Jan, Linda en Anton, en Laura. *veelbetekenende blik*'. Vriendinnen gaan met hun vriendjes op vakantie, en uitgaan daar doen ze niet meer aan want gezellie met vriend op de bank is veel leuker.

Dan zijn de vriendinnen weer eens ' vriend-af' en krijg je uitspraken als ' kunnen we weer lekker samen genieten van het vrijgezelle leven' en ' nu ga ik eens aan mezelf werken' . Boem, binnen een week hebben ze weer een nieuwe vlam. Leuk hoor, maar waarom werkt dat bij mij niet zo? Boos!

Dan heb ik het nog niet eens over de tantes ooms en oma's die (wanneer je even naar de keuken loopt tijdens een familiebijeenkomst) fluisteren 'of Laura nou al eens aan de man is' , vrienden die je willen koppelen aan die ene leuke collega (en dan een week later bellen dat ze er eerst zelf maar eens mee uit geweest zijn Schijnheilig ) Lips are sealed en stalgenoten die een veelbetekenende opmerking maken dat ' wanneer je 3 jaar single bent je bezoekje aan Christine Le Duc mag gaan brengen op hun kosten' Extreme duivel Lips are sealed Schijnheilig

Argh! Ik bedoel, ik ben ook pas 19, het is geen ramp, maar soms maakt de buitenwereld dat er wel van. Eerlijk gezegd, heb ik ook gewoon weinig tijd, vermaak ik mezelf prima in mn eentje en ben ik helemaal niet kieskeurig, maar het lijkt wel alsof hier in de omgeving de leuke mannen met een vergrootglaasje te zoeken zijn. De raad van mijn vriendinnen? ' Je moet vooral niet op zoek gaan dan komen ze ineens wel' Ja hallooo ik ben al 3 jaar niet op zoek. Het schijnt gewoon niet te werken bij mij.

Zucht. Iemand nog een leuke collega in de aanbieding? Schijnheilig Lips are sealed

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 18:42

Oei! Herkenbaar! Ik heb ook lang moeite gehad om een leuke man te vinden, maar het is me nu toch gelukt... (en je mag hem lekker niet lenen! }> )

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 19:04

Het is ook maar net in welke situatie je verkeerd. Als jij allemaal vrienden hebt met partners, dan kan dat best vervelend zijn. Ik zelf heb een vriendengroep met bijna allemaal vrijgezellen en ben ik zelf 1 van de weinige met een vaste relatie. Ook dat kan vervelend zijn, scheve gezichten van vriendinnen enzo die zich gepasseerd voelen. Maar inderdaad van die irri familieleden die keer op keer vragen of ik al aan de man ben Slapen daar ben ik vanaf.
Ach weet je, het klinkt heel cliché maar je moet echt niet op zoek gaan. Ik was 20 (nog steeds) toen ik voor het eerst een leuke jongen tegenkwam, geheel onverwachts. En weet je, zolang je je maar vermaakt, er zijn ook wel eens nadelen aan het hebben van een relatie, ik mis soms best wel die vrijheid. Geniet nog lekker van je 'jeugd', je hebt tijd zat en opeens zal die daar staan.

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 19:10

niet getreurd ik ben ook alweer 2 jaar vrijgezel. en ook 19 jaartjes jong. Als ik zie wat ik allemaal doe daar is niet eens plaats voor een vriend. ik werk de hele week daarna is het etens tijd na het eten wil m'n knollie ook nog de nodige aandacht. en dan is het alweer bed tijd. ik zou niet weten wanneer ik het vriendje moet inplannen.Bij mij gaat m'n paard toch echt voor het vriendje. En zelf heb ik zo iets van wat maakt het uit. ik kom vanzelf wel een keer de ware tegen als voor mij de tijd rijp is en dat is nu dus nog niet. Haha!

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 19:23

Ik kan me best voorstellen dat je het leuk zou vinden!

Ik ben 26 met vriend en de meeste vriendinnen die ik heb zijn vrijgezel (en 25, 26,27,28 en 30 jaar oud) (geen een van 29).

Vrouwen zijn gewoon veel kritischer geworden. En dat jouw vriendinnen snel een nieuwe vlam hebben zal ook misschien een beetje komen doordat zij niet zo vaak op stal zijn???

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-02 19:37

misschienwel ja Knipoog Maar toch, war kom je nu nog een leuke vent tegen? Op stal is t allemaal 35+, op wedstrijd is ook niks (remember, demeeste mannen die dressuurrijden...) uit ga ik bijna niet,voorheen danste ik, maar daar zijn ook geen singles meer want daar komt iedereen tegenwoordig met vriend en vriendin. Op school zijn de meeste jongens jonger dan ik... Scheve mond Moeilijk hoor! En dan schijnt het ook nog eens zo te zijn dat ik te zelfverzekerd overkom ofzo en daar schijnen mannen op af te knappen ofzo.

Ach, ik ga deze zomer met Iwaldo op vakantie Knipoog Lovers

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-02 19:39

oh hehe tegenwoordig lopen er wel veel bouwvakkers rond hier in de wijk... kunnen jullie je die scene herinneren van Sex and the city met Miranda die gefrustreerd is dat ze geen vent heeft, en die bouwvakkers blijven maar fluiten, en dan loopt ze dr op eentje af 'okay let's have sex right here right now' ? Extreme duivel Pling

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 19:40

Hmmmz idd lastig Lau! Ik ben ook nooit op zoek geweest en ineens was ie er... Lovers Komt vanzelf. Hoop ik wel voor jou dat Wal niet ineens een vriendinnetje krijgt! Tong uitsteken

pebblientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 20:05

nou,ik heb zooooooooooooooooooo'n leuk vriendje!en je mag hem niet lenen,sorry!
ik heb er ook niet naar gezocht,maar ik ga wel iedere week uit.
enne,hij heeft niets met paarden,geloof ik,maar jah,zolang hij er geen gezeur van maakt,hou ik en mijn paard en mijn vriendje:anders is het;DAGGGG vriendje...
enne,ik snap idd dat je nu wel weer eens een vriend wil,maar gewoon lekker jezelf blijven,voor iedereen is een jongen{of meisje,voor de kerels op dit forum}
SUCCES!!!!!!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 21:20

geen idee maar ik kom ook geen 1 leuke vent tegen sinds ik weer vrijgezel ben niet dat ik er 1 wil hoor maar volgens mij zijn ze of homo of bezet of verstoppen ze zich Extreme duivel

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 22:01

Ha, die vrijgezellige kerels zitten goed verstopt, zeker weten. *sprak de vrijgezellige man*
Maar sommige vacatieliefdes blijven wel plakken hoor. Ik ken er wel enkele. Ik heb twee jaar verkering gehad uit een vacantieliefde. Hoewel dat over is, zien elkaar met enige regelmaat.
Ga het vooral niet zat zitten zijn, daarmee pest je alleen jezelf en je krijgt er eerder geen vriendje door dan dat ze op je af komen.
Goeie vacantie, laat je niet uit het veld slaan.

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 22:09

Correct, mannen houden ervan om Hide&Seek te spelen. Haha! *sprak ook deze best-wel-vrij-gezellige dude*

En bedenk je nou gewoon: Tis echt zo, hoe harder je NIET zoekt, hoe eerder je die toffe leuke gezellige etc etc man tegen komt. Die dingen kun je niet forceren.

Gewoon je ding doen, komt wel goed. Leuke mannen zijn net buitenaardse wezens, ERGENS moeten ze zijn....maar waarrrrr Haha!

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 22:21

Niet zoeken.. geniet van je vrijgezellen leven. Dan komt het vanzelf, ga niet zoeken. Op de één of andere manier zien mensen dat.
Have fun!! Haha!

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 22:25

Ach je hebt nog tijd zat toch?
Ik kwam mijn droomvent pas tegen toen ik 27 was.
Was niet op zoek maar ineens was ie er en is niet meer weg gegaan Lovers
Hij heeft nog wel 3 vrijgezelle broers Knipoog

Enne dat van die tantes enzo...heb ik ook allemaal meegemaakt...kijk uit anne straks schiet je er over heen enz enz...niet leuk maar niks van aantrekken...voor je het weet staat die droomvent ook voor je neus!

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 22:43

Leuke mannen zijn nou eenmaal schaars. Mijn opleiding zit in hetzelfde gebouw als de HTS (=veel mannen), maar je moet niet denken dat daar wat tussen zit. En als er iets tussen zit, dan is ie bezet...

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 22:51

niet zoek is makkelijk gezegd maar wat moet je dan. net doen alsof je niet zoekt? dan blijf je toch zoeken. ik heb eigenlijk helemaal geen tip voor je zit namelijk in precies t zelfde schuitje. alleen ik ben dus wel errug kieskeurig vorige vriendje was nou niet echt model vriendje en ben ik behoorlijk op afgeknapt (en toch heb ik nog steeds een zwak voor m *grrrrrrr*) waardoor ik echt een tijd vrijgezel wilde zijn. en nu wil ik alleen de leukste Haha! .

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 22:55

Klinkt verdacht veel als een Bridget Jones complex Haha!

Als je het boek nog niet gelezen hebt: doen!!!
Is zeer aan te raden.
Ik ben 22 en ook vrijgezel maar ik ben ook niet op zoek moet ik zeggen. En wat denk je: aanbod genoeg zolang je niet zoekt!!!

Op een of andere manier trek je mannen aan als je je op dat moment als vrijgezel lekker in je vel zit. Net als je iets hebt van, ik hoef voorlopig geen relatie dan juist trek je mannen aan,

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 23:03

treur je, ik ben ook vrijgezel, al heb ik er wel 1 op het oog! Lovers , probleem dat ie anderhalf uur (met auto)van me weg woont, maar ja, ik zie wel of er wat van komt Haha! .

gr linda Lovers

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 23:23

he hallo
alle leuke mannen/jongens zijn of bezet of homo en zeker in de paardenwereld
ik mis het ook wel hoor een vriendje hebben, maar ik ben niet wanhoopig op zoek ofzo, volgens mij lukt het dan helemaal niet
en als je er niet op rekent dan schuiven ze zo voorbij (denk ik)
nou ja veel succes ermee
groetjes

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 23:52

Hihihihihihihi geweldig !!!

Nouwe, ik ben bijna tien jaar ouder, en nog steeds gelukkig vrijgezel!!! En hoe meer "geweldige" relaties ik om me heen zie, hoe blijer ik wor Haha!

Maarre, op zich heb je wel gelijk hoor, die leuke mannen zijn ergens waar ik ook nooit kom! Ik vraag me ook af of ze uberhaupt wel bestaan. Volgens mij is het net zoiets als Sinterklaas en de Kerstman Cool

Ze zeggen dat je em vanzelf tegenkomt, dus niet getreurd. En je vind em pas als je niet zoekt (hoe bedoel je daar heb je wat aan hahaha). Ik vertoon eerder sterk ontlopend gedrag, stel je voor dat ie me vind!!!! Haha!

Maar goed, 19 jaar, alles komt goed hoor! En zijn al die duo's wel zo gelukkig dan? Behalve diegene die pas sinds kort op die roze wolk zitten... Knipoog

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 01:15

Ik zou er ook van genieten. En idd vooral NIET zoeken.
Maarre mocht je het nou echt echt echt niet meer zien zitten: wat vaker gaan stappen, binnen no time heb je beet Pling

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 01:23

hey hallo
die jongens die je tegenkomt met stappen zijn meestal maar voor een avondje of ze weten dankzij de drank de volgende dag niks meer van je Haha!

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 07:01

Gôh, er zijn zat vrijgezelle mannen, maar goed, ik weet niet of er zoveel ideale vrijgezelle mannen zijn. Leer eens te accepteren dat niemand perfect is..

Ik ken zo ook een stel vriendinnen van mijn vrouw. Dik in de 30 en zeggen altijd maar dat Katja niet moet zeuren, want ze heeft zo'n geweldige man Schijnheilig

Die vriendinnen hebben dan weer zo'n combinatie van boeketreeksman en geëmancipeerde "man van de 21ste eeuw" voor zich, dat ik denk: dat bestaat niet. Ze mogen zich gerust afvragen of ze een MAN zoeken, of een sprookjesfiguur.

Maar goed, ga vooral niet zoeken, denk er eens over na wat je wil en wie weet, komt de vent gewoon wel aanwaaien.

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 08:06

Leve het internet Lovers

Maar het is waar wat mensen zeggen. Je vindt iemand als je niet opzoek ben. Heb nooit gedacht dat ik iemand tegen zou komen. Uitgaan deed ik niet en om nou van een grote vriendkring te spreken nee.
Ik weet dat ik ontzettend mazzel heb gehad dat ik zo'n geweldige jongen ben tegen gekomen. Maar denkt iedereen zo niet over haar/zijn vriend(in)???

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 08:29

Tja, dat vraag me dus ook altijd af. Alleen, hier in Thief River Falls zal ik ze niet vinden. Het zijn allemaal dronkelappen! Zal maar weer moeten verhuizen dus!