blegh, ben niet vooruit te branden!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

blegh, ben niet vooruit te branden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-02 13:23

vanacht waardeloos geslapen door de warmte, vanochtend met flinke koppijn wakker geworden. Om half 5 moet ik naar mijn werk, en ik heb gewoon nog geen flikker gedaan!
Lang leve de zomer.... Frusty

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 13:25

komt bekend voor... Frusty
pff was t nou maar niet zo benauwd..

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 13:33

Ik denk dat iedereen er wel last van heeft. Ik heb zelf ook het idee dat alles wat langzamer gaat en ik heb nergens zin in.
Eén (misschien wat kleine) troost: Morgen wordt het koeler. Ja, iets koeler mag ook wel. Zo rond de 25 graden is mooi genoeg Lachen

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 14:06

Je moet zo min mogelijk doen op zo`n dag. Ben wel op het werk, maar ben echt alleen aanwezig, daar is alles mee gezegd.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-02 14:17

zo min mogelijk doen, tja, als je een dienstverlenende baan hebt, wordt dat helaas een beetje moeilijk.
Dan loop ik vanavond ook nog in een lange broek, met een lange sloof eroverheen, en een verschrikkelijk warme blouse met lange mouwen.
In het pand kunnen (behalve in de spoelkeuken) geen ramen open, en er is geen airco.
Ben voor het eerst blij dat we geen terras hebben (vindt terras lopen nogal leuk namelijk) dan zal het (hoop ik) niet zo druk worden

Eileen

Tropisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 14:22

Ik houd gewoon een tropenrooster aan! Ik ben toch vroeg wakker, begin dus nu om 7.30. Dan ben ik ook op tijd vrij en kan ik naar het zwembad ofzo. Verder drink ik een heleboel water, anders word ik gek. Ramen dicht, daardoor komt alleen maar warmte door naar binnen.
Eigenlijk moet ik er representatief uitzien, maar ik heb lekker een korte broek aan. Komop! Het is zomer!
En eigenlijk is het zo best uit te houden. Party!!

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 14:23

Ben ik dan de enige die dit soort weer super vindt? *LOL* Ik houd hier echt wel van! Heerlijk...

Ik ben alleen idd wel slomer met dit weer ja! *LOL*

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 14:36

Ik kan me gewoon niet concentreren met het leren voor mijn herkansing, zwaar K*T dit!!! Boos! Boos! Boos! Boos! Normaal zou ik dit best lekker vinden als ik op het strand of terras kon zitten, maarja dat zit er voorlopig niet in! Huilen

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 14:42

Joleen schreef:
Ben ik dan de enige die dit soort weer super vindt? *LOL* Ik houd hier echt wel van! Heerlijk...

rijd jij ook echt fanatiek met dit weer ?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-02 15:26

Jihoe!
Mijn baas belt net, kom maar om half 7, zo rustig is het!!!
Wil normaal gerust werken, maar vindt het dit keer toch echt niet erg!

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 15:32

Ja, ik had het vandaag ook al zo benauwd Boos!
Op school zaten we heel de dag met onze schrift te zwaaien, om wind te maken.
Maar op de fiets heb je wel een lekker windje, dat is dus een voordeel Knipoog

En toen ik binnen kwam.... heerlijk koel Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 16:02

Wij hebben al zo'n fijne klas en het was vandaag zo heet, dat we echt zowat niks uitvoerden. Schijnheilig
Met gym moesten we softballen en voetballen/frisbeën, maar ik was maar een half uurtje naar gym omdat ik naar de tandarts moest, ons groepje moest eerst voetballen of frisbeën. Nou toen waren er 2 jongens die gingen voetballen en de rest 'frisbeën' (wapperen met die frisbee voor een lekker koel windje Haha! ).
En op school hebben we helemaal niks gedaan, omdat het te warm was. De ramen kunnen ook maar een klein stukje open.

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 16:05

ja ik had het vandaag echt super benauwd, ik ben wel blij dat het weer een beetje mooier weer word maar ineens zo extreem hoeft nou ook weer niet! Haha! maar (gelukkig)het begint nu net een beetje bewolkt te worden bij ons!!
word het morgen nou ook zulk weer?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 16:06

Mijn werksnelheid gaat ook omgekeerd proportioneel tot de temperatuur buiten. Ik zit tussen de computers die ieder voor zich nog aardig wat warmte geven, en GEEN airco!

En ik zit thuis op een flatje, op de bovenste verdieping waar de zon de hele dag op knalt. Gratis Sauna.

Gelukkig wordt het morgen minder warm...

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 16:07

Eerst iedereen die zeurt over regen/hagel/vorst/you name it. En nu iedereen die moeite heeft met de warmte. Ik baal er wel van dat ik op kantoor zit en dat ik het snikheet heb in mijn lekkere warme kleren ( Boos! ), maar ik ben zielsgelukkig met deze warmte (ok, beetje overdreven warm). Eindelijk zon, geen sneeuw, geen gekoukleum... ZOMER! Al moet ik zeggen dat ik mijn koppijn van gisteravond en mijn beroerde status op het moment ook niet erg leuk vind, maar goed, je moet er wat voor over hebben he. Ik heb nl. zolang gebeden en gesmeekt om mooi weer. Het liefst op mijn vrije dagen, maar toch, ik vind het zalig! Cool Haha!

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 16:26

heeft zo zijn voordelen 10 voor half1 werd onze hele school
en geloof meerdere sscholen in apeldoorn vrij gelaten..
wij hebben zo'n brug en daar schijnt de ozn constant op , hij is van glas, en de deuren zitten dicht dus het tocht niet door..
en daar was het 45Graden hoorde ik zoiets pfffff
en in sommige lokalen was het 38 graden waar de zon op scheen
was dus niet uit te houden op school...
heb de hele dag in de tuin gelegen en ga zo lekker werken
lekker koel in de supermarkt..
XXX

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 16:47

Ik werk in de kas!!!!!

Okay nu zit ik thuis(van knol gevallen) maar 2 weken terug was er ook zo'n warme dag, wat denk je komen ze er om 2 uur achter dat er een storing in het ketelhuis is en zijn de ketels al de hele dag aan het draaien.
Op de verwarmingsbuizen kon je een eitje bakken. Resultaat 30C in de kas.
En dat is dan anders warm dan nu Misselijk Misselijk

Ben nu wel een beetje blij dat ik thuis zit Cool

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 16:59

ik smeekte ook voor warm weer.Maar vooral niét tijdens de examens. Wat heb ik nu deze week? Frusty examens!!
En je zult zien,zaterdag is het weer regen!
25°is nu nog niet zo erg,maar over de 30!Al blij dat wij een rieten dak hebben,is lekker koel binnen(boven ook niet,daarom buiten geleerd).
Maar in de klas,zweten tijdens examen nederlands Misselijk
En nu ben ik speciaal snel beginnen leren,zodat ik om 4 uur in de zon zou kunnen liggen,begint het daar helemaal te betrekken en te waaien!!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 17:48

Hier is het nu ook behoorlijk afgekoeld. De eerste regendruppels heb ik horen vallen, en in de verte rommelt het al (onweer).

Regen is niet erg, maar onweer wel. Heb daar altijd heel veel respect voor gehad...

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 17:53

en ik heb mn toetsweek Huilen

lysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 18:57

gelukkig ben ik vanaf deze week vrij...... Haha! Schijnheilig

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 20:01

Sando"]
[quote="Joleen schreef:

rijd jij ook echt fanatiek met dit weer ?
[/quote]

Jep Pling . Vanmiddag nog priveles gehad, maar ging heel fijn! Party!! Ik heb het alleen met dit weer wel wat sneller helemaal warm tijdens het rijden! Haha!