Vanavond de laatste keer
Wie heeft het nog meer gevolgd?
[edit:bartVB]Titel[/edit]
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, ik vind het heel schandalig dat die programmamakers Sandra willens en wetens hiertoe hebben weten te krijgen, want ik acht hun schuldig aan wat er gebeurd is (evenals die Kelly, brrrrr engerd!). Jammer dat Sandra niet zelf nog even aan het woord kwam....
Cody schreef:Renzo en Sandra zijn uit elkaar
Jorrit en Arrezina gaan van de zomer trouwen
David en Stefanie hun relatie is in positieve zin veranderd
Jan en Goedele praten veel meer over hun relatie en zijn ook heel gelukkig
Juist bij het stel van wie je het niet verwacht had is het dus uiteindelijk misgelopen. Apart![]()

WOW! Tender"]
tot mijn grote schamte moet ik toegeven dat ik ook gekeken heb,
de reactie van Renzo die avond viel mij heel smerig tegen, maar na een lange discussie met Peter hebben wij geconstateerd dat dat een typische reactie van een man is, terwijl die van Arazina vrij typisch is voor een vrouw...
[/quote]
stiekem kijken he?
Ja Renzo viel heel smerig uit tegen haar en dat schoppen tegen die verduisteringsluiken...typisch mannen.
En dan Sandra jammerend op de achtergrond*piedepiedepiedepie*
Wat ik wel een goeie vond van Renzo was op een gegeven moment de discussie Hij heeft me NIET in m'n nek gezoend, HIJ HEEFT ME NIET IN M'N NEK GEZOEND - Nee, zegt Renzo, maar hij heeft je wel lekker *****
Inderdaad.
Zonde hoor, dat ze het zover heeft laten komen, tuurlijk het het heet niet voor niets Temptation Island maar je bent er uiteindelijk nog altijd zelf bij en je wordt niet gedwongen om met een jongen te gaan. Daar heeft ze zelf voor gekozen. En dat op de laatste avond met idd KellyZonde zonde zonde want ik vond Renzo en Sandra een leuk stel samen.
Waarom zou ze haar verhaal niet gedaan hebben?
[quote="Tender"]
Leuke uitzending, grappig om Goedele en Jan, zo vrolijk te zien (hoewel ik noet snap wat zij in hem ziet, maar afijn...)
[/quote]
Inderdaad![]()
![]()
Die Jan is echt een eersteklas nerd, verbaasde me ook niet dat hij in het begin zo los ging, al die aandacht van mooie meiden ineens. Stel dat jij als vrijgezel aan zo'n programma meedeed, zou je dan Jan willen versieren? Ik niet hoor, al kreeg ik er geld voor
![]()
![]()
[quote="Tender schreef:pfieuw!
het was leuk om te volgen, maar ik ga het niet nog eens kijken, ik vind het te gevoelig voor manipulatie, er wordt gesold met de mensen, dat is jammer...
) en ik zei dat als ik daar zou zitten dat ik al 99% zeker wist dat ik vreemd zou gaan. Het zijn nou eenmaal mensen en ik geloof zoiezo niet in het monogame gebeuren.