wheeh!! IK h**t muggen! ( vooral in mijn geval!)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laar

wheeh!! IK h**t muggen! ( vooral in mijn geval!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-02 20:23

jeetje ik vind dit zo stupid!
ik ben dus allergisch voor muggen, wat inhoud dat ik een super -super grootte muggen bult heb zeker wel meer als 10 cm lang en breed!
en ik smokkel niet met maten eg waar!
niet leuk meer gewoon~
het jeukt ook zo verschrikkelijk.. en ik dacht dat ik dit jaar er overheengegroeid was want ik had wel wat bultjes maar die waren gewone kleine maat.. maar toen zag ik vanmorgen deze!
hij blijft maar groeien! Huilen
ik heb er prikweg opgesmeerd , maar helpt ook nix!
ik voel de warmte helemaal door mijn broekie heen!
ik had eerst ( voorgaande jaartjes) een keertje er eentje op m`n hand.. nou heel m`n hand kei dik!
en eerst ook op m`n voet.. moesten m`n veters los en in de klas een pantoffel aan! ( was eigenlijk wel lachen! Pling !)
maarja heb ik weer dus he!

Ilovekeegan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 20:39

Die muggen van tegenwoordig ze zouden verboden moeten worden Schijnheilig Schijnheilig

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 20:41

Druk er een kruisje met je nagel op en smeer het in met azijn. Succes.

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 20:41

Ik haat die k*T muggen ook! Moet ik s'nacht mn bed weer uit, omdat er 1 boven mn bed zit te zoemen.
Wat wel erg help is een hor voor je raam en een klamboe of heb je dat al.

BBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 20:54

hihihi, of 'n kat die op jacht gaat Vork ....de mijne is eraan verslaafd.... Haha!

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 21:00

Hmmm, ik herinner me nog wel dat prakkie wel eens met ijsklontjes op grote muggenbulten zat om ze af te koelen. Knipoog misschien ff proberen?

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 21:02

wat heel goed helpt is creme van VSM in oranje tube
werkt echt super!!het werkt bijna voor alles
en voor muggenbulten heel goed want het gif gaat er daardoor uit en die creme laat je huis heel goed genesen
is echt zo!!
naja.. suc6 ermee

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 21:06

Ik ben normaal niet allergisch voor muggen en ik heb dus ook altijd maar bultjes van nog geen cm groot. Nu ook, ik heb er 1 op mijn rechterarm, en 1 op mijn linkerhand. Gewoon normale grootte.

Maar ik heb er ook een op mijn linkerbovenarm en dat ding is GROOT. 5 bij 5 cm ofzo en hartstikke heet. Ik snap er echt niks van Verward Dit heb ik nog nooit gehad en die andere 2 zijn ook normaal waarom is deze dan zo groot Verward Stomme beestjes ook!

Roxanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 21:37

Ik haat muggen ook!!
Iedere avond boven m'n hoofd *bzzzzz* *bzzzzz*
En dan doe ik me licht aan om hem dood te slaan maar dan is tie weer te snel voor me grrr... Gisteravond sloeg ik er wel eentje dood die zat op de muur maar nu zit er zo'n gore bloedvlek op me muur want hij had me denk ik al gestoken grrr.. ik heb nu ook een muggenbult in me nek *krabbel krabbel*
Maarja me kat eet ze soms ook op.. hij eet ook altijd spinnetjes haha das toch niet lekker Misselijk

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 21:46

ik heb er ook last van als ik gestoken wordt door welk insekt dan ook en waar maakt ook niet uit. wordt alles heel dik en ik heb het nu al een aantal keer op z'n hand gehad zodat ik m'n vingers niet meer kon buigen,omdat z'n huid zo strak stond. Zeer irri allemaal dus en het enige wat helpt is bug bite en tundra olie speciaal voor mussen weg te houden en om de jeuk te verminderen.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 21:50

wodan schreef:
speciaal voor mussen weg te houden
Haha!
sorry Knipoog

Ben ook allergisch voor muggen.. maar dan alleen voor een bepaald soort, echt vreselijk. Heb dus het hele weekend met een enorme hand rondgelopen (die dankzij reina nu Oedeem handje heet Knipoog ).

Helaas ook allergisch voor Azaron en nog meer anti muggenspul.. Joepie! Het is weer zomer.. Tong uitsteken

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 22:37

Ik weet niet, ik ben niet echt allergisch maar ik reageer wel heel sterk op muggebulten.. krijg wel hele grote bulten altijd! (niet 10 cm... 5 ofzo denk ik) en dat is echt erggg...

het allerergste is.. als je een muggebult op je OOG hebt!! echt verschrikkelijk.. dat had ik een keer toen ik een jaar of 12 was en mn oog wou gewoon niet meer open.. (gelukkig nog in de vakantie dus ik hoefde niet met zo'n oog naar school Haha! )

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 11:55

Ik ken dat..bij mij werkt echt nix. Heb zelfs spul voor in de tropen gehad...nou ze kwamen nog steeds hoor...
Heb een klamboe gehad, alles...maakt nix uit..

Ik ben ook allergisch, sinds ik op m'n 12e in spanje 94 muggebulten had. (mocht nix, dus had tijd om ze te tellen Haha! ).
Als ik nu een muggelbult krijg, dan wordt (met name in de buurt van een gewricht) heel groot, echt van die schijven...Ik heb op een muggebult een keer 5 ijsblokjes laten smelten voordat ik wat voelde...is echt niet meer normaal...
Maar ja sh*t happens...kan er nix tegen doen...zelfs de dokter weet het niet meer

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 12:04

BBL schreef:
hihihi, of 'n kat die op jacht gaat Vork ....de mijne is eraan verslaafd.... Haha!

dat is ook mijn muggenkiller Haha!
de enigste manier om een mug-vrije kamer te hebben Haha!

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 13:30

Ahh, ik heb 14 muggebulten. Heb ze geteld. Word er echt gek van, kom om van de jeuk. Is echt niet leuk meer en je hoort 's nachts de hele tijd om je heen "zooeem" Zo irri, grr. Nadeel aan de zomer Frusty

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 15:34

Aaah, een lotgenoot....

Ik ben ook allergisch, krijg enorme bulten, en als ik eraan ga krabben krijg ik nog meer bulten, met als resultaat dat ik aan alle kanten vieze rode bulten heb, die nog pijn doen ook, en jeuken als een gek. Er is niet veel wat er tegen helpt, een kruisje erin drukken duurt maar heel even, met azijn insmeren kan niet want dan ga ik dood van de pijn, en ik slaap met een enorme klamboe over mijn bed, om ze zo veel mogelijk weg te houden...

Helaas heb ik het met al die beesten, dazen, muggen, wespen, enz. Dus als ik bij Ayla zit en er komt een daas of een horzel aan dan moet ik vluchten....

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-02 16:27

jep ik heb al een klamboe..
maar er zitten wat gaatjes in ( de poes weer he! Scheve mond Scheve mond )
prikweg helpt ook nix.. ben benieuwd hoe ik het school kamp ga overleven.. oja precies pniekepnak van ene kruisje en azijn kom ik om van de pijn.. , en dat komt er ook nog eens bij.. dat ik het gaatje niet kan vinden waar hij gestoken heeft..

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 16:47

greetje schreef:
Druk er een kruisje met je nagel op en smeer het in met azijn. Succes.

Ja! Dat doe ik ook altijd! Werkt echt!!

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 10:40

Ik slaap nu met handschoenen (!!!!!) aan, zodat ik 's nachts niet meer kan krabbelen en het iets makkelijker geneest.. Haha! Haha!

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 10:49

Ik heb gelukkig het tegenovergestelde, de muggen zijn allergisch voor MIJ Haha! Mijn bloed willen ze niet. Maar ik word wel helemaal gek van het gezoem. Ik slaap ook niet voordat ik alle muggen gekilled heb in me kamer. Mijn nieuwe uitvinding: Tennisracket van de macro. Deze is speciaal voor muggen, zit stroom op. Dus voordat ik ga slapen, ben ik eerst fanatiek aan het tennissen en geef de muggen een stroomschok Extreme duivel

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 10:54

hehehe, dat heb ik nou ook....(het deel van het niet prikken dan)

Mij prikken ze niet, geen deken nodig, geen klamboe, geen citronella...

Haha!

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 11:00

Ja heel prettig (NOT) ik kon Sten niet eens als afleiding gebruiken voor die muggen, ze willen alleen maar mij hebben..(athans m'n bloed dan ..hihi)

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 11:32

vreselijk die beesten, grrrr!! Boos!

dat irritante gezoem de hele tijd, als ik er weer es eentje hoor dan vlieg ik omhoog doe ik vliegensvlug het licht aan...en dan issie spoorloos Bloos en als ik er es eentje kan doodmeppen dan is er nog een tweede! Boos!

en die jeuk de volgende dag is ook irritant, maar ik heb gelukkig vrij normale bultjes Knipoog

Aranka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 16:32

Jep ik ken het, allergisch voor muggen echt niet cool! ik zat hier gister rustig te bokken en kreeg toch eens een jeukaanval, was dus aangevallen door de muggen! nu zit ik maar bewapend met mijn laarzen aan achter de comp!!