hamburger!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 14:01

gnagna ik ga zo lekker een broodje hamburger voor mezelf maken want dat heb ik verdiend vind ik! na t leren van vandaag en t bokken mag dat nu wel. IK HEB HONGER
tot straksjes

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:08

aaaah lekker. ga dnek ik zo ook de koelkast/kelder plunderen heb honger. maar ben aan de lijn dus mag alleen maar 'gezonde; dingen snoepen dus flans zo wel een of andere salade in elkaar.
hmmm lekker.

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:16

ohh nou!!! Nee hoor lekker juist maar ik ben wel heeeel jaloers want gister had ik zo'n onwijs zin in een mac hamburger! Dus ik naar de Mac, was ie dicht wegens verbouwing! Boos! OLIEBOL!!! toen heb ik thuis maar een omelet gebakken. Gaan jullie vaak naar de Mac? Eigenlijk is het super slecht en ranzig maar ondertussen ook zo goddelijk lekker!!! xxx Roos

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:17

ik ga bijna nooit naar de mac. ik vind het daar altijd zo vreselijk druk!!!!!! eet ik net zo lief wel niks!

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:21

echt waar???!!! Okay het is er wel vaak druk en vies (de vloer, de plees enz.) Maar op de een of andere manier zeg ik nooit nee tegen de mac. Een broodje van la place gaat er trouwens ook wel in!!!! En dan vooral het broodje kruidenkaas. Of de choclate cookies van de albert heijn!!!! Alleen ben ik wel 2 kilo aangekomen Boos! Nu weeg ik 59 kilo.Nou ja BOEIEND. xxx Roos

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:23

man, ik kan nooit mijn mond om die mac weet ik veel krijgen. brrrrr, ik krijg rillingen als ik aan laatst dacht. ik was s morgens ffies stad in geweest. was het vrij rustig bij de mac. ik denken: ga ik de kas van de mac maar ff spekken door een patatje te kopen.
Kom ik daar, staat er zo'n hele ranzige vrouw achter de kassa, gewoon heel onverzorgd. brr, had ik al genoeg.
ik snap niet dat de mac. zo'n type aangenomen heeft! BRRRRR

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:26

niet om banketstaaf te zijn, maar bij onze mac werken echt alleen maar reuze kneuze!!! het is echt gewoon niet normaal! Ze zijn super sloom, en zien er vaak idd onverzorgd uit. Maar ja daar kijk ik dan maar niet naar en denk alleen maar aan mijn big mac ( die er trouwens bij mij makkelijk in gaat haha. xxx Roos

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:28

volgens mij werkt hier iemand van bokt ook bij de mac. alleen weet ik niet wie.

ik ga nou JIPPIE naar huis. en vanavond mijn eerste wedstrijd. *LOL* uhhh, btw een voetbal wedstrijd hoor!!!!!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:29

kan ook geen nee zeggen tegen de mac hoor. en vindt de plees meestal redelijk schoon als je t vergelijkt met andere wegrestaurants of benzinepompen dan tig maal eerder de mac.
maar afen toe staan er van die walgelijke personen waarvan ik denk is dit nu reclame.
wara ik helemaal gek op ben is de appelcake van de AH.
en bij la place (das toch V&D??) broodje met vlees erop. kruidenkaas is ook lekker alleen dan moet je hem niet in t midden snijden want nu heb je homp kaas met daarom heen dun laagje brood. nee niet lekker.

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:30

veel succes met je wedstrijd!!!! En ik hoop niet dat ik iemand aanval met mijn mac personeel afkraak verhaal. Bij ons in hilversum is het erg maar misschien in de rest van Nl niet Haha! . xxx Roos

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:41

zolang je de Appie heijn niet afkraakt mag alles van mij (ben gepromoveerd mag nu op zaterdag vlees snijden ipv bonuskaartenvragen).
hmm gerdien werkt wel bij de mac. wanneer?? dan komen maaike en ik een keer een mcflurry halen beslis ik nu ff. maarreh kimmy veel succes met je voebal wedstrijd

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 14:44

ja hoor marjo is goed!!!! heb je vrijdag les?? ikke niet dus als gerdien dan moet werken kunnen we wel ff gaan!?? je zegt t maar hoor!
hey mensen jullie zijn wel heel erg off topic gegaan hoor!!!
IK GING EEN HAMBURGER ETEN en jullie gaan verder over de mac.. Verdrietig
mijn hamburger was heeeeel lekker, bedankt voor t vragen hoor!! *lol*

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:48

jaja maiake NIET ZEUREN!
vrijdag vrij hmm valt te regelen maar niet al te lang want dat werkt weer niet echt. zal eens kijken of er wat te macen valt. ben op vrijdag trouwens wel redelijk vroeg vrij.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 14:53

ok ik ga weer ff off topic...
ik moet vrijdag wel eerst nog de foto's van de veulies ophalen hoor!!! dat gaat voor!
maar verder moeten we dan maar ff zien en als gerdien niet hoeft te werken moeten we ff wat anders verzinnen ok?

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:59

ja ach wat maakt t allemaal uit.
zolang we maar lol hebben. maar als we gaan vertellen we t gerdien niet dan is t suprise en dan gluren we gewoon stiekem door t macdrive rampje waar ze staat. zonder dta zij ons ziet

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 15:03

*evil grin* wat heb je toch weer fantastische ideetjes marjo!!! ge wel dig!!! *LOL* Pling Pling
ik heb nu al zin in morgen!!!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 15:05

morgen??
wat is er morgen?? ik mis were wat??
ben je dna weer op school??
ah toe??
ik mis altijd alles!
nouja was je hammie lekker?

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 15:07

oei solly ik bedoelde vrijdag... ben een beetje door de war maar dat komt door die examens denk ik. ik ben morgen wel weer op school, om 1 uur wordt de examenfoto gemaakt en daar mag ik ook op met mij mooie Misselijk Misselijk hoofd dus dan zie ik je vast nog wel ff morgen of niet??

tina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 15:10

hmmmmmmmmmm klinkt goed
krijg al trek *LOL*

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 15:10

tulijk
why not. ik ben altijd op school.
heb je morgen nog geen examens dan.
he zla ike ens kijken of ik mijn kop ook opd e examen foto kan krijgen ah nee das snielig voor jullie

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 15:12

ja morgen heb ik nederlands van half 2 tot half 5... pffff veels te lang!!!! Boos!
maar ik overleef t wel weer hoop ik. ja lachen kom je dr gesnellie bij staan op de foto!! *LOL*

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 15:49

uhm...
ik d8 k haal al vast croissanyjes (2) voor morgen maar toen krege k in ene trek..
en nu zijn ze "weg" nahja..
moet kunnen!!!

ikke Mac freak!!! mmmmm Mac donalds everytime a good time!!!
en broodjes van Bakkerij Bart, bartje met eiersalade, mmmmmmmmmmmm
en patatjes van de voetboogsteeg (in amsterdam voorde echt kenners....)

maar was je hambuger nou nog lekker??

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 15:57

jaaaaa mn hamburger was zo lekker dat ik er nog 1 gemaakt had.... foeifoei!! *grinnik*
ik heb dr heerlijk van zitten genieten hoor! Vingers aflikken Tong uitsteken Vingers aflikken Tong uitsteken

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 17:08

gister lekker kipnuggets gegeten bij de macdrive we gingen Gerdien opzoeken maar die was er weeeeeeer niet *LOL*
daarna nog een macflurry gehaald jammie!
dus ik ben niet jaloers op Maaike

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 21:57

Citaat:
Op 2001-05-15 15:41, schreef Marjolein:
zolang je de Appie heijn niet afkraakt mag alles van mij (ben gepromoveerd mag nu op zaterdag vlees snijden ipv bonuskaartenvragen).

Uhm jah sorry ik wil toch ff de AH afzeiken Haha! Kheb er en maand of 5 gewerkt en ik was het kotsbeu! Kheb nu lekker ontslag geneemt en hoef daat noooooit meer te werken! Ik is heppieeee. Maar ja, als jij het leuk vind, top! Succes ermee!

Groetjes Kim