haha ik moest zo lachen toen ik de nieuwe naam van dit forum zag !!! Was er dan echt zoveel echte onzin op dit forum ??? Ik vind het beperkte onzin forum echt vet melig haha xxx Roos
Maaike
Geplaatst: 15-05-01 13:08
ja er zitten hier mensen en die plaatsen onzin om t aantal berichtjes en dat wordt ondertussen errug irritant... en ik ben niet de enige die er zo over denkt. eerst was t onzin forum veeeel leuker, dat was echte leuke onzin! heb toen echt dubbel gelegen om sommige acties. maar nu krijg je allemaal oneliners, berichtjes met 1 smiley erin enzo. das geen leuke onzin meer
R_MW
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-01 13:11
je hebt gelijk, das idd niet leuk. Mij is het eigenlijk nog niet zo opgevallen maar dat zal wel komen omdat ik die berichtjes niet eens open. xxx Roos
Pink_Horizon
Geplaatst: 15-05-01 13:17
nee dat klopt idd wel... Berichtjes met 1 smilie is echt gewoon saaaai. Mara goed ik snap nog stds niet waarom Bart het aantal berichtjes niet weghaalt, als daar zoveel heibel over word gemaakt... Ook vind ik dan dat de nieuwelingen zich beter thuis voelen hier. Maar ja, zijn keus!
Groetjes Kim
Marjolein
Geplaatst: 15-05-01 13:37
hmm ik wil hier wel ff op reageren. ik denk niet eens dta t om de hoeveelheid berichtjes gaat zozeer das leuk en ik wil best toegeven dat ik afentoe ook erg er naar gekeken heb. maar ik heb wel altijd in mn achterhoofd gehad dat er in berichtjes wel WAT moet staan en niet totally onzin (ow nu stopwoord totally) ik spring nogal van de hak opd e tak maar er staat wle wat leuks in en voor andere had ik ook wle t gevoel dat t meer tijd koste om mijn berichtje te lezen dan om t op je scherm te krijgen. Waar ik me nu heel erg aan erger is dat sommige er een langzame chat van maken. die mogen van mij allemaal naar de horses chat verhuizen (chat van bokt doet t niet bij mij en die is ook bagger maar dat boeit niet) en t zijn eigenlijk altijd dezelfde. ik zie nimmie akerna laui miseryfox en tovi die eerst veel op onzin te vinden waren er niet vooraan omdat te doen die doen dat dus ook niet. maar bijvoorbeeld (in willekeurige volgorde en misschien vergeet ik er een paar) marsje, pam, liz, nathalie, visje, soraya, miss parel nu net dan heb ikd at gevoel wel. die zetten dingen neer die totally (issie weer) onnodig zijn en zlefs voor t vermaak van andere niet van toepassing is (want ik denk dat t onzin forum meer iets is om elkaar mee te vermaken of veronzinnigen), dat zijn gewoon langzame chats. ik vindt dat dus erg storend en dat vervuilt t onzin forum enorm. 2 maanden terug denk ik ongeveer. heb ik avonden dubbel gelegen om niets maar t was wel gezellig en onzinnige. wat ik nu lees vindt ik niet lachwekkend (sommige wel dus). nouh nu heb ik wel t gevoel dat ik me er genoeg tegen aan heb bemoeit. en ik hoop dat sommige mensen zich aan gesproken voelen. (ook mensne die ik niet bij naam genoemdt heb) en dat t were net zo onzinnig wordt op t onzin forum als dat t was. want sorry bart ik vindt beperkte onzin dus echt geen naam. ik wil mn ouwe forumpje terug die geruled werd door LAUI en MIJN TIEM iemand nog toevoegingen?? en om t niet al te serieus te maken plaats ik wel wta smileys
Pink_Horizon
Geplaatst: 15-05-01 13:46
Hier geef ik je wel gelijk in Marjolein. Ik was in het begin ook veel op het onzin forum te vinden, en de laatste tijd bijna niet meer... Wat wel opvalt, dat de mensen die je noemt, allemaal jonger zijn dan wij. Maar ja, ik denk dat er niet zoveel aan te doen is behalve hele duidelijke afspraken vanauit Bart zn kant (tip?).
Ohja, sorry voor de mensen die vorige/deze/aankomende week vinden dat ik erg fel en erg chaggie reageer... Maar ik voel me zwaar klote, examens he... Dus trek je niet teveel van mij aan en bok gezellig verder!
Groetjes Kim
Sjimmy
Geplaatst: 15-05-01 13:47
He Marjo ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Eerst kon ik er nog om lachen nu moet ik er eerder om Ik sla ook al berichtjes over van bepaalde mensen... Trouwens grappig jij draait heel vaak de l en de e om ipv wel wle en zelfs zlefs hihi.. Niet rot bedoelt hoor (ik doe het zelf ook vaak zat) maar 't viel me op en zlefs vind ik wel een leuk woord... Groetjes Petra
Marjolein
Geplaatst: 15-05-01 14:21
en de an want wordt heel snel wnat.denk dat ik gewoon tesnel tik en ik neem nooit de moeite om t na te lezen le en na komen idd wel vaak voor. nouja zolang je t maar begrijpt. ben veels te slordig om t over te lezen. en dan moet je ook ff opletten dat ik er af en toe nog fouten uithaal, als ik dat niet zou doen dan zou t nog erger zijn. solly ik zal proberen er voortaan op te letten.
Bartje
Geplaatst: 15-05-01 14:24
Vind het zelf behoorlijk idioot eigenlijk dat Onzin nu "Beperkte onzin" heet! alsof dat de sfeer/instelling verandert die er op gewoon "Onzin" was/is!?
_________________ -=Just say what you think=-
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-05-16 17:21 ]</font>
MilesNF
Geplaatst: 15-05-01 14:35
dat is misschien wel zo maar t zet bepaalde mensen wel aan het denken oa mij
Marjolein
Geplaatst: 15-05-01 14:36
ik dnekd at t een duidelijk signaal is dat je onzin ook leuk moet houden. ik hoop dat t tijdelijk is. maar t geeft wel aan hoe de webmasters er op dit moment overdenken. en ik hoop dat dat tot iedereen doordringt want straks halen ze t onzinforum weg en dat zou ik dood zonde vinden want t KAN zo gezellig zijn.
Bartje
Geplaatst: 15-05-01 14:37
het kon hier idd wel gezellig zijn jah, maar de laatste tijd is't steeds vaker gewoon saai hier
Hope things will change overhere!
Maaike
Geplaatst: 15-05-01 14:39
t was eerst ook zekers te weten super gezellig echt waar!! zat af en toe met buikpijn van t lachen voor de comp... volgens mij is t gewoon bedoeld om te laten merken dat er nu onzin geplaatst wordt die totaal niet leuk is, wat eigenlijk dus niet de bedoeling is. als je helemaal naar t begin van t onzin forum gaat (pag 1 2 en 3 ofzo) zie je dat t in t begin heel anders was. dat vond ik nou echt leuke onzin!!
LadyMadonna
Geplaatst: 15-05-01 14:52
wat ik nou niet snap he, ik kom zelden op onzin, ben gee onliner, post nooit reacties om mijn aantal berichten omhoog te krijgen, en toch sta ik in de top 10 betreft aantal berichten.
Het is dus helemaal niet nodig om echte onzin te plaatsen (ik heb het koud, jah ik ook, moet je een trui aan trekken, jah kan ik wel doen, etc)
Maaike
Geplaatst: 15-05-01 14:56
ja ik sta ook in de top 10 maar ik plaats ook niet alleen maar van die vage berichten hier op onzin. eerst plaatste ik wel veel, maar dat waren nog best nuttige berichten en dat was niet voor t aantal berichtjes (heb net ff terug zitten lezen... ). dat was omdat t hier onwijs gezellig was en dat is er nu jammergenoeg een beetje af.
Marjolein
Geplaatst: 15-05-01 14:56
stef daar heb je helemaal gelijk aan. en als ik zo denk aan jou heb ik ook helemaal niet het gevoel dat je 'zoveel berichtjes plaatst' weet niet hoe dat komt maar je bent aanwezig. maar je irriteerd niet door eeuwige oneliners. jij bewijst dus maar dat t helemaal niet nodig is om hoog te staan dmv veel berichtjes. Maar ik denk niet eens dat t zozeer om de top gaat t gaat meer om een soort bezigheids therapie en aanwezig zijn. wat kan ik doen om mensen te laten reageren en mezelf te vermaken. en dat is dus helemaal niet nodig. als t gewoon een leuk forum blijft regelt zichzelf dat wel.
R_MW
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-01 15:14
eigenlijk zou ik hier helemaal niet mogen zijn!!! Ik hoor nu eigenlijk heeeeel hard te leren voor mijn eindexamens die morgen beginnen maar ik ben gewoon helemaal verslaafd aan het bokken. Als ik zak is het jullie schuld haha. Ik heb wel niet zoveel berichtjes geschreven, maar ik vind het erg leuk om de berichtjes te lezen. Als ik nix te vertellen heb, schrijf ik ook nix want dan wordt het idd onzin waar iedereen zich aan ergert. Uhm tja nou doei!!! xxx Roos
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 15-05-01 15:18
Ff voor de duidelijkheid, de naam is inderdaad tijdelijk en zuigt zwaar.. Het is vooral een reactie op, ik dacht, een post van Pam in dit topic:
Hier schrijft ze: "Had 'beperkte onzin' moeten heten" Ik kon daar wel om lachen, zag er ook wel een kern van waarheid in en heb het veranderd.. Maar dat is inderdaad vooral om een signaal te geven. De naam wordt over een tijdje weer veranderd.
Maar ik sluit me helemaal aan bij het verhaal van Marjolein. Verder is ook de opmerking dat het vooral [b]GEEN[/i] bezigheid therapie is erg raak..
Ook ik raad deze mensen aan ff te kijken op de eerst pagina's van het forum. Echt een compleet andere sfeer toen..
Dus als je je verveeld en je hebt eigenlijk niks te melden: Ga aub naar horses chat of weet ik veel wat maar niet naar bokt
Hmm, bijna college, ik moet er weer van door. Hoop dat het een beetje duidelijk is wat er nou bedoeld wordt..
Laui!
Geplaatst: 15-05-01 15:31
BART WE LUF JOE...
*huggie* ohoh, oneliner....
R_MW
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-01 15:33
ja Laui dit kan dus niet he die oneliner Maar ik ben het wel met je eens. mmm dit is ook niet zo'n lang verhaaltje. ff serieus, Bart je hebt helemaal gelijk en ik vind de naam beperkte onzin wel vet!!!xxx Roos
Marjolein
Geplaatst: 15-05-01 15:38
hallo roos?? beperkte onzin vet??? ik wil de gewone onzin weer terug!!!! vindt dat ik serieus genoeg gedaan heb voor dit moment dus ga ff flink offtopic. (bart is toch naar college, wie weet dat spreekwoord nog als de webmaster van huis is dansen de bokkers op BOKT) en laui jou berichtje he das een verschrikkelijke verkapte oneliner. tuhtuhtuhtuhtuh! foutfoutfout! (nouja dit berichtje is eigenlijk ook een verkapte oneliner, ik probeer te verbergen dat ik in een hele onzinnige bui kom) maarreh ff weer ontopic. wan vindt wel ff dat iedereen de kans nodig heeft op dit topic te reageren zonder dat ik vreselijk offfff topic ga.
flopsy
Geplaatst: 15-05-01 16:31
heb me d'r eigenlijk nooit zo aan gestoord
miseryfox
Geplaatst: 15-05-01 16:44
ikke wel.... eerst was het echt lachuh... echt dat je helemaal dubbel lag.. de laatste tijd... bagger... de oneliners zijn mega irritant en inderdaad alleen maar op iets te zeggen iets gaan zeggen.. blegh ieder1 heeft wel af en toe last van de 1linerziekte.... maar bij sommige is het gewoon n chronische ziekte geworden... k heb wle n remedie voordat soort mensen maar voorlopig hou k dat nog voor mezelf.. (met moeite....)
kom op mede bokkers... we kunnen t wel weer gezelli maken!!!!!!
miseryfox
Geplaatst: 15-05-01 16:45
we kunnen heus wel n manier verzinnen waardoor die A's geen leiding hebben en t toch gezellig is!!!!
Marjolein
Geplaatst: 15-05-01 17:18
a's geen leiding?? toen wij de leiding hadden ging alles juist super. pas toen jullie je tegen ons gingen verzetten stortten we in een diepe afgrond. enneh wat is je remedie tegn oneliners ik ben benieuwd pb t anders even