Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Cassidy schreef:Ik volg het niet zo, want ik heb een vreselijke hekel aan voetbal. Ook als Nederland had meegespeeld had ik het niet gevolgd, maar was er wat minder aan te ontkomen geweest.
Ik hoop dat in ieder geval een buitenstaander in de Finale komt te staan. Senegal of zo. Ze hebben de Fransen in ieder geval al een behoorlijke veeg uit de pan gegeven. Ik gun het ze wel...
Voor de rest...Voetbal...![]()
![]()
Alleen één verschil, als Nederland had gespeeld had ik het wel gevolgd. Maar meer voor de gezelligheid (we kijken dat soort wedstrijden dan meer met de buurt), dan voor het voetbal zelf.
En Duitsland heeft vanmiddag 1-1 gemaakt! Echt super, in de laatste minuut van 3 minuten blessuretijd maken die Ieren nog een goal!!! Go Ierland!! haha lach helemaal dubbel. Hoop dat ze er in deze ronde nog uitvliegen, dan ga ik een parodie maken op: www.ihr-seit-nicht-dabei.de en die gaat dan heten www.ihr-seit-auch-nicht-mehr-dabei.de
:D:D:D
}> }> }> }>
) Maaruh ik vind dat frankrijk niet zo goed speelt k ga die wedstrijd vanmiddag nog een keer zien als ze niet winnen dan liggen ze d'r al uit duzz. En portugal speelt ook niet geweldig. Brazilie en argentinie wel en zuid korea vond ik zo leuk toen ze wonnen voor het eerst in 48 jaar!